روايات

رواية جحيم قاسم الفصل الخامس 5 بقلم زهراء السعيد

رواية جحيم قاسم الفصل الخامس 5 بقلم زهراء السعيد

رواية جحيم قاسم الجزء الخامس

رواية جحيم قاسم البارت الخامس

رواية جحيم قاسم
رواية جحيم قاسم

رواية جحيم قاسم الحلقة الخامسة

المأذون: بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير يارب العالمين زواج مبارك عليكم…. 💔
عز بابتسامة: الف مبروك يا سلمي
سلمي ببرود: بابا يرجع تاني لبيت
عز بشر : اكيد طبعا بس لسه مخلصناش
سلمي باستغراب: تقصد ايه
عز بخبث: يعني لسه ليله دخلتنا
سلمي بصدمه: انت بتقول ايه لا طبعا مش هعمل كده 😳
عز بشر: انتي حره بس خالي العزيز مش هيرجع البيت تانى هههههه
سلمي بغضب شديد: انت مش انسان طبيعي
عز بشر : انا قولتلك قبل كدا ان انا لما ببقي عايز حاجه لازم تكون ليا انا وبس قولتي ايه
سلمي ببكاء: حاضر هعمل اى حاجه عشان بابا
عز بضحك: شطوره يا روحي
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
في امريكا في بيت ميا،،
جون مصدوم: انتي بتقولي ايه يا نور اطلقتي من قاسم
نور بحزن: ايوا
ميا بفرح: بجد يعني خلاص هتتجوزي جاك
نور بتبص لميا: ماما انا مش هتجوز جاك
ميا بغضب: ايلا انتى اتجننتي
نور: I do not want to marry Jack
الترجمه: امى انا لا اريد ان اتزوج جاك
ميا بغضب: No without will marry Jack
الترجمه: لا ستتزوجين من جاك
جون بهدوء: امى نور عندها حق جاك مش مناسب ليها
ميا بغضب: وانا بقول يوم الاحد الجاي جاك هيجي من فرنسا وهيخطب ايلااا
*……..((يا جماعه ايلا هى نور ))
جون بغضب: بس..
ميا: no
الترجمه: لاا
نور بحزن:ماشي يا امى هعمل كل اللى انتى عايزاه
ميا و بتحضن نور: حبيبت ماما ❤
نور بحزن : وانا باحبك يا امي
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
قاسم بحزن: انا مش عارف انا عملت كده ازاي بس كان لازم اعمل كده
عصام: انت غلط في اللى عملته ده
قاسم بحزن: مش عارف بقي ده اللى حصل
عصام بغضب: انت مش عارف انت عملت ايه انت ضيعت ماسه من يدك انا مش عارف اقولك ايه لازم تصلح اللي انت عملته وترن علي جون وتعرف ترجعها ازاي
قاسم بحزن: ما عدش ينفع الكلام دلوقتي خلاص اللي حصل حصل معتش بيدي حاجه اعملها
عصام بغضب : انت ناسي ان انت طلقتها طلقه واحده بس يعني ممكن ترجعها تاني لزمتك
قاسم بفرح: تصدق عندك حق ماجيتش في بالي ازاي دي
عصام بغيظ منه: انا ليا طاقه يا قاسم امشي من قدامي
قاسم باستفزاز: انا هسافر امريكا بكره وها رجعها لي تاني
عصام بابتسامه: ربنا معك يا صاحبي ويوفقك يا رب واخلص بقى منك
قاسم بمرح: لو مش عاجبك طلقني طلقني 🤓
عصام هيتشل من قاسم: اااااامشي يا قاسممممممممم
في ثواني كان قاسم اختفي من قدام عصام 🏃🏃🏃🏃🏃
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عز بسخريه: هاا دلوقتي اقدر اقولك صباحيه مباركه يا عروسه
سلمي ببكاء: انا بكر”هك بكرررررر”هكككككك ياااا عزز
عز ببرود: مش مهم بالنسبه ليا اهم حاجه اني كسرت عينك
سلمي بغضب: مش هسيبك ابدااااا يا عز
عز بسخريه: ههههههه هتعمل ايه
سلمي بغضب: هاعمل كده اهو
عز بخوف: انتي اتجننتي ياسلمي
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
تلفون قاسم بيرن…….
قاسم: الو يا جون
جون بحزن: ازيك يا صاحبي
قاسم: تمام انت عامل ايه ونور طمني عليها
جون بحزن: انا تمام بس
قاسم: بس اي
جون بخوف: نور هتتجوز جاك
قاسم بغضب: يعني ايه يعني هتتجوز امال انا مشغله عندي ليه يا جون
جون بيتكلم عربي: مش عارفه بقا
قاسم بغضب شديد: اقسم بربي ان نور اتجوزت جاك لكون قت”لك يا جون

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية  كاملة اضغط على : (رواية جحيم قاسم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى