روايات

رواية حور العاصي الفصل السابع والعشرون 27 بقلم ولاء ابراهيم

رواية حور العاصي الفصل السابع والعشرون 27 بقلم ولاء ابراهيم

رواية حور العاصي الجزء السابع والعشرون

رواية حور العاصي البارت السابع والعشرون

رواية حور العاصي
رواية حور العاصي

رواية حور العاصي الحلقة السابعة والعشرون

عاصي بغضب شدها وزقها علي الـسـ*ير وهو فوقـيها وبغضب: كـنت بـخونك يااحور إرتحتي بقاا

حوور بدمووع ضربته في صدرة جامد: إنت إيه ياأخي مش بتحس نهائي جبررروت وقلبك ده إييه جبررووت وببكاء إبـعد عني بقاا انا بكرهك.

عاصي دفن وشه في رقبتها والكلام ولاأثر معاه وبيـبوس”ها وبس.

حوور ببكاء هيستري: إبعد بقاا إبعد حراام عليك إنت إيه مش بتحس.

ااااه تألمت لماا عاصي ضغط علي خصرها جامد.

 

 

 

 

 

 

 

 

عاصي بعد بغضب: اناا راجل وأقدر أعمل الـ يعجبني فاااهمه ومش هتغيير وهتعيشي معاياا كده

حوور خلاص جابت أخرها وبضعف: اناا خلاص مش قا”درة أكمل معاك طلقني وسبني في حالي بقاا

عاصي بعصبيه شدها عليه: مستتحييل اطلقك مستحيل مااتجبيش السيرة دي تااني انا بحبك ياحور صدقيني

حور بعدته بعنف: ماخلاص بقاا السينااريو الكداب ده حفظته خلاص وبإنهياار: كنت متجوز عليا وسكت عرفت بناات قبلي كتير وكدبت عليا كذا مره وكنت بسكت واقول بكرة يتغير بس انت انت إيه شيطاان تخووني أنا تيجي تقولي بحبك وبمووت فيكي وتااخد الـ يرضي شهوتك وبسس وناا زي الهبله اجري لحضنك؟ بس دلوقتي لاا خلاص كل حاجه باانت انا الـ كنت عاامية ودلوقتي معتش قادرة أعيش معااك طلقني ياعاصي وريح تفسك وريحني.

عاصي: حوور انا انا أسسف

حور: إنتـ قاطعها رساله علي تليفونها ففتحته إنصدمت من الـ شاافته نظرت لـعاصي نظره كلهاا حقد وكرة شديد عاصي إستتغرب من نظرتها فشد الفوون منهاا فدااس علي سنانه بغل

حوور بكل الكرة والحقد الـ في قلبهاا المكسور ضربته بالقلم: اناا مشوفتش أحقر منكك وأزبل منك لو راجل طلقني ودلوقتي حالا فاااهم.

عاصي مسك إيده بالعاافية وأخيرا نطق: إنتي….

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

علي الناحية الاخري في بيت نورسين

إبتسمت بـنصر *

وأخيييييرا دلوقتي بعت الصوور كلهاا وعلاقته هتتدمر وعااصي هيرجعلي من تاااني هروح أحتفل بـقاا لبست وركبت وراحت الناايت كلاب تحتفل بأنها تنتصر ” لـكن للقدر رأي أخر ياعزيزي” 🙂(دناا هااشلوحهاا بس إصبرو علياا😈🤌🏻)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

في غرفة تالين وهاادي

تالين بقلق: انت مش ساامع الزعييق يااهادي قوم شوف إيه؟

هادي وهو نايم علي السرير: بت إتخمدي ناامي مش فاايقلك انا جااي من الشغل عايز اناام وبعدين مش معني إنتي الـ ساامعه

تاليين قربت منه وربعت إيديهاا وبعصبيه: انت معندكش دم لييه بذمتك مش ساامع ان في زعييق مااسمعتش صوت اخوك وحور مرااته شكلهم بيتخانقو.

هاادي ببرود: واحناا مالناا

وبخبث شدهاا ووقعت في حضـ*نه:

سيبك منهم هم خليكي معايا انتي بس.

تالين بمجرد ماابصت في عيونه تااهت وبصتله بحب ونسيت العالم كله حواليها.

اماا هادي هو كماان تاه في جمالها وقرب أكتر منها عايز يـ*بوسها ويقرب أكتر هو بيحبها نعم أحبها بل عشقها وعشق مشااغبتها إعترف إنه يحبهاا وسوف يحصل عليها قريبا وتصير زوجته فعلاً وأمام النااس، لسسه رايح يـ*قـبلها الصوووت زااد وتاليين فااقت فزقت هاادي بسرعه وعدلت هدةمها بتوتر.

هاادي: علياا الطلبات إنتي مرااتي مش شااقطك اناا.

 

 

 

 

 

 

 

تالين: سيبك من الكلام ده تعالي نشوف في إيه.

وطلعه.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ملحوظه (( مااهي غاادرت القصر ومن غيير مااحد يعررف نهائي لأن لو عاصي إكتشف ان إيااد مش أبنه مش هيسبهاا حيه أبدأ فنجدت نفسهاا وتركت إيااد ناايم وقفلت عليه ورحللت&هررربت زي الحرااميين))

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

في بيت أدهم

أدهم بخووف: اناا بررن علي عاصي بقالي سااعه مش بييرد ياانور اناا خايف قلبي مش مطمن.

نوور بهدوء: اهدي ياأدهم تفاءل كده

أدهم بتوتر: لااا انا هروحلهم بقاا مش مطمن

نوور: طب إستني البس واجي معااك

أدهم بتتتوتر: ببسسسرعه علي طول

بعد وقت

نور: اهدي ياادهم بقا هنعمل حادثه كده.

أدهم: انا خاايف ليكون حد جراله حاجه محدش بيرد علي تليفونه حتي حور تليفونها مغلق.

نور بإقتراح: مايمكن الشبكة وحشه

أدهم: يااارب يااارب ياانووور.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حووور بحدة: طلقني ياعاصي لو راجل طلقني انت خااين ومستحيل اعيش مع واحد خاين وبيرضي شهووااته وبسس.

عااصي بغضبب ضرب حور بالألم جامد لدرجه إن وشهاا علم وبقاا فيه علامات مكان إيديه الجامده.

ــ شويه وتالين وهاادي جم وأنصدموا لماا عاصي ضرب حور بالقلم.

حور والدموع في عينيها: بـككگرررهكك

عاصي: وإنتي طالــــق

 

 

 

 

 

 

 

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حور العاصي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى