روايات

رواية حوريتي الجميلة الفصل السادس والعشرون 26 بقلم خلود

رواية حوريتي الجميلة الفصل السادس والعشرون 26 بقلم خلود

رواية حوريتي الجميلة الجزء السادس والعشرون

رواية حوريتي الجميلة البارت السادس والعشرون

رواية حوريتي الجميلة
رواية حوريتي الجميلة

رواية حوريتي الجميلة الحلقة السادسة والعشرون

حنان وهي فرحانه ومبسوطه اوي وهي تخرج من منزل محمود
حنان الحمدلله اخيرا خلصت من الهم ده اوف ده انا كنت هتجنن لو قعدت معا دقيقه واحده بس
وتركب تكسي وتذهب الي البيت
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂كنان في البيت وهو يلم ملابسه في الشنطه انا هروح الشغل واكيد هلقي حل
يخرج كنان من المنزل وهو في طريق الشغل
حنان تدخل من باب العماره
حنان الحمدلله هرجع المكاني تاتي
تدخل البيت وهي مبسوطه
💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔عند فريال
احد الحريم هههههه
اي تخدها وخلاص
احد الحريم ممكن نبيع اعضاء ونكسب اكتر
الاخر بس خساره الي ادفع فيها والله
التانيه مش مهم
فريال بخوف انتو بتقولو ايه
احد الحريم اخرسي مش عايزين نسمع صوتك
يلا قدامي
يخذو فريال بلقوه
فريال سبوني انتو مجنين اكيد والله لا قول لحسن هيموتكم
الحريم بصوت واحد ههههههههه دي حسن هو اللي موصي عليكي هههههههه
يخذو فريال
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁في الخارج يوجد رجال بجلاليب
محروس يلا ام الخير البيه مستعجل ههههه
ام الخير اهو يا خويا
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜عند حنان في البيت يدي الباب عليها

 

 

 

حنان ايو ايو
حنان ايو
خضرتك حنان هانم
حنان بفرحه ايو انا حنان هانم
اتفضل حضرتك معانا
حنان بخوف علي فين
الضابط علي القسم
حنان ليه
الضابط تعرفي في القسم
حنان بخوف انا ما عملتش حاجه
يمسكها العسكري من ايدها
يلا معايا
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕عند يوسف هو وعمار
يوسف حبيبي واخويا الغالي
عمار قلبي انتا والله
يوسف عملت ايه
عمار زي ما انتا امرت
حسن اتصرف ازي مع فريال
عمار بعتها علي البلد هجوزها الغفير البلد هناك هههههههه معا تلات حريم وهي الرابعه واديلو فدان علي شان يتجوزها ويشغلها خدامه للحريم بتعتو ههههههه
حسن وهو يتخيل منظر فريال ويضحك بشده علي شان تاذي حور
ويضحكو بشده
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥احمد انزلي يا مروه
مروه بخوف انتا ليه جبتني هنا
احمد علي شان اعرف ايه الحكايه
مروه حكايه ايه
احمد بصوت عالي الي انتي قولتيه لي حور انك بتحبني زي اخوكي وان انتا عايزة واحد يكون يطلعك فوق مش ينزلك تحت مش هو ده كلامك عايزة تكوني البرنسيسه مروه هانم صح
مروه ببكاء لا انا ما قولتش كده انتا الي قولت اني شبه واحد صحبك وانك لمه توز تحب او تتجوز مش هتبص لوحدي زي
احمد كفايه كدب بقا
يركب احمد السياره يلا علي شان اوصلك يا مروه هانم
مروه ببكاء انا
احمد كفايه انا مش عايز اسمع صوتك
يلا والا امشي
تركب مروه السياره والدموع في عنيها
مروه احمد اسمعني
احمد لا كان زمان كنت بتمنا اسمع اسمي بس منك لا كن دلوقتي مش عايز اسمع صوتك كتي
يطلع احمد بلسياره سريع حتي مروه خافت من السرعه مروه ببكاء هدي شويه يا احمد
احمد بغضب اخرسي خالص
بعد 10دقايق
احمد انزلي
مروه اكمد ارجع اسمعني
احمد أخلص انزلي انتي ليه مش بتفهمي انزلي بفا
تنزل منومن السياره
يذهب احمد بلسياره بسرعه شديده تجعل صوت العجل العربيه

 

 

 

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥عند حور في المنزل
حور انا لازم اقول لي ادم انو يطلقني
بعد
وقت ليسه بكتير يدخل ادم من الباب وهو فرحان وسعيد جدا جدا
ادام خلاص انا تعبت انا هقول لي حور اني انا يوسف واني بحبها واحكي ليها عن زينه الوضيه دي
يزقح الباب علي حور حور حبيبتي انتي لسة صاحية لغايت دلوقتي
حور ببكاء اه
يدخل (ادم) يوسف بخوف عليها
يوسف مالك يا عمري فيكي حاجه وجعاكي ويضع ايدو علي وجهه ويمسك ايده قولي في حاجه وجعاكي يا حور
حور ببكاء ممكن اطلب منك طلب صغير بس يا ريت ما ما ترفض
يوسف (ادم) بحب انتي تامري يا حور
حور منكن نطلق
يوسف بغضب ايه ويقوم من علي السرير
حور وهي تمسك ايده
ارجوك يا ادم تطلقني أرجو أبوس علي رجلك
يوسف بغضب ممكن اعرف السبب
حور وهي تنزل راسها في الارض وتلعب في ايديها
حور انا بحب واحد تاني يا ادم
ادم بغضب ايه
حور بسرعه بس انتا كويس والله بس انا مش عارفه اعيش من غيرو
ادم بغضب وهو يشد علي ايدو بغضب ممكن اعرف مين
حور وهي تبتسم يوسف ابن عمي
ادم في نفسه روحي منك لله يا حور خوفتيني
حور ارجوك يا ادم تطلقني
.ادم خاضر يا حور انا مسافر في شغل واول ما ارجع هطلقك
حور☺️ بفرحه بجد
ادم بجد
ادم انا مسافر بكره
حور بسلامه يارب
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷يترك ادم حور ويدخل علي عرفتو
يتصل ادم علي حسن وهو يضحك
حسن بخضه مالك حور فيها حاجه
ادم بغضب مصطنع لا انا الي قيا حاجه يا حسن حور طب الطلق
🤎عند كنان في الشغل 🤎
…. ايه رايك في موضوع ينقلك تقل ايه فوق فوق
الثاني بجد ايه هو
واحد صاحبي معا شنطة بس انتا توديها علي المكان اللي يقولك ويديك 100ألف حنيه
…. بجد بس لا يا عم دي اكيد فيها حاجه مش تمام
التاني وانتا مالك بلي فيها انتا بس اتاكد وتدي ايه رأيك
…. ما توديها انتا
التاني ما ينفعش يا اخي
…. ليه ان شا الله
التاني علي شا انا أتعرفت هم عيزين واحد جديد
….با يا عم انا اخاف
التاني خلاص سلام انتا الخسران
كنان من بعيد اهو ده الكلام

 

 

 

يذهب كنان الي
كنان لو سمحت يا محسن ممكن نتكلم مع بعض شويه
محسن بعدين يا كنان انا مستعجل دلوقتي
كنان ما انا عايز غي الموضوع الي كنت بتتكلم مع محمد فيه
محسن وهو خائف ويضع ايدو علي بق كنان تعالى
واخد كنان الي المكتب
انتا هتفضحنا يا جدع انت ولا ايه وموضوع ايه اللي بتتكلم عليه ده
كنان ارجع يا محسن انا محتاج فلوس باي طريقه كانت
محسن يعنى ايه مش فاهم
كنان انا مستعد اعمل ايه حاجه انتا عايزها
محسن وايه يصمني
محسن الي انتا عاوز ايه ضمان
محسن بتفكر وصل امانه عليك
كنان واصل امانه ليه بس
محسن فكر
☺️عند حنان في القسم الشرطه
حنان خير يا باشا انا عملت ايه بس
الضابط
انتي ماضيه شكات بدو رصيد
حنان بخوف انا يا باشا
الضابط اه واهي مش دي امضتك
حنا بخوف وهي تمسك الشكات
حنان يا نهار ابيض ايه ده دول خمس شكات
الضابط ودي مخضر بسرقه محل دهب
حنان انا يا باشا
الضابط بصوت مرتفع انتا يا عسكري
العسكري نعم يا فندم
الضابط هات المتهم من جوه
العسكري خاضر يا فندم
بعد قليل يدخل احد المتهم
برعي اهي هي دي يا فندم اللي قالتلي تعاله وصلني بلعربية والشنطه اللي في العربيه بتعتها هيا
حنان بخوف والله انا ماعرفش الراجل ده
الضابط الانكار مش هيفيدك
حنان وهي تبكي والله العظيم انا معرفش حاجه
الضابط تحبس المتهم اربع ايام علي زمت التحقيق
حنان بخوف لالالا تجلس علي الارض وهي تبكي
والله انا معرفتش حاجه
الضابط خدها يا عسكري
العسكري تمام يا فندم
العسكري تعالي معايا

 

 

 

 

العسكري يخد حنان ويرميها في الزنزانه
تدخل حنان الزنزانه وهي خايفه من اللي فيها
الحريم وهو حوليها
انتي جايه في ايه
حنان بخوف أبعد عني
الحريم هههههه ده احنا يمنا عسل النهارده هههههه
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂عند محسن وكنان
محس أمضى هنا واهي الفلوس وكل ما تسلم شنطه زي دي ليك 100الف جنيه
كنان وهو ينظر الي الشنطه الفلوس
كنان تمام ويمضي علي وصلات الامانه
محسن وهو ينظر الي الوصلات وهو يضحك تمام انتا هتروح علي العنوان اللي في الورقه ده تمام لمه توصل الشنطه هيديك الوصلات تمام
كنان تمام
يصل كنان علي العنوان ويدق الباب
احد الرجال انتا مين
كنان انا تبع محسن
الراجل تمام اتفضل حضرتك خمسه وجاي
يدخل محسن البيت
الراجل تمام يا باشا وينزل من الباب الخلفي
بعد عشر دقايق
كنان انتا يا استاذ يلي جوا انتا ياعم
الباب بيخبط جامد افتح الباب بوليس
كنان بخوف وهو يمسك الشنطه
يا نهار اسود اروح فين ينظر كنان من الشباك ايه ده ده ارتفاع عالي اووي ده احنا في الدور العاشر
الباب بيتكسر ويدخل البوليس
الضابط اقف كمان ولا حركه
كنان خوف انا انا
يمسكو العسكري ويضع الكلبش في ايد كنان
الضابط ادخل فتش المكان يا ابني
تمام يا فندم
يدخل القوه تفتش السقه
العسكري يا باشا في قتيل هنا
🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡عند فريال
تدخل فريال بيت من تلات ادوار
يوجد راحل اصلع وتخين يضحك ويبين بعد من سنانه الاصفر والمدرسه يبلغ من العمر 50عام
ويجلس علي الكنبه ويوجد جنبه 6من الاولاد اقل واحد 35عام
الراجل تعالي اهنيه يا مر انتي
فريال بخوف انتا مين
انا عبد القادر
فريال وانا مالي باسمك انتا عايزة مني ايه
عبد القادر انا جوزك يا روح امك
فريال بخوف لا انا متجوزه حسن
عبد القادر ههههههه وانا دلوقتي جوزك
فريال لا مستحيل
عبد القادر خد يا هاني
يتقدم منها هاني ودي قسيمه الطلاق من حسن
ويرمي القسيمه في وجه فريال

 

 

 

 

فريال وهي تمسك القسيمه وتنظر اليها ده مستحيل ده من سنه لا مستحيل
احد الحريم تتقدم اليها وتمسكها من شعرها وترميها تحت رجل عبد القادر
عبد القادر يمسكها من شعرها شيفه الزريبه اللي هناك دي تروحي تنطفي تحت البهيم
ويضربها برجله
فريال لا مستحيل انا اعمل كيدا
عبد القادر يا ام الخير
ام الخير نعم يا بيه
سمعتي انا قولت ايه
ام الخير اه يا بيه
عبد القادر يلا
ام الخير تمسك فريال وتشدها يلا قومي
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿عند حنان في الحبس
المسجين يلا يا زبله انتي نضفي العنبر وبعدين تغسلي الغسيل وتشوفي الريسه عايزة ايه
حنان بخوف لا مش هعمل كده
تقوم احد النساء سمعيني بتقول ايه يا نسوان
النسوان اه
طاب ايه العمل
النسوان تقوم وترفع اكمام الحلباب وتضرب حنان حتي الموت
حنان خلاص خلاص هعمل الي انتو عيزينو
🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡عند ادم
ادم يلا يا حور
حور بفرحه بجد هروح عند بابا
ادم بجد يلا
يسوق ادم العربيه ويوصل حور عند المحمدي
يفتح المحمدي الباب
حور بابا تترمي حور في حضن المحمدي وتبكي
المحمدي بنتي حبيبتي
الام حور وتحضن حور وتبكي هي وحور
ادم سلام انا وبعد انا لمه رجع هنهي موضعنا يا حور
وينزل ادم وهو يضحك علي حور
المحمدي وهو يحكي لحور عن زينه
اعملها هي وحنان
حور ببكاء يعني زينه صحبت عمري تعمل كيده معايا
يدخل احمد من الباب ويرا حور تبكي
احمد حور مالك
حور ببكاء شفت يا احمد زينه الوضيه عملت ايه
احمد خلاص يا حور اللي حصل حصل
احمد وهو ينظر الي المحمدي ويغمز بعينه
احمد صح يا بابا هنسافر امتا علي شان فرح يوسف
بعد اسبوع

 

 

 

المحمدي بعد بكره ان شا الله
حور يوسف هيتجوز تقول هذا وهي عينها مليانه بدموع
احمد اه فرحو في مدينة دهب بس ايه ولو شفتي العروسه ملكت جمال
حور وهي تقوم الف مبروك تدخل الاوضه وهي تبكي ليه كده يا يوسف ده انا ما حبيتش حد قدك اهي اهي اهي اهي اهي
احمد وبعدين يا بابا حرام كده والله كفايه اللي حصل
المحمدي يوسف هو اللي هيقول لي حور
بعد مرور ساعه يدق المحمدي الباب علي حور
المحمدي حور بنتي انتي صاحيه
حور وهي تمسح دموعها اه يا بابا تعاله
المحمدي وهو يدخل ويجلس علي السرير ويخد حور في حضن
المحمدي ممكن تحكي ايه اللي حصل مع فريال بلضبط يا حوى وايه اللي خاله حسن يزعل منك
حور وهي تبكي وتحكي المحمدي
علي افعل فريال وكنان وحنان
المحمدي بغضب وليه ما اقولتيش لي حسن
حور كنان قالي ان زي ما عمل الحادث الاول وان
انتا وماما اهي اهي
المحمدي يعني كنان فهمك ان احنا متنا
حور وهي تهز في راسها اه انو هيعمل كده مع حسن وتستمر في البكاء
المحمدي وهو يخد حور وخضنه خلاص اهدي
حور حسن زعلان منى ومش عايز يكلمني
المحمدي وهو ينظر اليها بعد فرح يوسف انا هتكلم مع حسن يلا انتي دلوقتي نامى
حور خاضر
💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔عند حنان وهى تغسل وتبكي علي خظها
حنان انا لازم احراج من هنا
حنان وهي تنظر من الباب الزنزانه يا خضرا الضابط
العسكري عايزة ايه
حنان عايزة الضابط في حاجه
العسكري اخرسي خالص
تخاف حنان وتدخل
الضابط ايه الدوشه دي
العسكري البت اللى جات امبارح ياباشا
الضابط هاتها
تدخل حنان
الضابط مالك ليه الدوشة دي
حنان بعد اذنك ممكن تلفون
الضابط تلفون واحد بس
حنان تمام يا باشا
تمسك حنان التلفون وترن علي عمار
حنان الو الحقني با عمار باشا انا في السجن ابوس، ايدك تاجي تطلعي من هنا
عمار انتي مين
حنان انا حنان يا باشا
عمار بس انا معرفش حد اسمه حنان
حنان بسرعه انا حنان مرت محمود يا باشا
عمار وهو يضحك عليها ويجلس علي الكرسي ويوضع رجل علي رجل مش انتي مردتيش بجواره دي برضو ولا انا غلطان هههههه
حنان انا اسف انا تحت امرك يافندم
عمار تمام
ينظر عمار الي منير ويضحك بشده خلاص يا عمار بعد بكره تروح وترجع حنان علي البيت لمحمود
وصح فين حافظ مش شايفه
منير اطل بعد ما قال علي حنان انها هي اللي
سرقت الدهب وخد منك العشرين الف راح يتفسح هههههه
عمار بس علي شان تتادب
عمار صح واشكر معتز باشا واللي عمله مع حنان وكنان
فلاش باك

 

 

 

 

عمار
معتز انا عايز في موضوع مهم جدا
معتز والله بجد ما انتا ويوسف وطين اوي اوي مش بتسال غير لمه تكون في مصلحه
عمار ما خلاص انتا هتمسك فيها ولا ايه
معتز خلاص نتقابل بكره ونشوف ايه طلباتك ياباشا 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕في الصبح
يجلس عمار ويوسف ومعتز
يوسف يحكي لمعتز علي فريال وكنان وحنان وزينه وزين
معتز ايه الفلم الهند ده ليه ده كله بس
يوسف وايه الحل
معتز ما تخافش الخل عندي عند
عوده من الفلاش باك
💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐عند فريال وهي تنطفي تحت البهيم وتبكي
ام هاني اخلص يا زفته وراكي البيت لسه
فريال بتعب بس انا مش قادره تعبت والله
ام هاني بضحك هههههه اخلص
تقوم فريال بكنسل البيت والطبخ وغسيل
عبد القادر يلا اجهزي يا عروسه الليلة الدخلة هههههه
فريال بخوف لا مستحيل
عبد القادر ايه اللي مستحيل ده انا عايز عيال ده حسن باشا قالي كل عيل منك بي بفدان ارض يعني شوف انا عايز ابقا العمده والعمده لازم يكون معاه خمسه وعشرين فدان وانا عندي عشره وواخد واحد من يوسف باشا يوسف يوم كتب الكتاب يعنى بقو 11
ويوسف باشا قالي كل عيل منك بفدان منو وفدان من حسن يعني العيل بفدنين تقولي مستحيل ده ما يكون علي موتك مش هسيبك ويمسكها من شعرها ويدخل بيها الاوضه وتصرح فريال
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙عند عمار وهو يضحك مع معتز في القسم
عمار عملت ايه مع كنان
معتز هههههههننه
فلاش باك
يدخل العسكري وغي يده كنان الي الاوضه
الضابط معتز للراجل ده اللي عمل فيك كده
الراجل بصوت واطي ايوه هو هو هو ده يا باشا دخل عليا الشقه وصرق الشنطه اللي قيها حواله بعتها ابني من الخارج ولمه صرحت فيه ضربني بسكينه في صدره
الرجل بصوت واطي انا انا
الضابط يا عسكري اطلب الاسعاف
ينظر العسكري الي الراجل وينزل ويمسك يده بس يا باشا الراجل مات ما فيش نبض
ولا بيتنفس خالص
كنان انتا بتقول ايه انتا مجنون انا اول مره اشوفك وي الشنطه دي مش فيها فلوس انتا كذاب كذاب
دي قيها
ويسكت كنان عن الكلام
يمسك الضابط الشنطة من كنان ويفتحها ويلقي قيها فلوس
الضابط هو بردو اللي كداب وريهالي في ايد دي
كنان وهو يمسك الشنطه الي في ايدو
دي فلوس انا والله
يشدها منو الضابط ويقوم يفتحها دي فلوس ويمسك كيس من المخدرات ويقول دي مخدرات يلا
الضابط خدو يا عسكري
ينزل كنان علي البكس
بعد خروج كنان من المنزل ينظر اليها الضابط من الشباك
وينظر الي الرجل المرمى في الارض قوم يا علي
يقوم علي من علي الأرض
علي تمام يا باشا
الضابط معتز تمام يا علي
انتا اجازه لمده شهر
علي شكرا ياباشا
معتز الشكر ليك انتا يا علي والرجاله
❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️عوده من الفلاش باك
يتصل عمار علي يوسف الف مبروك النهارده فرحك يا برنس
يوسف انتا هتاجي صح ومعتز
معتز اكيد يا برنس ده انا هكون عندك قبل العروسه

 

 

 

 

يوسف يضحك علي اصدقاء عمره تسلمو يا حبيبي ربنا يخليكم ليا وميحرمنيش منكم ابدا يارب
عمار ومعتز بصوت واحد يارب
معتز صح يا صاحبي موضوع
زينه وزين خلاص اتمسكو في الشقة دعاره
يوسف بسرعه ازاي
معتز وهو يرفع يده ويملس على شعره ده شغل
عمار صح ازاي يا معتز
معتز انا برقب زينه من اسبوع هي بتروح شقه يومين في الاسبوع هي وزين ومسكتهم متلبسين
معتز بس سيبك من ده كله المهم النهارده الفرح هاي هاي هاي
يوسف بضحك علي صحبه انتا اهبل سلام ويقفل السكه في وش معتز
معتز ده قفل التلفون
عمار احسن حاجه
معتز مش مهم ويقوم يرقص هاي عندينا فرح عندينا فرح
عمار امانه عليك انتا ضابط
معتز بضحك ضابط علي وحده ونص هههههههه
يفضل يضحك ويرقص
💘💖💕❤💓💞عند حور في البيت
المحمدي يالا يا فاتن بسرعه ويجهز الشطه هو واحمد ويدخل حسن يلا يا جماعة هنتاخر علي يوسف
حور وهي تنظر الي حسن
حور بفرحه حسن وتجري الي حسن
حسن وهو يمسك الشنط من ايد فاتن انا تحت يا ريت ما تتاخرين يا فاتن
وينظر الي حور وينزل الي الاسفل
حور وهي تنظر الي باباها وتبكي
المحمدي خلاص يا حور بعد فرح يوسف انا هتكلم مع حسن تمام
حور ببكاء تمام
يصل المحمدي وحسن الي دهب
تنظر حور الي الجميع تدور علي يوسف بعيونها وبعد بفا فينك يا يوسف
💮💮💮💮💮💮💮💮💮عند يوسف في الاتيل
يتصل علي حسن انتو وصلتو ولا لسة انا وحشتنى حور اواي
حسن مش دي المفاجأة بتعتك دي استحمل بقا
يوسف يو بقا يا حسن خلاص
في المسا الكل يذهب الي القاعه
المحمدي روحي يا حور اجهزي مع البنات
حور ما انا جاهز اهو
فاتن روحي يا حور معا البنات
حور في نفسها كان نفسي تكون من نصيبي يا يوسف
يلا االله يهنيك ويسعدك قلبك
في احد الاوضه ينظر يوسف إليها ويبتسم انتي جاهز
….. اه بس خايفه
يوسف تعالي معايا بس عسل يت والفستان هياكل منك ختا
…. خلاص بقا يا استاذ يوسف
يوسف وهو يضربها علي وجهه بضحك انا اخوكي يا هبله في حد يقول لي أخوه يا استاذ
… بفرحه ودموع انا اتمانا انك تكون اخويا
يوسف خلاص انا من النهارده اخوكي ولو الواحد الاهبل اللي شبه كلب البحر ده ديقك تقوليلي ماشي
…… بضحك ماشي بس ما تقولش عليه كلب البحر
يوسف بضحك عليها ههههه خاضر يا ستي يلا بقا عايز اشوف مراتي يا جدعان
يمسكها من يديها ويحرج بيها الي القاعه
يوسف احمد
احمد بغضب ايه ده
يوسف اتفصل عرستك
احمد بغضب لا مستحيل اتجوزها
مروه والدموع في عنيها والله انا بحبك يا احمد
يوسف يا احمد يا حبيبي
اللي حصل ده كله من الزفته زينه ومروه بتحبك افهم بقا اخلصو البت هتروح مني
احمد بس
يوسف خلاص ويغمز لمروه بعينه ايه رايك في الواد معتز عسل
مروه ده مز اوي
يوسف خلاص تعالي معايا انا هجوزك للواد معتز احسن من كلب البحر ده
احمد بسرعه وهو يمسكها يد مروه ويشدها من يوسف معتز مين ده ده انا اقتلها واقتل معتز واقتل نغسي
يوسف خلاص غورو من وشي
ويجري الي عرفت حور
في الاوضه عند حور
وهي تبكي
البنات الله الفستان ده تحفه بجد
خور وهو تنظر اللي الفستان
نفين . ايه رايك يا حور لو تجربيه
حور لا ما ينفعش
تنظر الي نسرين
نسرين عادى يا حور
حور بس
البنات يلا يلا يلا يلا
حور خاضر تلبس حور الفستان
البنات الله الفستان عليكي عسل يا حور
حور بخزن بس علي نسرين العروسه هيكون احلي
تقوم حور
البت علي فين يا حور
حور هغير الفستان
البنات لا خليكي شويه
نفين تعالي نعمل مكياج ونتصور
حور لا كيد هنتاخر على العروسه وتزعل
نسرين يلا يا حور الوقت بدري اوي تعالى
بعض نصف ساعه
البنات الله ايه ده مش معقول ده انتي تجنني
حور في نفسها كل ده مش مهم
حور خلاص
وتمسح المنديل
البنات ايه ده
حور خلاص انا همسح المكياج ده وهدير الفستان
نسرين تتصل علي يوسف يلا يا يوسف

 

 

 

 

يوسف خلاص انا جاي اهو
يدق الباب
حور يا نهار ابيض
وتجري علي الحمام
نسرين وهي تضحك عليه تعالي ده اكيد حد من البنات
حور بس الفستان هيقول ايه عليا
نفين عادي يا بنتي
ادم وهو يدخل
يلا يا بنات
حور ادم انتا هنا
ادم بكدب ايه ده حور ايه اللي حابك وليه لبسه الفستان ده
حور ده فرح يوسف وتنظر الي الارض
ادم يوسف ابن عمك صح
حور بدموع صح
يمسك ادم ايد حور
تعالي معايا يا حور
حور خمسه بس اغير الفستان ده
ادم يضحك علي غباء حور لا انتي كيده عسل اوي
حور بسرعه لا ده فستان الفرح نسرين
ادم وهو يمسك خحور من يديها ويخرج بره
حور تنظر الي الجميع بخوف
محمدي مبروك يا حبيبتي
فاتن مبروك يا بنتي
احمد الف مبروك يا حوريتي
حسن ينظر اليه
مبروك يا جوهره الجميل
حور تجري علي حسن انا آسف سامحني ارجع يا حسن
حسن بعد الكلام يا حور
حور تنظر الي الجميع انا مش فاهمه حاجه
ادم وهو ينظر اليها
حوريتي الجميله ديما غبيه
حور وهي تضع إيده علي بقها يوسف
يوسف انتي غبيه اعمل ايه انا
حور وهي تجري عليه وبتعيط ليه كيده كل ده وانتا معايا ومش قايل انك يوسف ليه
الكل وهم يضحكون عليها
حسن يعني كنت معقول انا ابيعك يا حور
حور ببكاء بس سبتني يا حسن
حسن وهو يذهب اليها ويخدها في حضنه
انا عمري ما سيتك انتي كل يوم كنتي بتنامي في خضني يا غبيه
حور وهي تفتح عنيها ازاي
يوسف بضحك انا كنت بحط ليكي منوم في البن هههههه
حور بفرح تنظر الي حسن وتخضنه جامد انتا سمحتي يا حسن
حسن لسة يا حور انا زعلان منك بجد
حور وهي تبوس حسن في خده حسن انا كنت خايفه لا اخسرك
احمد ما خلاص البت عفنت تحت
حور بنت مين
يوسف مفاجأة
حور تانى أكتر من كده
تنزل حور الي القاعه وتراء جميع اصدقاء في جميع مراحل عمرها
يوسف دول اصحابي
يوسف اه بس ولسه الفرحه الكبيره
حور في تاني اكتر من كده
يوسف اه
تذهب حور الي الكوشه وتر مروه واحمد
حور وهي تنظر الي مروه وتخضنها بفرح مروه حبيبتي
حو، انتي هتتجوز الاهبل ده
احمد حور لا انا مش اهبل لو سمحتي
يوسف من الحلف لا يا حور ده كلب البحر بس
ينظر ادم الي حور
وهم يضحكون
ويمسك ادم يديها ويقول لها
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
سلطانه قلبي وحبيبتي
عذرا أيها العشاق فأنا وحبيبتي ملوك العشق
روحها في جسدي وروحي في جسدها كيانا واحد لا ينفصل
نبض قلبي هو نبض قلبها
هي كل النساء في عيني وأنا كل الرجال في عينها
نحن خلقنا من رحم الحب
نحن ملوك العشق فكلما إختلفنا كلما زاد إرتباطنا بالحب كلما إبتعدنا كلما توحدنا في كيان واحد
حبنا فاق جنون قيس وليلي وروميو وجوليت
هي أرضي هي سمائي حضنها هو وطني وقلبها هو بيتي
عذرا أيها العشاق نحن ملوك العشق
هي علمتني الحب وأنا علمتها الجنون
هي علمتني الطيش وأنا علمتها الصبر
هي جنون العشق
نحن كالليل والنهار نلتقي في الشروق ونفترق في الغروب
حبنا كالشمس تضئ حياتنا بالنور
عشقنا مدمر عني وكأنه عاصفة محرقة تحرق كل شئ يقف أمام هذا الحب حبيبتي
………’•,`’🌹’` ,•’…….
حور وهي تبكي انا بحبك اوي يا يوسف
يوسف وان انا بموت فيكي يا عمر يوسف
تترمي حور في حضن يوسف
حور صح انتي اتغير اوي يا يوسف
يوسف انا بعد الحادث في جروح كانت غي وشي وعملت عمليه في وشي
حور وهي تنط من الفرحه انا مبسوطه اوي يا يوسف
😍😍😍😘💋💘💖💕❤💓💞💯💍👰👫بعد مرور خمس سنين

 

 

 

 

حور وهي تجري خلف اسد
حور اه
اسد مامي انا اسف
حور بزعل مصطنع كده تخلي ماما توقع يا اسد
اسد بطفوله سمحيني يا ماما ويبوس حور من خدها
يوسف وهو يمسك اسد من الخلف انتي مش هتبطل حركات دي
اسد يضحك بس انا بحب حوريتي
يوسف دي حوريتي انا بس
انا مش هخلص منك ولا من حسن
حسن من الخلف مين جايب في سرتي
حور حسن وتجري تترمي في حضنه وحشتني اووي يا حسن كده يومين ما تاجيش تشوف حور
يوسف يعنى هو قعد سنتين يا شيخه حرام عليكي
يضحك حسن علي ابنه
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥عند فريال انا تعبت ده لو أرنبة مش هتعملو كده
عبد القادر لسه دول خمس عيالة بس
احد الحريم قومي انجري نضفي البيت يا بومه انتي
فريال بكسره خاضر يا ستي
🤎🤎عند حنان🤎
في الحاره وهي بتبيع فول علي العربية🤎 🤎
اسكت يا زفته الطين
محمود وهو بيزعق عليها براحه علي الواد
جسور ببكاء اهي اهي انتي ام شريره ويجري علي محمود
💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮عند المحمدي في البيت
احمد يلا يا مروه هنتاخر علي حور
هنا انا هروح عند اسد يا بابا
احمد اه يا روح بابا
عند اسد وهو يجري في المنزل ليه هم اتأخرت كده
يوسف وانتا مالك يا بارد
اسد يوه بقا
ينظر اسد الي الباب بغضب ماشي يا هنا بس تاجي
يوسف أهلا وسهلا يا احمد
اسد يجري الي الباب
يوسف بضحك هههههه لسه يا اهبل
حور بس بقا يا يوسف ما تزعلش اسدي
يوسف اسد ايه يا عنيه ويجر ي خلف حور
حسن بس كفايه انتو مش هتعقلو ابد
محمدي من الخلف لا ابد
اسد ينظر خلفه بغضب ايه ده يا هانم
هنا بفرحه فستان
اسد وهو يمسك يدها ويجرها خلغه
احمد انتي يالاا مالك بلبيت سيبها
اسد لا دي هنايا انا بس مش لي حد سامع
احمد بخوف سامع سامع
يوسف بضحك علي ابنا هههههه ده ابني انا

 

 

 

 

حسن ههههه
بفتح اسد باب الأوضة ويدخل هنا بغضب ويروح عند الدلاب ويخرج قميص وبنطلون ليه
امسكي دول يا هانم ودقيقه وتكوني تحت سامعه ويصرح عليها
هنا بدموع خاضر
ينزل اسد غاضب 😡
تنزل هنا بخوف خلفه
الاسره كلها تنظر الي هنا واسد ويضحكو عليهم
احمد تعالي يا هنا جمبي هنا
اسد وهو ينظر الي هنا بغضب هنا
هنا خاضر تذهب هنا وتجلس جمب اسد
يضحكو الجميع علي هذا العاشق الصغير
اسد يوسف
4سنين ونص
هنا احمد 4سنين
❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️تمت بحمد الله

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حوريتي الجميلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!