روايات

رواية ذكريات مغتصبة الفصل الاول 1 بقلم مريم حسني

رواية ذكريات مغتصبة الفصل الاول 1 بقلم مريم حسني

رواية ذكريات مغتصبة البارت الاول

رواية ذكريات مغتصبة الجزء الاول

رواية ذكريات مغتصبة
رواية ذكريات مغتصبة

رواية ذكريات مغتصبة الحلقة الاولى

صحيت من النوم علي صوت مرات ابوها
نجلاء انتي يا ز*فته اته*ببي اصحي الزف”ت المنبه بتاعك ده صحاني من النوم قومي قامت قيامتك
حبيبه اه صباح الخير يا مرات ابويا في اية علي الصبح
نجلاء صباح الز*فت علي دماغك بك*ره الكلمة دي قولت مي*ت مرة
حبيبه طيب صباح الخير يا نجلاء هانم كده كويس
نجلاء انتي بتتريقي يا روح امك طبعا هانم غص*ب عنك مشبهش لامك اللي كانت جايه من ورا الجا*موسة
حبيبه بغضب وقامت زق*تها متجبيش سيرة امي علي لسانك سامعة
نجلاء انتي بتزقيني يا بنت الج*زمة طب والله لوريكي وابتدت تض*ربها
احمد جية عل الصويت وزعيق ايه في ايه علي الصبح الزعيق ده
نجلاء بتمثل العياط بنتك يا احمد بتمد ايدها عليا وتقل في ادبها وكل ده ليه عشان بصحيها تروح الكلية انا اتهزقت اوي يا احمد بنتك هزقتني انا مش ممكن اقعد هنا ابدا
حبيبه يخربيت الكدب ده انتي اللي ضر*باني وشت*ماني علي الصبح
احمد ض”ربها بالقل*م اخرسي يا بنت الك*لب انتي كمان بتش*تميها وانا واقف اعتزرلها حالا
حبيبه يا بابا
احمد بزعيق اعتزري
حبيبه بدموع انا اسفه
احمد يلا روحي حضرلنا الفطار وشوفي هتغو*ري فين
نجلاء متنسيش النسكافية بتاعي
حبيبه مسحت دموعها وقامت عملتلهم الفطار ولبست عشان تروح الكلية
نجلاء دخلت عليها الاوضه وبصتلها بانتصار متبقيش تلعبي معايا تاني يا قطه مفهوم
حبيبه بكرة اتجوز واسيبلك ام البيت ده ابقي اشبعي بيه وعلي الاقل انا هتجوز من واحد من سني وبيحبني مش زيك اتجوزتي راجل قد ابوكي عشان الفلوس اوعي وزقتها وخرجت
نجلاء بغل بقي كده طب وحيات امي وانتي متجوزه ولا قاعدة في البيت ده ويانا يانتي
حبيبه راحت الجامعة بتعتها وحضرت المحاضرات وحاولت تكلم ياسر كتير بس مردش عليها حبيبه معندهاش صحاب خالص او بمعني اصح هي قررت كده من ساعة اللي نجلاء عملته اصل نجلاء كانت صحبتها الاتنيم بس راحت اتجوزت ابوها عشان فلوسه المهم حبيبه رجعت البيت وجت تدخل لقت ابوها بيندهالها
حبيبه نعم يا بابا
احمد بقس*وة حبيبه تلمي هدموك وتمشي من البيت ده
حبيبه بصدمة نعم امشي ازاي يعني وامشي اروح فين
احمد يعني زي ماسمعتي وتروحي فين مش مشكلتي نجلاء مش مستحملة قله ادبك وانا مقدرش علي زعلها
حبيبه بصدمه اكبر يعني متقدرش علي زعلها وتقدر ترمي بنتك في الشارع
احمد ببرود اه وبعدين انتي خلاص كبيرتي اهو تقدري تعتمدي عل نفسك ومن غير رغي وكلام كتير علي الفاضي بكره الصبح اصحي ملقيكش وسابها ودخل اوضته
حبيبه دخلت اوضتها وعمله تعيط بقه*ر ولمت هدمومها واسنت الصبح يطلع ومشيت و اول مكان راحته راحت لياسر وبس الصدمة الاكبر في اللي ياسر عمله
ياسر فتح الباب واول ماشافها بصلها ببرود نعم
حبيبه بعياط نعم ايه ياسر انا بكلمك من امبارح وانت مبتردش عليا انا في مص*يبة
ياسر ببرود مص*يبك متخصنيش وادي دبلتك اهي ومشوفش وشك تاني وقفل الباب في وشها حبيبه كانت بتاخد كل صدمه والتانيه وتمشي من سكات مبتعرفش تعمل ايه فضلت ايام كتير تحاول تشتغل وبتنام في الشارع في المترو اي حته وعايشه في رع*ب وقله اكل ونوم ابوها رفض يديها فلوس قبل ماتمشي وحولت تشتغل بس كل مره بتمشي كل واحد من اصحاب المحلات كانوا بيعكسوها وهي مبتعرفش تعمل ايه لحد في يوم واحدة شافتها وهي اللي جابتلها الشغل في الnight club وهي وافقت استسهال بقي ياس هي ملقتش مبرر لنفسها بس اشتغلت في المكان ده
وفاقت علي صوت واحد من زباين المحل ايه يا فيري شربتي كتير عل غير العاده يعني
حبيبه وانت مال امك هو انا بشرب من جيب ابوك
هو الله الله الله ليه كده يا فيري ده انا بحبك
حبيبه بقرف حبك برض انزل يالا من عل دماغي النهارده
واحدتاني جيه جنبها لا لا شكلك النهارده مش ف المود خالص
حبيبه وبعدين بقي انا مش في الزفت المود انزلوا بقي من عل قفايا يلا يا بابا منك له بيتك بيتك اوووف
الصحاب المحل جيه
صالح ايه يا فيري مالك كده متروقي
حبيبه كلمه كمان وهسبلك ام الزف*ت محدش يكلمني النهارده خالص مفهوم ولا لا
الصحاب المحل خلاص يا فيري خلاص متبقيش حمقيه كده
بنت من اللي شغلين ف المحل وكلمتها بقرف جت ايه يا حلوه قلبه بوزك علينا ليه
حبيبه هو في حد يشوف وشك العك*ر ده ويبقي مبسوط وبصت لصالح مشي البت دي من وشي بدل مسبهالك بجد وخليها هي بقي تشغلهولك
صالح بخوف امشي يا سمرا من هنا يلا
حبيبه وانت كمان انطر
صالح حاضر حاضر
شويه وجيه واحد تاني شكله باين عليه انو غني اوي
هو ايه يا فيري ايه مزعلك
حبيبه بصتله وانت مين انت التاني
هو زبون الا صحيح فيري ده دلع ايه
حبيبه دلع امك يا خفيف
هو ابتسم لا بجد دلع لاسم ايه
حبيبه اه ده انت غتت بقي ماشي دلع لحبيبه خلاص
هو ابتسم خلاص
حبيبه طب ممكن تطرقنا بقي
هو امممم افكر
حبيبه وبعدين بقي يا بتاع انت هو صحيح اسمك ايه بمناسبة التحقيق يعني
هو ابتسم ادهم اسمي ادهم
حبيبه طب ياسي ادهم بقولك معالك عربية
ادهم اه معايا
حبيبه وابتدت تس*كر طب قوم وصلني
ادهم حاضر اتفضلي وقاموا خرجوا من المكان
ادهم علي فين
حبيبه ضحكت مش عارفة اي حته
ادهم لا يا شيخه طيب واخدها وراح شقته
حبيبه اعملي قهوة عشان افوق
ادهم حاضر ثواني وعملها القهوة وجبهلها ادهم ابتدي يقرب منها وحاول يبوسها
حبيبه زقته ايه في ايه
ادهم انا اللي في ايه انتي اللي في ايه
حبيبه ايوه عاوز ايه
ادهم قرب منها نعم ياختي يعني ايه عاوز ايه جيبك من كب”اريه وجايه معايا بمزاجك لحد هنا هكون عاوز ايه العب طوله معاكي
حبيبه زقته اوعي انا ماشية
ادهم مسكها من دراعها ماشية فين هو دخول الحمام زي خروجه وشدها واعت*دي عليها وحبيبه لانها مكنتش فايقه اوي كنت بتحاول تقومه عل قد متقدر بس طبعا مقومتها دي قدام ادهم وقوة جسمه ولا حاجة بعد شوية ادهم بعد عنها بزهول وصدمة
ادهم بصدمة نعم بنت ازاي يعني وحط ايده عل دماغه يا نهار اسود انا هببت ايه بص علي حبيبه تاني كانت شبه نايمه سابها ودخل الحمام يغسل وشه ويفكر في المصيبة اللي عملها عمره ما لمس بنت قبل كدة
في الوقت ده حبيبه صحيت لقت نفسها كده خرجت تجري ومهتمتش حتي بشكلها وهي بتجري عربية جت بسرعة خبط”تها ولما خرج ملقهاش لقي باب الشقه مفتوح نزل جري وراها ولما نزل لقها علي الارض غر*قته في د*مها والناس ملمومه حوليها

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ذكريات مغتصبة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!