روايات

رواية أحببت ذئب الفصل الثاني عشر 12 بقلم فرح القصاص

رواية أحببت ذئب الفصل الثاني عشر 12 بقلم فرح القصاص

رواية أحببت ذئب الجزء الثاني عشر

رواية أحببت ذئب البارت الثاني عشر

أحببت ذئب
أحببت ذئب

رواية أحببت ذئب الحلقة الثانية عشر

لمار بتفوق بتفتح عنيها ب العافيه
مجهول: حمدالله علي السلامه
لمار: انا.. انا فين
مجهول: اول مافقتي كده علي طول اسأله
لمار : انت مين وعايز مني اي وليه مخبي وشك
مجهول: انا قدرك الاسود المستنيكي
لمار بخوف: قصدك اي
مجهول: قصدي هتعرفي اقريب
لمار: انت رايح فين… تعالي فكني انت عايز مني
مجهول قر*ب منها و كتم بو*قها ومشي
لمار بعياط: اممممم
*~~~*~~~~*~~~~~*~~~*~~~*
تسنيم: مراد
مراد: هي لمار هنا
تسنيم بستغراب: لا دي رحتلك الشركه
مراد: رحتلي!! مجدش انهارده شركه خالص
تسنيم: ازاي دي رحتلك من بدري اوي كمان علشان تتأسف عن الي عملته امبارح
مراد: بجد مجتش انهارده خالص
تسنيم بقلق: طب طب راحت فين
مراد: مش يمكن راحت لي اخوها
تسنيم: ممكن ثواني هشوف تسنيم اتصلت وسألته
مراد: ها عنده
تسنيم: لا.. انا خايفه عليها اوي طب راحت فين بس ياربي
مراد بقلق جامد: انا هروح ادور عليها و لو لقيتها هطمنك
*~~~~*~~~~~*~~~~~*~~~~*

رهف: مالك يا علي رايح فين كده
علي بخوف: لمار مش لقينها وانا رايح اشوفها
رهف: يعنى مش لقينها
علي: مش وقته خالص و ركب عربيته ومش بأقصه سرعه
*~~~~~*~~~~~*~~~~*~~~~*
مجهول: انتي مكلتيش ليه
لمار بعياط: مش عايزه اكل انا عايزه امشي ونبي فكني
مجهول: انتي مش هتشمي من هنا غير بحالتين يتكوني ميته او ميته
لمار بخوف وبتبلع رقها: طب طب انا عملتلك اي علشان تأذيني
مجهول: عملتي لي!!! انتي اكتر واحده عرفه عملتي اي
لمار بدموع: انت مخبي وشك ازاي اعرف اصلا
محهول: هتعرفي انا مين بس مش دلوقتي

*~~~~*~~~~~*~~~~*~~~~*
مراد: اي ده مين بيرن فيديو كول وفتح
مجهول: اهلا مراد بيا
مراد: انت مين
مجهول: مش مهم تعرف انا مين بس يهمك تعرف انا بتصل بيك ليه
مراد بعدم فهم: قصدك اي
مجهول: قصدي ده ومسك لمار من شعر*ها ولمار صو’تت
مراد بعصبيه: شيل ايدك من عليها
مجهول: هششش بلاش عصبيه احسلك
لمار بعياط وخوف: مراد انا خايفه اوي دول عايزين يموتوني
مراد: متخفيش مفيش حد هيقربلك انتي بتثقي فيا
لمار هزت رأسها بمعني اه
مراد: ده وعد مني
مجهول: اي الحب ده كله.
مراد: انت عايز اي
مجهول: ايوه هو ده كلام.. عايزك تقت*ل علي اخوها
مراد بصدمه: اي
لمار بصدمه وعياط هستر’يا: انت عايز اي من اخويا مراد متسمعش كلامه علشان خطري.. انا موافقه انك تقتلني بس ملكش دعوه بيا
مجهول: اي.. هتعمل كده ولا تودع السنيوره
لمار بصوت عالي وعياط:لااا يا مراد متسمعش كلامه
مراد خد نفس طويل وفتكر لحظاته مع لمار: موافق بس بشرط
مجهول: واي هو
مراد: انك متأذهاش
لمار: مراااااد لاااا ده اخويا يامراد انا مليش حد غيره في الدنيا لا يامراد متنقذنيش انا مش عايزاك تنقذني و حط لزقه علي بؤ*قها
مجهول: سيبك منهاو شرطك انا موافق عليه
*~~~~~*~~~~~~*~~~~~~*~

علي ماشي بسرعه جدا
علي: تسنيم ها عرفته حاجه
تسنيم بعياط: لا ومراد بيدور برضو ملقهاش
علي بعصبيه: يعني راحت فين وقفل السكه
كان في عربيه نقل في وشه وعلي خد باله وجي يدوس فرامل داس بنزين
علي: لاااااااااا
*~~~~*~~~~*~~~~*~~~~*

مراد: عملت الي قولت عليه
لمار بصدمه: امممممممممممم
مجهول: تمام
مراد: فين لمار احنا اتفقنا
مجهول: تؤتؤ مش بسرعه دي لمه اتأكد الاول
مراد: بس بسرعه علشان مفقدش اعصابي
مجهول: تمام
*~~~~~*~~~~~*~~~~~~*~~~~*

مجهول: خطه نجحت
_بضحك شر: يبقا كده خلصنا منهم التلاته بضربه واحده وضحكو بشر
*~~~~~*~~~~*~~~~*~~~*
لمار بعياط في سرها: انا لزم اعمل حاجه لزم اخرج علشان اشوف اخويا اكيد مراد مأذهوش اكيد وفضلت تفكر لحد مجد فكره في دمغها
لمار: انا جعانه ممكن تفك ايدي علشان اعرف اكل
مجهول: ماشي وفك ايدها
لمار عملت نفسها انها بتاكل وخلته نام وتسحبت و جي تخرج مسكها من ايدها
مجهول: فكراني مغفل
لمار: اوعي ايدي وبتزقه
مجهول اتعصب اكتر: متخلنيش أذيكي
لمار لسه بتقاوم
مجهول زقه*ا علي حيطه وبيقر*ب منها جامد
لمار: ابعد عني يا حيو*ان وهي بتز*قه شالت قناع

لمار بصدمه: مستحيل ان.. انت😳

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية أحببت ذئب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!