روايات

رواية حوريتي الجميلة الفصل الرابع عشر 14 بقلم خلود

رواية حوريتي الجميلة الفصل الرابع عشر 14 بقلم خلود

رواية حوريتي الجميلة الجزء الرابع عشر

رواية حوريتي الجميلة البارت الرابع عشر

رواية حوريتي الجميلة
رواية حوريتي الجميلة

رواية حوريتي الجميلة الحلقة الرابعة عشر

ﺃﺣﺒــﻚ … ﻻﻧﻚ ﺟﻌﻠﺘﻨـﻲ ﺍﻋﺸــﻖ ﻟﺤﻈﺔ ﺻﻤﺘــﻚ ﻭﺭﻗﺔ ﺣـﻮﺍﺭﻙ
ﺃﺣﺒــﻚ … ﻻﻧـﻚ ﺟﻌﻠﺖ ﺗـﺎﺭﻳﺦ ﻣﻴـﻼﺩﻱ ﻳــــــﻮﻡ ﻋﺮﻓﺘﻚ
ﺃﺣﺒﺒﺖ ﺍﻟﺒﺤـــــــــﺮ ﻻﻥ ﻓﻴﻪ ﻋﻤﻖ ﺣﺒــــــــﻚ
ﺃﺣﺒﺒﺖ ﺍﻟﺠﺒــــــــﻞ ﻻﻥ ﻓﻴﻪ ﻣﻦ ﺷـﻤﻮﺧــــــــﻚ
ﺃﺣﺒﺒﺖ ﺍﻟﺸﻤــﺲ ﻻﻥ ﻓﻴﻬﺎ ﻣﻦ ﺷﺮﻭﻗـــــــــﻚ
ﺃﺣﺒﺒـﺖ ﺍﻟﻘـﻤــﺮ ﻻﻥ ﻓﻴـﻪ ﻣﻦ ﻧـــــــــﻮﺭﻙ
ﺃﺣﺒﺒﺖ ﺍﻟﺤﻴــﺎﺓ ﻻﻧﻬﺎ ﻣﺰﺟــﺖ ﺭﻭﺣــــــــﻲ ﺑﺮﻭﺣــــــــﻚ♥🦅♥
حسن بصوت عالي حور اخر مره قولي ايه فيه
حور بخوف ما فيش حاجه
حسن. ده اخر كلام بنا يا حور
حور حسن .
حسن يمسك يد حور ايه ده
حور بكدب المياه السخنه وقعت علي ايدي
حسن بغضب يلا يا حور
حور بدموع اسمع
حسن بس يا حور مش عايز اسمع صوتك
حور حسن انا بحبك
حسن وانا بحبك انتي بنتي ده انا حتك من امك وابوكي وانا اللي مربيكي ليه تعملي كده كان ماليش حد ليه انا مت
حور بدموع حسن انا اسفه
حسن بس يا حور
تعالي ده اخر مر ما بنا
يخد حسن حور ويذهب بيها الر البيت

 

 

 

حور حسن انتا ليه جيبني بيتنا انتا هتسبني زي بابا وماما
يمسك يد حور ويطلع بيها علي فوق ويدف الجرس
يفتح احمد الباب تترمي حور في خصن احمد وتبكي احمد وحشتني
احمد وانتي يا قلب احمد
المحمد من الخلف وانا يا حور
حور بدهاش بابا
حبيبت قلبي بابا كل سنه وانتي طيبه وبخير وسعادة يارب
حور بدموع،فرحه بابا انتا كويس وبخير
الاب. لي بس بتبكي انا بخير
فاتن. وانا يا حو، ما وخشتكيش
حور ماما وتجري تترمي في حضن فاتن وتبكي بشدة انتو بخير ولا انا بحلم
الاب نحنا بخير يا حبيبتي
حسن. سلام انا يا محمد وهو ينظر الي حور بعيون خزينا
محمد ليه يا حسن ده انهارده عيد ميلاد حور
فاتن . مالك يا حسن دن انتا اللي بتختفل
بعيد ميلاد حور مش اخنا مالك يا حسن فيك ايه
حسن وهو ينظر بعيد عن حور
لا يا فاتن يختي انا كويس بس انا عايز ارتاح شويه
هاجى وفت تاني
تنظر اليه خور والدموع بعنيها
حسن
يذهب حسن الي الباب
تجري حور علي حسن حسن ما تسبنيش

 

 

 

ينظر اليها حسن انتي اللي سبتنى يا حور لمه حصل معاكي ده كله وما قولتش حاجه
حور بس
حسن زي ما كنت مش موجود في حياتك وخليتي الكلب كنان وامه يعملو كده وكان ملكيش حد اعتبر دلوقتي ماليش حد
اعتبريني دلوقتي مش موجود
حور بس انا كنت
حسن سلام 👋
يذهب حسن برد البيت
تدخل خور تترمي في حضن فاتن وتبكي بشدة
محمدي الاب. ايه في يا حور مالك ومال حسن
حور مافيش يا بابا
تدخل حور في الاوضه وهي تبكي
حور بس انا كنت خايف عليا يا حسن
……….. فلاش باك
كنان عارف لو حسن او احمد عرفو بحاجه واللخ لا اكون فاتل لاتنين ههههه وانتي يا خرم هتكوني وحدك يعني انا اتحكم فيكي زا ما انا عايز هههههه
حور بس بابا وماما عيشين وهياجو
كنان ابوكي وامك ماتو من زمان ويبعد موت
حور لا حسن قالي انهم بخير
كنان ههههه بيضحك عليا
يعني انتي بتعتي لوحدي
حور انا مش بتاعت حد
يمسكها كنان من شعرها انتي ليا انا سامعه
حور بدموع سبني
كنان لا قوليها
حور لا لو علي موتي
كنان لا بعد الشر عليكي ياقلبي هو موت حسن احسن صح
حور لا انا ليك لوحدك يا كنان
كنان بفرحه ما كنا من الاول
……………………………………… عود من الفلاش باك
فريال . تتصل علي حنان
حنان ايه يا ماما
الام كره يا حنان
حنان بخوف ايه فيه
فريال . حسن رجع وخده حور وحرجو
حنان . بخضه نعم
الام اللي حصل
تغلق حنان مع امها
حنان بخوف وبعدين هعمل ايه لو ما عملتش اللي عايزة عمار هكون انا البديل
………… عند. كنان.
ردى يا حور

 

 

 

كنان وبعدين معاكي انا الازم اخد احازه
يذهب كنان الي المدير
………… طق طق
المدير ادخل
كنان بدموع مزيفه
بعد ادنك انا هايز احازه
المدير . لا انتا استلم الشغل من اصبح ازاي عايز اجازه
كنان بدموع مزيفه
ماما في المستشفى وفي حاله خطر ارجوك عايز اشفها
المدير. هم 48ساعه بس
كنان تمام. قبل ما يخلصو هكون عندك
يذهب سريع كنان من الشركه الي المنزل
💮💮💮💮💮💮💮💮💮عند فريال
حنان يعني ايه يا ماما حسن جيه انتي، مش، قولتي انه هيتاخر
فريال مش عارف جيه ليه ده انا كونت بزعق مع حور وهو فتح الباب ربك بستر ما يكونش يمع حاجه
حنان وانا مالي سمع ولا لا
انا في النصيبه الي انا فيها ده الباشا قلي لو البت ما جاتش في خال الخميس ايام هكون انا البديل
فريال يا نصبتك يا فريال وايه الحال
حنان الحال الوحيد حور
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷يدق الباب بعنف شديد
الام. خير يارب خير
حنان بخوف معقوله يكون الباشا
الام. لا ده لسة المعاد
حور امال مين يعنى
فريال بخوف ده اكيد حسن حور قلت علي كل حاجه

 

 

 

• 🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁يستمر الباب في الدق
فريال بخوف استر يارب
كنان. ايه الحكايه ليه محدش راضي يفتح الباب
فريال في نفسه الحمدلله
حنان بغضب . هي كانت نقصاك انتا كمان جيت ليه دلوقتي بس
انا عايزة اخلص من حسن تاجي انتا
كنان. فين حور ليه مش بتردي علي التليفون
فريال. حسن جيه من السافر وحد حور وخرج ولسه مجاش
يدق الباب.
فريال برعب ده اكيد حسن استخبه انتا واختك في اي مكان
ولم حسن يدخل الاوضه اخرجو
كنان وحور يدخل المطبخ كنان تحت السفر
كنان بصوت واطي حور فين
حنان بغضب وانا ايه عرفني بيها
يدخل حسن الاوضه بق انا يا بت الكلب تعملي كده معايا
فريال بخوف ادخل غير هدومك يا خويا
حسن في نفسه هي ليه خايف هو اكيد حد من عيالها هنا
فريال وهي تتلفت الي المطبخ ادخل ارتاح وانا هخطر العشاء
حسن. بحب مصطنع لا انا مش جعان ويدخل المطبخ وينظر في المطبخ ويجلس علي السفر هاتي بس اشرب
فريال بخوف خاضر حسن ينظر علي نظرات فريال ويلمح جزء من حذاء كنان
حسن يا ولاد الكلب يعني عيالك بيجو هنا يعني من الاول خطه عملها انتي وعيالك عليا
وانا المعفل
تمام الحساب تقل اوي يا جزم
……………………………………………. عند يوسف
يوسف ايه كله تمام
… تمام
عند حور في الغرفه وهي تبكي
فاتن. افتح يا حور مالك يا قلبي

 

 

 

المحمدي خور حبيبتي ايه في انتي زعلانه من حسن قولي وانا اصلحك عليه
احمد حور تعالي نحتفل بعيد الميلاد يا عمري واكيد حسن هياجي
حور بدموع وصوت واطي
حسن خلاص مش هياجي تاني
‏وفجأة ترى أنّك بالفعل استهلكت نفسك كُليًا، تكلمت كثيرًا، شرحت أكثر، بررت بما يكفي.. ثم تأتي عليك لحظة ترى أن طاقتك قد نفذت، فَتتوقف عن الكلام وتبتعد عن الناس، وتذهب لأقرب ملاذ لك وتجلس مُكتفياً بنفسك.

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حوريتي الجميلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!