روايات

رواية عشقت خادمه الفصل السادس 6 بقلم ملاك أحمد

رواية عشقت خادمه الفصل السادس 6 بقلم ملاك أحمد

رواية عشقت خادمه البارت السادس

رواية عشقت خادمه الجزء السادس

رواية عشقت خادمه
رواية عشقت خادمه

رواية عشقت خادمه الحلقة السادسة

بعد الجامعه ساره خرجت
ميرنا /اي يقلبي خلصتي
ساره/ايوه خلصت يلا بينا
فهد/ساره رايحه فين
ساره/انت هنا من امتي
فهد/من شويه مستنيكي اوصلك
ساره /انا رايحه مع ميرنا هتشتري هدوم
فهد/جي معاكو
ميرنا /لا اصل مش هينفع
فهد/لي
ميرنا /كد احنا اتنين بنات تيجي معانا تعمل اي
فهد/هاجي او ساره تتروح وتروحي انتي
ساره /خلاص يفهد بق
فهد/انا قولت كلمه
ساره /فهد خلاص بقققق
فهد/امممممم ماشي روحو انا هروح سلام
ساره وميرنا /سلام
ميرنا /يلا بق علشان نلحق
ساره /يلا
راحو ووصلو عند مخزن:
ساره/احنا اي اللي جابنا هنا
ميرنا /هاخد فلوس من ماما واعرفها تعالي يلا
ودخلت اول لما دخلت عادل بخ عليها منوم
ميرنا /اي خدمات تانيه
عادل /شكرا يختي فين حسن
حسن /وراك يمعلم 😂
عادل /اعوذ بالله انت بتيجي علي السيره
حسن /هتعمل اي في الجثه دي
عادل /هاخد حقي وهخليها مدام ساره عادل👿
حسن /اي
ميرنا /اي لا
عادل/ اخرجو بره
ميرنا /انت بجد هتعمل كد
عادل/اه يلا اخرجو
وخرجو
عادل ربطها في السرير وهيا نايمه وفوقها
عادل/اصحي انتي نايمه في بيت اهلك هنا فوقي
ڛاره /هحح اي ده اي حصل وانت مين وفين ميرنا وانت رابطني كد ليييي
عادل /هتبق مدامي انا وهخلي فهد يندم علي كل حاجه 👿👿👿👿
ساره/انت بتقول ايييي فكنييييي
عادل قطع التيشرت بتاعها وهيا بتعيط وتصوت جامد
ساره /ابعد عني ابعددددد
فهد/ساااره
فهد كسر الباب.ودخل
فهد بصدمه /😡😡😡عااااااااادل ابعد عن سااااااااااره
ساره /فهد الحقني يفهد الحقني
فهد مسك عادل وادالو علقه موووت وفك ساره وربطو هو
فهد /عايز تخليها مدام وحيات امك لهوريك حسننننن
حسن خبط
فهد /استني فهد قلع الجاكيت بتاعو ولبسهولها وقفلو ادخل يحسن
حسن /تحب نعمل في الحيوان ده اي
*طبعا محدش فاهم اي حاجه انا هفهمكو حسن ده يبق ابن ام فهد بس من راجل تاني امو متجوزه علي ابوه بعد لما مات وجابت حسن وحسن كان شغال مع عادل علشان يوصل للي هو عايزو واللي هيا ميرنا طبعا وعادل ميعرفش كل ده كل اللي عادل عارفه ان حسن يتيم الام والاب وعايش في البيت اللي بيروحو ويقعدو فيه ده بيتو بس كد*
عاادل /حسن الحقني
حسن /الحقك ازاي يعني هو انت هتصاحبني انا اسمي حضره الظابط حسن
عادل /ظابط اي انا مش فاهم حاجه
فهد /انا هفهمك حسن ده يبق **********
وحكالو
عادل بصدمه /اي بعني كل ده كنت بتمثل عليا هقتلكو كلكو كلكو
حسن ضربو بالبوكس في وشو
حسن /اخرس يلااخرس
فهد /يلا نشيلو وناخدو نخليه مدام يلا
حسن شال عادل ورماه في العربيه وفهد شال المزه اللي هيا ساره وداها المستشفي
الدكتور /هيا كويسه الحمدلله
فهد /يعني ملحقش يلمسها صح
الدكتور /ايوه
فهد /ماشي سلام وخدها وركبو العربيه
ساره /فهد هو مين ده وفي اي انا مش فاهمه حاجه
فهد /هفهمك كل حاجه *******
ساره /كل ده وانا معرفش يعني ميرنا معاكو ولا ضدكو
فهد /علي ما تظن انعا معانا لانها بتحب حسن وبتسمع كلامو
ساره /ماشي يلا روحني بق
فهد روحها ورجع البيت
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
في البيت
ام فهد /حسن وحشتني اوووي
حسن /ماما وانتي كمان يست الكل وحشاني جااامد اووي وباس ايدها وراسها
امو /خلاص بق معنتش تبعد عني وحشتني اووي
فهد /علفكره انا هنا
حسن /😂😂يعم ادي امي في اي وبعدين ما انا غايب بقالي كتير
فهد/ما هيا امي برضو
امهم /خلاص في اي
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت خادمه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!