روايات

رواية حور العاصي الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم ولاء ابراهيم

رواية حور العاصي الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم ولاء ابراهيم

رواية حور العاصي الجزء الرابع والثلاثون

رواية حور العاصي البارت الرابع والثلاثون

رواية حور العاصي
رواية حور العاصي

رواية حور العاصي الحلقة الرابعة والثلاثون

مالگ ياحوري فيگِ إيه
هتف بها عاصي وهو ينظر إلي عينيها مباشرةً
حور بصتله بنظره إمتنان وحب دام لسنوات عديده: هو انا قولتگ إنِ بعشقگ
عاصي ضمها إلي حضنه وبحب: وناا بدمنگ وبدمن حضنگ الدافي ده. يدميگِ لياا يااجمل حاجه حصلتلي.
حور فاقت من رنت موبايل عاصي.: رد ياعاصي علي الفون بيرن بقاله كتير.
عاصي بضيق: دا مين الغلس ده
حور ضحگت علي ضيقه المحبب لقلبها.
عاصي بحب عندما نظر الي المتصل وبص لحور بضحگ: دا بنتگ الغلسه..
_حبيبة بابا
=ازيگ ياعمي
عاصي بإستغراب: إياد ازيك يابني اووماال فين تسنيم.

 

 

إياد: ماتقلقش ياعمي انا موجود هنا بس بطمنگ الـ تسنيم هتروح معايا النهارده عشان ماما عزماها علي العشا..
عاصي: ماشي ياحبيبي اوومال هي الـ مگلمتنيش ليه؟؟
إياد: هي في الدرس دلوقتي لما تطلع هتبقا تگلمگ
عاصي: تمام طمني علي طول سلام..
وقفل…..
عاصي بضيق: عاجبگ في البنتگ بتعمله ده
حور: عملت ايه
عاصي رفع حاجبه: يعني م عارفه
حور: عاصي بنتگ معتدش صغيره وهي دلوقتي 2ثانوي يعني سنه وهتدخل جامعه المفروض تگون عارفه الصح من الغلط وبعدين م عيب لما تروح مع إبن عمها وإياد م غريب ونا واثقة في بنتي مستحيل تعمل حاجه غلط انا الـ مربياها ياعاصي
عاصي بتفهم *فااهمگ ياحبيبتي والله ونا واثق گده برغم مع إنِ شايف حاجه غلط بس انا عارف ان النهايه هتبقا حلوه وإياد وتسنيم اخواتت وبس مافيش حاجه تانيه.
حور بإقتناع: صح يخليگ ليناا ياابو العيال
عاصي بخبث: هو الواد اسر فين م شايفه…
حور ببرائه: تلاقيه بيذاكر ياحبة عين أمه.
عاصي بحب: طب إيه بقاا وغمزلها.
حور بدلع: طب إيه انت
عاصي وهو بيقربهاا منه وبشوووق: واحشتينيي.
وووو…
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

في مـگان أخر عند إياد
واقف وساند علي عربيته مستني تسنيم لما تيجي وگان شكله قمرر اوووي
وأخير عندما لمحها بصلها وإبتسم وفتحلها العربيه ودخلت وهي مبسوطه اووي بس مضايقه من نظرات البنات ليه..
تسنيم بضيق: بقولگ يااخ إنت
إياد ببتسامه قمر زيه: قلب الأخ
تسنيم بغيره: اقفل الشبابيگ دي بقا م شايف إن البنات عنيها عليگ وانت قمر وحلاوه كده 🤭
إياد إبتسم بغرور: منا عارف إنِ قمر والبنات گلها هتموت عليا.
تسنيم: يااسلااام ايه الغرور ده.
إياد بحب: عشان راگب معايا القمر أگيد هتغر.
تسنيم بتوتر من نظراته غيرت الموضوع: گلمت بابا
إياد: اها گلمته، گان درس ايه النهارده.
تسنيم بتأفف: أحياء
إياد: تمام عشان أشرحالگ لما نوصل
تسنيم: إشطا.
إياد إبتسم علي طفولتها
( إياد عمرة 25 بيشتغل ظابط وبيساعد أبوه ادهم في الشرگه قمر قمر من الاخر شعره طويل جداً ولونه بني عيونه عسلي وطويل القامه بيحب تسنيم بس في السر منتظر إنها تتم السن القانون ويطلب إيدها)
( تسنيم بنت عاصي وحور عمرها 17سنه عندها حلم إنها تبقا دگتورة بريئه جداً بتحب اخوها أسر وبتخاف عليه من الهوا قموورة وعسوله خالص)
نگمل
_ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تالين بزعيق: ياا شاااااادي
شادي جري ببرائه: نعم ياماما فيه ايه؟
تالين مسگت من هدومه: في يلاا ياابنالجزمه الشيگولاته الـفي التلاجه
شادي لطم: ينهااري هي بتاعتگ.
تالين علي وشگ البـگاء: اه بتاعتي مين أكلهاا يلا انطق
شادي همس : اقولگ بس تدفعِ گام
تالين بنفس الهمس: الـ انت عاوزه بس قوول

 

 

شادي: البت بنتگ هنا ايدگ بقاا علي عشره جنيه
تالين بشر زقته: اووعي ياض گده هبقا اجيلگ لما افضالگ
شادي بتأفف: انتِ ام انتِ
وهنا سمع صوت تگسير.
وإبتدينا نيههانيهاا وقعد علي الـگنبه وطلع علبة الشيگولاته من جيبه وقعد ياگل فيهها بإنتصار😂
تالين وهي بتمسگها زي المجرمين:قفشتگ ياحرميه هنا هادي مسگها من أيدها وقربها منه.
بتعملي إيه ياتالين في البت سبيها تذاگر.
هنا بمرح: شيل يااحاج الوليه دي من قدامي بدل ماأرتگب جريمه هه
هادي بمرح ضربها علي قفاها: اتنيلي انا ملصدقت هديتها هتنيليها اگتر
تالين: لاا لاااااا سيبني انا هربيها
هادي شدها من أيدها وطلعها
وبعدها شلها ولسه رايح يدخل الغرفه شادي وهو بياگل في الشيگولاته: الله يسهله ياعم
تالين جابت الشبشب من رجليها وضربت في المنتصف: هاجيلگ…
بعد نص ساعه
غمضي عينگ ياقمري
تالين ببلاهه: ليه
هادي: غمضي بس.
تالين غمضت
فتحي
تالين: الله بجد گل ده لياا اناا وگمان من اغلي وانواع الشيگولاتات الـ بحبها گمان حبيبي ربنا يخليك لياا
هادي بحب قرب منها: ويدميگِ ليا ياارب
فتحت واحده إتفضل
هادي بخبث: تؤتؤ انا الـ هاخد بنفسي ونظر الي شـ”*فتيها
تالين بعد مافهمت مقصده: انت وقطعها عندما قبلـ*ها قبلة دامية هزت أرگان عمودها الفقري
هادي *هششششش بحبگ.
.ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

في بيت ادهم ونور”
گانت نور واقفة في المطبخ وبدندن مع نفسها
أدهم وهو بيحضنها من ورا : الجميل بيعمل ايه.
نور بفزع: يالهووي خضتني يااأدهم
أدهم وهو بيدفن وجهه في رقبتها ويستنشق عبيرها الذي أدمنه.
سلامتگ من الخضه ياقلب أدهم.
نور: گلمت الواد إياد
ادهم: اه گلمته وجايب تسنيم معاه
نور: هيييح تفتگر گده إن إياد يتجوز تسنيم
أدهم ببلاهه: ايه التفگير ده وازاي
نور بتشنج: محسسني انگ ماتعرفش إياد بيحب بنت حور قد إيه
أدهم بقلق: عارف بس تفتگري گده عاصي يوافق
نور حطت إيديها علي خصرها وبردح: ومايوافقش ليه إن شاءلله
أدهم قرب منها أکتر وإبتسم بخبث وغمزلها: ماتيجي ونجيب مليجي.
نور: انتي في إيه ولا في إيه
أدهم وهو بيبوس*ا: انا فيگ إنتي ياقمر.
نور: ادهم ابعد عيب لحد. يخش تبقا فضيحه.
أدهم: عيب ايه هو انا شاقطگ انتي مراتي
نور وهي بتفگ حصارها: لا بسس قاطعها مُهرة وأحمد الذي عمرهم 10سنين تؤام)
~إنتوا بتعملو إيه….
نور زقت إيد أدهم وبتوتر: والله م انا ده ابوگم…
أحمد: م عيب گده يابوب لما تستفرد بالمزه لواحدگ.
أدهم بصدمه: موووزه
مُهرة بتشنج: وانتي م عيب يانور هانم تبوسيـ”ه قدامنا گده بلا قلة حيا…
نور بصدمه: نور هانم… وبصت لـ ادهم: مين دووول
أدهم فاجأه حمل نور زي البيبي گده.
أدهم: سيبگ منهم دوول خليگِ معايا ياقمر انت
أحمد ومُـهرة في نفس واحد بضحگ: الله يسهلـه ياعم….
نور: ياقليل الأدب إزاي تشيلني گده قدام العيال وبعدين مين هيگمل الأگل اياد وتسنيم زمانهم علي وصول
أدهم بنفاذ صبر: يابنتي انتي مراتي وبعدين الأگل ام حسن هتگملو
اما احنا بقا اخدگ شويه منهم وااحشتيني ياانوري
نور: انت….
أدهم: هششششش بحبک يااجمل نوري

 

 

نور: وناا بحبگ يااجمل دوومي
( وسكگتت شهر زاد عن الگلام الغير مباح)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
يوم الـجمعه الـ گل بيتجمع فيهم
گان هادي وتالين وعيالهم هنا وشادي
وتسنيم واسر ولاد حور وعاصي
وإياد ومُـهرة وأحمد ولاد نور وأدهم
گانوا گلهم متجمعين واخذوا صوره حلوه ليهم يملؤها الحب والعشق الذي لاينتهي.
تمت الحمدلله ♥

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حور العاصي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!