روايات

رواية حور العاصي الفصل الثالث 3 بقلم ولاء ابراهيم

رواية حور العاصي الفصل الثالث 3 بقلم ولاء ابراهيم

رواية حور العاصي الجزء الثالث

رواية حور العاصي البارت الثالث

رواية حور العاصي
رواية حور العاصي

رواية حور العاصي الحلقة الثالثة

حور بـحقد: وقاتل محترف صح

عاصي: انت انت بتقولي إيه

_بقول الـ انت عارفه كويس مسكته من لقاية قميصه: ليه كده ليه؟ قتلتهم بدم بااارد وكل السنين دي سـاكته بسبببك

عاصي پإستغراب: حوور انا مش فاهم انت بتتكلمِ علي إيه

 

 

حووور بــــ إنهياار: مش فااهم ياعاصي بيه طب هافكر سعادتك مش فـاكر أمينه وعابد مش فاااكرهم مش فااكر انك قتلتهم وناا عندي 12سنه قداام عيني وبقهـررر وكنت عايز عايز تـ*غت*صب بنت عندها 12سنه. ليييييييه ليييييه كل الجبروت ده ليييييه “كانت بتتكلم وهي بتضربه علي صدره

عاصي سسـاكت وبسسس وبيسمعهاا بشرروود

حوور بعصبيه: ســـــاااكت ليه آتكللم افتكرت انك السبب في تدمير حياتي بقالي سنين بدور عليك و جيه الوقت ان أنتـقم منك يا ك*لـب ياحق*ير بكرهككك

عاصي بغضب صفعهااا علي وجهها بشده : إخررسسييي بقااا

قربها منه وهو ماسك شعرها بقوه اوجعتها وبـششششرر:

 

 

 ايـوه اناا يا مدام حوورر اناا الـ عملت كل ده وإعرفي الـ جديد كماان وبعيوون خبيثه: اناا الـ بعت عزيز يقتل أبويا وكنت مخطط لـكل حاجه وكمااان اناا زعيييم الـمافياا اناا الـــــ لعبت وكسبـت ومحدش يقدر يقف قدامي وعارفه بقاا انا قتلت أبوياا ليه: عشـان عرف سررري الـمخفي وهددته انه لو قال لحد هقتله انا مضمنهووش فـعملت تمثيليه انه إتقتل عشان محدش يشك فياا عرررفتت بقااا كل ده انااا الـسبب فيه

حوررر بـصدمه: انت عملتتت كل ده قد إيه انت حقييير وناا بقاا الـ هبلغ عنك ووريني هتمنعني إزااااي ياعاصي بيه

ولسه هتمشي

عاصي بضحك خسرربه: ههههههههه مش قاادر وقرب منها وعيونه في عيونها بـشر: انت مسألتيش نفسك انا جبتك هناا ليه غبيييه فعلاً، بقولك الـ جن الازرق ماايعرفش مكااني فريحي نفسك

حوووور بـكره: اناا بكرررهككك ياعاصي بكرررهككك

 

 

عاصي حسه بنغزه في قلبه لما قالت كده بس تجاهلها: وناا مطلبتش تحبيني وشدها من خصرهاا ليه وقرب منها جامد وعيونه بتتفحصها بخببث دفيين: إيه رأيك الـ مكملتهوووش من 12سنه أكمــله دلوقتي وبخبث وبصراحه كده اول ماعنياا وقعت عليكي ونتي مللك العاصـي هتبقيي لياا

حووور بقرف: إبببعد عني اناا بقرف منكك. ومن شكلك وبحققد: بالله ياعاصي بيه لو قربت مني من غيير ارادتي لهموووتك بإيدي ومش هيهمني

عاصي بضحك: احبببك يااشررس انت وبعدها اردف انااا مش حقيير لـ درجة دي اناا هخليكي انت الـ تقربي مني وهتشوفي

حورر: ده بعمرركـــ….

 

 

عاصي: هششششش ماتتكلميش انتي شرسه ليه كده إهدي شويه وبعدها قرب منها وبص بعنيها بـكل حب وهي تاهت في نظره عيونه ليهاا وهو كماان غررق قرب لـ درجة انفاسهم كانت واحده، بعد وقققتت

عاصي بخببث: عشان تعرفي انك كنت عاايزه وكمان انجذبت معاياا وقربتي

حووور بلهثثه: انت–الـ خل–تني أعمل كده انت قليل الادب

عاصي بخببث: معنديش ماانع أعملها تاني ولسه رايح يقرب فررت من امامه

نااس مش بتيجي غير بـالعين الحمره 😂

قاطع تفكيره رنت موبايله

عاصي: الوووو

شخص:………….

عاصي: تمام جهز الـشحنه هنطلع الليله

. شخص. …….

عاصي: كل حاجه زي مااهياا انا جايه دلوقتي مش هتأخر سلام

وقفل

عند حووور كانت قاعده تندب في حظهاا وتذكرت جدتهاا فحزنتت كثيراً عليهاا وقررت الإنتقاام من هذا الحقيير الذي دمر حيااتهاا بأكملهاا، تذكرت شيء ماا

حووور بفرررحه: ياللهوو اناا نسيبت اني معاياا تلفوون والله لا اورييك ياعاصيي هااخلص منك ومن أمثالك

وبعدها رنت علي رقم:

حور: السلاام عليكم حضرت الظابط معايااا.

وووووو……

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حور العاصي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى