روايات

رواية أحببت حبك لي الجزء الثاني الفصل الثالث 3 بقلم ريهام رفاعي

رواية أحببت حبك لي الجزء الثاني الفصل الثالث 3 بقلم ريهام رفاعي

رواية أحببت حبك لي الجزء الثاني الجزء الثالث

رواية أحببت حبك لي الجزء الثاني البارت الثالث

رواية أحببت حبك لي
رواية أحببت حبك لي

رواية أحببت حبك لي الجزء الثاني الحلقة الثالثة

ف اليوم التالي
فيه حد رن علي زياد
زياد : الو
….. : ايه يا زياد عملت الي قولتلك عليه
زياد : بصراحه لا
….. : نعم ده الي هو ازاي ده انت بتهزر معايا
زياد : مردتش اعمل حاجه دلوقتي احنا لسه يدوب جايين العماره
….. : لا هو محدش خد رايك ف حاجه انا الي اقوله يتنفز تمام زياد انت عارف انا ممكن اعمل ايه
زياد : حاضر انا اسف والله بس لو سمحت متخليش حد يجي جنب اخواتي وانا هعمل كل الي انتي عايزاه
……. : تمام خالد مش موجود دلوقتي ف البيت
زياد : معرفش
….. : انا مش بسالك انا بقولك
زياد : تمام تمام فهمت هو مش ف البيت دلوقتي

 

 

…..: اه
زياد : تمام المفروض اعمل ايه بقي
…… : زيااااااد متستغباش احنا مش متفقين علي كل حاجه
زياد : خلاص خلاص افتكرت انا اسف جدا
زياد جيه يفتح الباب لقي نور كانت واقفه ورا الباب وبتتصنط عليه
زياد بعصبيه : انتي بتعملي ايه هنا يانور
نور : كنت جايه اشوفك جعت ولا ايه جعت صح
زياد بزعيق :نور قولي سمعتي ايه
نور بخوف : مسمعتش حاجه
زياد: نور قولي سمعتي ايه دلوقتي
نور بعياط : والله العظيم ملحقتش اسمع حاجه انا كنت لسه جايه اسمع انت فتحت الباب علي طول
زياد : يعني مكنتيش جايه تسالني جعت ولا لا زي ما قولتي
نور : انا عايزه اعرف انت عايز ايه من ريم وليه اتجوزتني
زياد :سؤال عايز ايه من ريم مش هينفع اجاوبك عليه انما اتجوزتني ليه ف ده سؤال مش لازم اجاوب عليه ادينا اتجوزنا وخلاص وبعدين انتي مسالتنيش السؤال ده من قبل ما نتجوز جايه تساليني دلوقتي
نور بدموع : انا مقدرتش اسالك عشان فيه حد اتصل عليا وهددني انه هيقتل*ني انا وعيلتي عشان كده متكلمتش و اهلي كلهم خاصموني بسببك
زياد : اتهددتي يعني ايه ايه الهبل ده وازاي متقوليليش حاجه زي ديه
نور : قالي اياكي تقولي كلمه لحد حتي زياد
زياد : انا اسف علي الي حصل معاكي ده بس والله مش بايدي انا متهدد زي زيك
نور : طب وانت المفروض تعمل ايه دلوقتي
زياد : هكمل الخطه الي بدانا فيها اهم حاجه انك عرفتي ان انا مش وحش انا اه جر*حت ريم ومشيت مع بنات كتير بعدها بس مش لدرجة اني افرق بينها وبين جوزها
نور : كنت حاسه من الاول ان فيه حاجه غلط المهم انت كمل الخطه الي اتفاقتوا عليها لحد ما نشوف ايه الي هيحصل وان شاء الله ربنا هيحلها متقلقش
زياد : هنكمل الخطه
نور : نعم !!!!

 

 

زياد : ايوه هو انتي متعرفيش انك موجوده ف الخطه
نور : لا مقليش قالولي اتجوزك بس ومقولكش حتي ان حد كلمني
زياد : وانا قالتلي مقولكيش علي حاجه واخليكي تنفزي الي عايزه وخلاص
نور : ايوه هي مين بقي الي قالتلك
زياد : معرفش يعني هو انتي تعرفي مين الي كلمك
نور : بصراحه لا
زياد : خلاص احنا هننفز الخطه وبس عشان محدش مننا ولا من اهلنا يتأ*ذي
نور : طب فهمني طب هعمل ايه
زياد : بوصي ياستي
نروح لريم
نور رنت جرس الباب وريم فتحت واول ما شافتها قلبت وشها وكانت لسه هتقفل الباب ف نور لحقتها

 

 

نور : استني استني لوسمحت
ريم بعصبيه : عايزه ايه
نور : مش عايزه حاجه غير انك تسامحيني
ريم :اسامحك علشان ايه علشان اتجوزتي الراجل الي كان بيضحك عليا ومفهمني انه بيحبني و في الاخر جرح*ني و سابني كده ولا كاني كنت ف حياته
نور : لا عايزاكي تسامحيني عشان حاجه تانيه
ريم : عشان ا…..
نور كتمت مناخيرها ب منديل عليه مخ*در و اغمي عليها وزياد ونور نقلوها
خالد رجع البيت
خالد : ريم رييييم ياسطاااا انت فين ياعم
خالد عمال يدور عليها ف البيت كله مش لاقيها وعمال يرن تليفونها مقفول وبعدين اتصل علي مامتها
خالد: الو ازي حضرتك يا طنط

 

 

مامتها : انا تمام يا حبيبي انت عامل ايه وريم عامله ايه
خالد : معرفش هي فين انا اتصلت علي حضرتك قولت يمكن تكون عندك
مامتها : لا ياحبيبي مش عندي
خالد : طب هي ممكن تكون حد من اخواتها
مامتها : مش عارفه والله انا تتصل عليهم دلوقتي وهكلمك تاني متقلقش
خالد :تمام تمام يا طنط شكرا جدا
خالد قاعد متوتر وعمال يهز ف رجله مستني تكلمه تقوله انها لاقتها او يلاقيها داخله من الباب

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت حبك لي الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى