روايات

رواية جحيم العشاق الفصل التاسع 9 بقلم شروق مصطفى

رواية جحيم العشاق الفصل التاسع 9 بقلم شروق مصطفى

رواية جحيم العشاق الجزء التاسع

رواية جحيم العشاق البارت التاسع

رواية جحيم العشاق
رواية جحيم العشاق

رواية جحيم العشاق الحلقة التاسعة

زين:أسيييييييييل وجري عليها يلحقها
أسيل وهي بتكح وعماله تعيط ومش قادره تاخد نفسها ومرعوبه حضنت في زين ومسكت فيه زي العيال الصغيره
رحمه:زينن
زين :بص ل أمه وقال بردوا يا أمي وصلتيني لمرحله مكنتش حاببها ولا حابب اعملها ولا اعتبر حتي ان امي ماتت ليه كسرتي الرابطه الي كانت مبنا ليهه ليههههههههههه وضرب إيديه في إزاز المرايه وايديه انجرحت
رحمه بعياط:زين يابني عيااط
زين :ليه يا امي وعيط ليه عايزه تقتليها ليهه عملتلك ايهه
رحمه:اخدتك مني ومن ساعه م اتجوزتها وانت مبقتش تحبني وتهتم بيا زاي الاول
أسيل :بس يا امي

 

 

رحمه:بس متقوليش امي انا بكرهك بكرهك انتي وابوكي وامك بكرهك
زين بصلها بصه اخيره :اطلعي بره بعد إذنك يا رحمه هانم وهسيب الموضوع ده لجدي
أسيل :لاء يا زين ديه ….
زين :بس انتي يا أسيل
أسيل لقيت دم نازل من ايديه قالت بخضه
زينن ايديك بتنزف
رحمه سابتهم وخرجت منهاره
أسيل قامت جابت علبه الاسعفات الاولييهه وجابت إيديه
أسيل بعياط :عورت نفسك علشان غبي ومتهور ومتعصب وكل ده فيك هات إيديك ومسكتها براحه وطهرتها بمحلول وجابت بتادين ومرهم للرجوح وشاش وقطن وعملتله إيديه
زين : خلاص هي بقيت تام
أسيل:لو مش هتصالح مامتك متكلمنيش خالص نهائي الي ملهوش خير في أهله ملهوش خير في مراته وابنه الي جاي ومسكت إيديه وحطته علي بطنها
أسيل :هنا في نونو ثغنن هيشيل أسمك وهيديك بوسه ثغننه وطبعت بوسه رقيقه علي خده وكملت وقالت زاي ماما وهيكون شطور وبيسمع الكلام وبيحضن بابا كده ونطت عليه حضنته
زين ضحك :انا بحبك اوي يا اسيل عمري ماشوفت حد في طيبتك وحنيتك ديه
أسيل :كلنا بني أدمين مش مليكه وبنغلط بردوا ومامتك عملت كده من غيرتها عليك علشان بتحبك ممكن بقي تروح تصالحها
زين : مش هعرف
أسيل :طب لو سيلا خصمتك ومرضيتش تكلمك هتعمل ايه

 

 

زين سكت
أسيل:هتزعل صح
زين :اقطنعتي انها بنت يعني
أسيل :ااه علشانك بس
زين : طيب بس لو عملت حاجه تاني مش هعديهالها
أسيل: طلب ثغنتت علشان سيلا ممكن متقولش لحسين
زين:لو سمعك كده هيعلقك من افاكي يا شبر ونص
أسيل:مهو مش سمعنا يا ذكي
زين وهو بيبص علي كل حيطه واسيل مركزه معاه وبيقول زاي طريقه الساحره الشريره ام روبانزل الي كانت خطفاها وحط إيديه علي كتفها وهي مسكت شعرها برضوا وقال الحيطان ليه ودان وبتسمع ياروبانزل
أسيل : بقيت بتحب الكرتون اكتر مني
زين :حبيته علشانك وطبع قبله خفيفه علي 🤭🙂عيب عيب يا ناس عيب مينفعش كده انا خدودي احمرت حالياً والله ايه البطل والبطله الي مشافوش بربع جنيه تربيه
أسيل :بس يا بت ده جوزي
شروق :اه صح
زين :يامفتريه إشحال عماله تعكسي فيه واسيل سكتالك بالعافيه
أسيل :بتفكرني ليههه سيبني اقوم اجبها من شعرها
شروق:طب يا اسيل يا حببتي سلا سلام وانا بقي جريت أنا اصلا مهزقه اني بعاكس حاجه مش تاعتي🥺🥺
قاسم :إياد هتروح الارض
أياد :انت ناسي اني عريس وفرحي بعد شهر
قاسم :اديك قولتها شهرررررر وقرب منه وقاله كلمه في ودنه
إياد:ياحيوان يا زباله يا قليل الادب يا سافل يا كل حاجه فؤ محور الكون ليها علاقه بالقزاره يا قزر غور ياض امشي أزرع الذره الشهر ده عليك زراعه الارضي الي تخص الذره
قاسم :طيب وطلع الدفتار وشاف بقي انه فعلت عليه زراعه اراضي الذره كلها
قاسم:دره احسن من قصب البسسس وضحكت وطلع يجري
إياد :عيل خنزير وشاف جاسر وملك قاعدين في الجنينه بيضحكوا راح يرخم عليهم شويه عيل مؤذي وربنا
إيلن كانت ماشيه وعماله تغني مع الاغاني الي بتسمعها في الهاند فري في الشارع كده كده محدش بيعلق عليها علشان عارفين مين إلين وانها هربانه منها مش بيكلموها اصلا
الين:عقباوي دمي حامي دنيا ماشيه بالاسامي وفجأة لبست في حيطه بشيره وكان جاسر وقعوا هما الاتنين علي الارض وإلين وقعت علي كتفها الي عامله في عمليه
إلين :اااااااااه اهه وعيطت حست بكهربه مكان العمليه
قاسم بخوف : إلين
إلين:كتفي مش قادره ااااه وعياط
قاسم شالها وجري بيها علي الوحدة الي قريبه منهم
قاسم :اي دكتوره بنت هنا

 

 

إلين :قاسم مش قادره وربنا
طيب ألين وهي صغيره كانت بتلعب عادي وهي بتلعب طلعت علي سور ونطت وكانت فاكره ان المسافه قريبه بس كانت بعيده شويه نطت من عليها وقعت علي إزاز عربيه والازاز اتكسر وهي لما وقعت وقعت علي كتفها الشمال والازاز دخل جواه وقطعلها شريان ومن سعاتها بس ربنا قدر ولطف واتكتبلها عمر جديد
الدكتوره:قاسم بيه
قاسم :مفيش وقت شوفيها
الدكتوره:بسرعه جهزوا غرفه مكان العمليه اتفتح وبينزف دم الجرح لازمه خياطه تانيه وإيدها بعد اسبوع تيجي تتجبس
إلين : لاء خياطه لاء
قاسم :متخفيش انا معاكي
إلين :ده الي مخوفني
دكتوره ضحكت :يخريتك ليكي نفس تهزري
ألين : مش بهزر وربنا ده بياكل بني ادمين عارفه واحنا صغيرين كان بيجبب كلب بتاعه ويطلع يجري ورايا هو والكلب
قاسم:حتي في عز تعبك عيلع سوده وميتنسيش إلين بصتله واغمي عليها
قاسم : إلييييننن
الدكتوره:ده بس نتيجه ألم الجرح احنا هنتصرف بعد إذنك استني احنا هنتأخر
قاسم:طيب ماشي
في القاهره وتحديدا في قصر مش فلا سيليا أم بطلتنا
سيليا :نظميه فنجال قهوه ساده بسرعه لو سمحتي
نظميه :حاضر ياهانم
سيليا اتصلت على اسيل ومكنتش بترد اتصلت مره واتنين وتلاته هي طلعا متعرفش بكل الكوارث الي حصلت ديه وان اصلا أسيل مش معاها فون
سيليا :حلوفه الساعه ٢الضهر ولسه نايمه ديه أسيل هاخد منها ايه هتصل ب.الواد إياد وحشني وبالمره اطمن علي أسيل وسليم هتلقيه هو التاني نايم

 

 

إياد:الو ياسيلووو يا قمر
سيليا :وحشني يا ابن طه
إياد :انتي اكتر يا بت فينك
سيليا:بت مين ياشحط يا بئف انت متحترمني شويه فين أسيل الكلب صحيهالي
إياد :اصحيلك مين بنتك في بيت جوزها يا حبيبتي انتي نايمه في مايه المخلال خالص كده
سيليا بفضب وصدمه :ايهههه جواز 🤦🏻

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية جحيم العشاق)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى