روايات

رواية حوريتي الجميلة الفصل السابع 7 بقلم خلود

رواية حوريتي الجميلة الفصل السابع 7 بقلم خلود

رواية حوريتي الجميلة الجزء السابع

رواية حوريتي الجميلة البارت السابع

رواية حوريتي الجميلة
رواية حوريتي الجميلة

رواية حوريتي الجميلة الحلقة السابعة

حور. انا بحبك اووي يا حسن وفرحانه اني هتفسح مع بعض كنا ويوسف معانا كمان😄😄😄
حسن بحب.☺️ جوهري الغالية انتي تامري يا مولاتي الأمير
حور. ترقص💃🏼 علي الموسيقيّة العاليه 🎶🎶🎶🎵
….. في العربيه عند يوسف 🚗 …
المحمدي . حسن مش بيرد علي التليفون
كريمه ام حور . ههههه اكيد حور مشغله مزيكا بصوت عالي وترقص وحسن ما سامع التلفون
احمد. حور دي مجنونه
امال. حور دي الملاك بتاع العيله
احمد. ده حور بتحب انتي وحسن اكتر من نينا نحنا ههههه
المحمدي . يوسف اقف علي جنب نشوف حسن وصل فين هو المجنونه التانيه مش كنت انا او احمد كنتو ركبتو معا احسن
يوسف. بضحك خفيف حور يا سيدي رفض حد يركب مع حسن علي شا محدش بقولها الصوت عالي
المحمدي . اركن علي جنب نتصل بيه تانى نشوف وصل لفين
يوسف. خاضر
يوسف عمي الفرمل مش شغاله
الكل. ايه ازاي كده
يوسف مش عارف بس امبارح كانت تمام
…….. الكل حاسب يا يوسف بوم بوم…
حسن. الو الو محمد ليه الصوت عالي ف ايه..

 

 

 

…………………………….. ……… في منزل كنان……
كنان بفرحه انا مبسوطه اكيد دلوقتي يوسف عمل حادثه ومات 😂هههههههههههه
فريال بفرحه انا مبسوطه ليك جدا يا قلبي
فريال. في نفسه . ياريت تكون حور معاك يا يوسف وارتاح منها وحسن يحس بيه
كنان. ماما انتي رحتي فين انا بكلمك
فريال.في نفسها. مع حور
فريال . مالك ياقلبي.
……………………….. فريال صح قولي انتا عملت ايه.
كنان. زي مانتي قولتي
………… فلاش باك…….
اوى يا ماما
فريال . اسمع كويس انتا في الليل علي الساعة 2او3
تنزل اكيد الكل هيكون نام تنزل وتتاكد ان ما فيش حد في الشارع كويس وتقطع الفرامل بتاعت عربية يوسف يوسف انتا سامع
فريال. غي نفسها اكيد حور هتكون مع يوسف وتموت وارتاح منها
كنان الله عليكي يا فريال هانم وكده يوسف يموت وحور تبقا معايا انا ههههههههههه
………………………………عود من الفلاش باك…….
فريال . كنان انتا بتحب حور
كنان . بحبها جدا يا ماما من يوم ما حسن كان بيجبها وهي عندها خمس سنين يعني من اربع سنين وانا بحبك حور
كل ما اجي جب حور يوسف بيكون معاها او حسن
كنان. بس انا كنت بروح ليه المدرسه واشوف ملاكى
كنان بغضب. بس كل ما اقولها تعالي نروح تقول لا يوسف جاي لي حوريتو كانت بتعصبي بكلمه دي اوى
…………………..
الو. ايوه يا يوسف انتا فين
اسف يا حضرت العربية دي عملت حادثه علي الطريق والاسعاف في الطريق
حسن بخوف علي اخو.😮😮 انتا فين بلضبط.
…….. انا علي طريق….

 

 

 

تمام تمام
ينطلع بسرعه جدا علي اخو. استر يارب استر يارب
حور . ايه في يا حسن
حسن . خير إن شان الله
………………………….. بسرعه بسرعه الحالات خطر
في المستشفى حسن بصوت عالي دكتور دكتور
بخوف اخويا ولاولاد .
الدكتور خير انا شا الله
………………………………. بسرعه علي العمليات
حور بخوف وهي شايفه حسن بيبكي😭😭 بابا كويس صح وماما وتبكي بشده 😭
يخذ حسن حور في حضنو ان شان خير
بعد خمس ساعه وحسن علي نار
يخرج الدكتور من العمليات
حسن ايه يت دكتور بخير صح
الدكتور.بحز ن
مدام امال تعيش انتا
حسن. لا مش ممكن امال لا
حور. ماما امال 😱😱😭😭😭
الممرضه . دكتور دكتور
حسن حور حور
الدكتور بسرعه علي اوضة الكشف
حسن. ايه يا دكتور حور بخير
الدكتور . الطفله جالها إنهيار حاد
وخدت حقنا مهدا
حسن في اخبار عن عن اخويا ومرتو
الدكتور لسه

 

 

 

……………. بعد قليل يجرح الدكتور وهو خزين على هذه الاسره
حسن ايه يا دكتور
الدكتور. بخزن
مدام كريمه والأستاذ محمد دخلو في غيبوبه
حسن ايه
والدكتور واولاد
خضرتك………
حسن. انتا بتقول ايه لا مستحيل 😱😱😱

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حوريتي الجميلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!