روايات

رواية ذكريات مغتصبة الفصل الثاني 2 بقلم مريم حسني

رواية ذكريات مغتصبة الفصل الثاني 2 بقلم مريم حسني

رواية ذكريات مغتصبة البارت الثاني

رواية ذكريات مغتصبة الجزء الثاني

رواية ذكريات مغتصبة
رواية ذكريات مغتصبة

رواية ذكريات مغتصبة الحلقة الثانية

حبيبه ابتدت تفوق وتفتح عنيها بتعب وشافت حد واقف قدامه والصورة مشوشه
حبيبه بتعب انت مين انا فين
الدكتور انا دكتور محمد اللي متابع حالتك وانتي في المستشفى
حبيبه في المستشفي ليه
الدكتور حضرتك لاسف اتعرضتي لاغت*صاب وخب*طتك عربية بس انتي كويسة شويه كدمات وجروح بسيطة حبيبه بصدمه اغتص”اب
الدكتور احمدي ربنا لولا الشخص اللي جابك هنا كان زمان حياتك ان”تهت انا ثواني هبلغه انك فوقتي لانوا قلقان عليكي جدا
حبيبه دكتور ثواني بس هو انا مين اسمي ايه يعني
الدكتور افندم
حبيبه انا مش عارفه انا اسمي ايه
الدكتور بصلها باستغراب وخرج
………
ادهم اقف برة مع ابن عمه
حسام بغضب الله يخربيتك يا ادهم هتعمل لنفسك موال عشان بت زي دي
ادهم كنت عاوزني اعمل ايه يا اخويا اسيبها مرميه في الشارع عشان تمو”ت
حسام لا ميصحش كده انت جبت لنفسك وجع الدماغ اللي جوه دي لما تفوق هتقولهم عن اللي حصل وممكن تتبلي عليك بزيادة وخصوصا انك بتقول انعا كانت بنت
ادهم ماتخرس بقي ابو ندبك اسكت اما نشوف الدكتور هيخرج يقول ايه
الدكتور خرج
ادهم بقلق ها يا دكتور طمني
الدكتور احم هي فاقت الحمد لله ومفيش حاجة خ*طر شوية كدمات وجر*وح بسيطة هتروح مع العلاج
ادهم طب الحمد لله
الدكتور اه بس هو في حاجة
ادهم حاجة ايه
الدكتور البنت اللي جوه دي جالها فقدان الذاكرة
ادهم بصدمة افندم
الدكتور زي مابقول لحضرتك هي صحيه مش فاكرة حاجة والا عارفة هي مين
ادهم طب يعني هي هتخف منه ده ولا ايه يعني
الدكتور لسه هيبان ممكن يبقي فقدان ذاكرة مؤقت وكمان شوية تفتكر او كمان كام يوم كام اسبوع وممكن متفتكرش خالص انا هروح اجيب الأشعة والتحليل بتوعها ونشوف عن اذنك
حسام اهي جيت من عند ربنا انت اكنك متعرفش حاجة وانك جبتها هنا لما لقتها في الشارع وعملت خير وخلاص ونمشي
ادهم ايه يعني عاوزني اسيبها بيقولك مش فاكرة حاجة ده غير اللي انا عملتوا فيها مينفعش طبعا حرام يا حسام البنت ذنبها ايه
حسام نعم ياخويا حرام وانت جيبها وهي بتبيع سبح متصحصح كده يا ادهم
ادهم حسام انا حاسس ان البنت دي وراها حكاية وانا لازم اعرفها دي كانت بنت ايه اللي يخلي وحدة بتشتغل في بار تبقي بنت وكانت بتحاول تقومني بشكل ده لو هي وحشة
حسام عادي جدا يا ادهم بيعمولوها كتير عشان لما يجوا يتجوزوا عادي اوي ده مش معناه انها كويسة
ادهم لا مش مقتنع في مي*ت طريقة تخليها بردوا بنت لما تيجي تتجوز لا لازم اعرف البنت دي وراها ايه وهعرف يا حسام وانت اللي هتعرفلي
حسام شغلين عند اللي خلفوكوا بقي
ادهم حسام تعرفلي الموضوع ده بسرعة الله يكرمك حسام طيب ياخويا طيب طب اسمها ايه وعنوان البار فين
ادهم هما في البار بيقولولها يا فيري بس هي فالتلي ان اسمها حبيبه والبار عنوانه…….
حسام ماشي يا ادهم هروح اعرفلك الموضوع واجي
ادهم دخل لحبيبه الاوضه
ادهم بتوجس ازيك
حبيبه برقه الحمد لله مين حضرتك
ادهم انا ادهم نصار اللي جيبتك هنا لما العربية خبط*تتك
حبيبه ابتسمت بضعف انا متشكره اوي لحضرتك
ادهم لا ابدا يا حبيبه مفيش حاجة
حبيبه هو انا اسمي حبيبه
ادهم بيقولوا
حبيبه هو مين هو انت يعني عرفت اسمي ازاي
ادهم ها هو ااا الدكتور دخل
الدكتور لا انتي زي الفل يا انسه مفكيش حاجة التحاليل اسه طلعه اهي وانتي تمام انتي بس عندك فقدان في الذاكرة
حبيبه يعني ايه
الدكتور يعني تقدري تعتبري نفسك لسه مولوده جديد صفحة بيضه ومفيهاش نقطة حبر انتي مش فاكرة اي حاجة عن حياتك ولا تعرفي حاجة عنها
حبيبه طب مين المفروض يبقي عارف
الدكتور الله اعلم انتي هتقعدي معانا لحد بكره عشان نطمن ان كله تمام وبعدها تقدري تخرجي نسيبك ترتاحي بقي
وسبوها وخرجوا
ادهم كلم حسام ها يا حسام عملت ايه
حسام تعاليلي يا ادهم حالا
ادهم ايه يابني في ايه
حسام انجز وتعاليلي
ادهم انت في القسم
حسام اه تعالي
ادهم طب حاضر وراح لحسام
ادهم ايه ياحسام في ايه
حسام عرفتلك كل حاجة عن البت اللي اسمها حبيبه ادهم باهتمام عرفت ايه
حسام بص اسمها باكامل حبيبه احمد المهدي عندها 21 سنه خريجت كليه تربيه قسم انجليزي الدكتره وزمايها كلهم بيشهدوا بادبها واخلقها وانها هاديه جدا سابت بيت ابوها بعد ما طردها اتجوز صحبتها بعد ما امها ماتت وكانت مخطوبه لمدرس فسخ خطوبته منها تاني يوم ابوها طردها حولت تشتغل كذه شغلنه معرفتش وفي بت اسمها لوزه اتعرفت عليها وهي اللي شغلتها في الب*ار ده وجيبت البت وقررتها البت بتقول عليها اغلب من الغلب وملهاش في اي حاجة خلصت السنه اللي كانت فضلها في الكليه السنادي وكانت هتسيب الشغل ده وتشتغل في مجلها
ادهم بحزن وابوها ده طردها ليه وليه خطبها سابها
حسام ابوها طردها عشان مراتوا مش مستحملها وخطبها مدهاش اسباب روحت لابوها علي فكرة وقولتله انها في المستشفى قالي انو مش عاوز يسمع عنها حاجه
ادهم استغفر الله العظيم يا رب مش عارف اعمل ايه
حسام بصراحة انا كنت فاكر انها شمال بس طلعت البت ملهاش في حاجه انت هتعمل ايه
ادهم هخدها تعيش معايا واشغلها في المدرسة بتعتي
حسام تمام بس هتقول لودلتك واختك ازاي
ادهم مش عارف خبقس اتصرف انا همشي دلوقتي سلام
ادهم راح لحبيبه المستشفي
ادهم بابتسامة ازيك يا حبيبه
حبيبه الحمد لله ازيك يا استاذ ادهم
ادهم فاكره اسمي اهو
حبيبه ايوه فاكره
ادهم انا كنت عاوز اقولك اني عرفت حاجات عندك وعن اهلك
حبيبه باهتمام بجد ايه
ادهم احم والدك وولدتك م*اتوا في حداثه عرابيه وانتي خريجه كليه تربية عندك 21 سنه واسمك حبيبه احمد المهدي
حبيبه طب انا كنت عايشه فين
ادهم دي معرفهاش بس اللي اعرفه انك هتيجي تعيشي معايا في البيتي
حبيبه بصدمه افندم
…………
ادهم محمد نصار 30 سنة صاحب شركة مقولات متوسط الطول وجسمه رياضي شعره اسود ناعم وعينه سوده وعنده دقن وبشرته سمره ووسيم الي حد ما عنده اخت اصغر منه عايشه هي ووالدته وولده مت*وفي وهوا المسؤال عنهم شخصيته مزيح بين الصرامه وقسوه في بعض الاحيان والاوقات الحنيه بشكل كبير مع عيلته
حسام ايمن نصار ابن عم ادهم وصحبه 28 سنه ولده ولدته متوفين ومتربي مع ادهم ظابط بشعر بني وعيون رمادي بشره بيضه شخصيه عدوانية سريع الغضب بحكم شغله

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ذكريات مغتصبة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!