روايات

رواية بين يدي الوحش الفصل السادس عشر 16 بقلم نورهان العطار

رواية بين يدي الوحش الفصل السادس عشر 16 بقلم نورهان العطار

رواية بين يدي الوحش الجزء السادس عشر

رواية بين يدي الوحش البارت السادس عشر

بين يدي الوحش
بين يدي الوحش

رواية بين يدي الوحش الحلقة السادسة عشر

وصل مازن الي البيت فرن الجرس فلم يجد رد فرن مرة اخري ولم يجد رد فقلق بشدة اخرج مفاتيحة من جيبة وفتح الباب ودخل فلم يجد ندي فنادي بعلو صوتة
مازن بقلق: نددددددي انتي فين
رن علي هاتفها ولاكن وجدة علي السرير في غرفة النوم قلق اكثر
مازن: ياتري راحت فين انا لازم اتصرف
اتصل مازن بااسر
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
اما عند اسر كان نايم وهو يحتضن نور رد هاتف اسر استيقظت نور واخذت تهز اسر حتي يستيقظ ليرد
نور:اسر قوم بقا فونك بيرن قوم رد
اسر بنوم:سيبك منة ونامي
نور:قوم يمكن حاجه مهمة
اسر بنوم:حاضر يا نور قومت اهو نظر في الهاتف فوجدة مازن
اسر بنوم:دا مازن الزفت
نور: طيب رد علي يحسن يكون في حاجه
اسر بنوم: عاوز اي يا زفت
مازن: اسر الحقني ندي مش لقيها
قام اسر من نومة: يعني ايه مش لقيها
مازن: انا وصلت البيت عمال ادور عليها مش لقيها رنيت عليها فونها هنا في البيت
اسر وهو يقوم من السرير: خليك مكانك انا جاي حالا
مازن بخوف: بالله عليك يا اسر بسرعة انا خايف عليها
اسر باطمئنان:متخفش انا جمبك هنلقيها ونجبها سلام
مازن:سلام
اغلق اسر الهاتف وركض ناحيه المرحاض ليزيل اثار النوم وبعد وقت خرج اسر واخذ يرتدي ثيابة
نور:في اي يا اسر
اسر:مفيش حاجه يا نور نامي

 

 

 

نور:انام ازاي مالو مازن
اسر بغضب وحدة:انتي فاكرة نفسك مين متدخليش فلي ملكيش في انتي هنا مجرد خدامة لطلباتي غير كدة اي حاجه متخصكيش
نور بحزن عمييق:عندك حق
ذهب اسر الي اخية وترك نور تبكي بشدة فهو جرحها بعمق ثم قامت وذهبت الي المرحاض واتوضئت وصلت وركعت بين يدي الله تبكي وتدعي ان يهدي الله اسر ثم انهت صلاتها ونزلت الي اسفل فقابلت كبيرة الخدم فقد اتصل بهم اسر حتي ياتو القصر
نور:صباح الخير يا خالتي سعدية
سعدية:صباح النور يا هانم
نور:بلاش هانم دي اسمي نور
سعدية:مينفعش اسر باشا يقطع عيشي
نور:ملكيش دعوه انا الي قلتلك تقولي كدة ماشي
سعدية:الي تؤمري بي يا نور يا بنتي
نور:حلوة نور بنتي دي ممكن نور بنتك تطلب طلب
سعدية:طبعايا بنتي اؤمري
نور:عاوزة لبس الخدم
سعديةباستغراب:لي
نور:معلش عاوزة واحد ليا
سعدية:مينفعش يا بنتي
نور:معلش هاتية وملكيش دعوه
سعدية:حاضر
ذهبت سعدية واحضرت اللبس وذهبت نور وارتدت ثياب الخدم وهبطت الي الاسفل ثم اخذت تروق القصر وما انهت القصر دخلت المطبخ مع الخدم حتي تحضر الغداء معهم حتي ياتي اسر
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

 

 

 

 

اما عند اسر وصل الشقة ودق الجرس فتح لهو مازن
مازن ارتمي في احضان اخية يبكي: ندي يا اسر ندي
اسر وهو يهدئة: اهدي شويه كده هيحصلك حاجه
مازن ببكاء: انا هيحصلي حاجه لو ملقتهاش يا اسر
اسر: هنلاقيها انت شفت كاميرات الي قصاد الشقه
مازن وهو يمسح دموعه: هو في كاميرات
اسر بغضب: طبعا انت ناسي ولا اي تعالي ورايا
ذهب اسر ومازن وفتحو الكاميرات وشاهدو ان وليد اخذ ندي بعد ان بخ في وجهها منوم فغابت عن الوعي
مازن بغضب: يا بن********والله مش هسيبك
اسر: اهدي لما اشوف الكامير الي تحت هبط اسر ومازن الي الأسفل وفتحو الكاميرااا فوجودة وليد يدخلها السيارة وانطلق بهاااا اخذ اسر ارقام السيارة وطلع هاتفة وضغط علي عدة ارقام ثواني واتاة الرد
اسر:اسمع خد رقم العربية دي اعرفهالي فين
الشخص:حاضر هات ارقم يا باشااا
اسر:خد الرقم اهو****** تمام كده خمس دقايق وتقولي العنوان فين
الشخص:حاضر يا باشا
اسر:طيب حصلوني علي هناك وانا جاي
الشخص:حاضر يا باشا
اغلق اسر الهاتف ونظر الي اخية الذي حالة لا يثري علية فهو حزين بشدة فوضع يدة علي كتفة
اسر:اهدي وهنلاقيها قووول ياارب
مازن بتوسل:ياااااااارب
بعد مرور عشر دقايق الهاتف رن رد اسر بسرعة
اسر:هات العنوان
الشخص:اتفضل يا باشا********

 

 

 

 

اغلق اسر الهاتف واخذ اخية وركض وركب السيارة وانطلق باقصي سرعة الي المكان وبعد وقت وصلو مكان شبة مهجووور ويوجد من بعيد مخزن مهجور وجد اسر رجالة اللذين ينتظروة
اسر:هااا في حد جوة
الحاراس:ايوة في واحده مربوطة جوة وواحد معاهاا
مازن:في حد تاني
الحارس:لا يا مازن باشا
ذهب مازن بسرعة وخلفة اسر ودخلة المكان فوجد وليد والد ندي يضرب ندي بعنف وندي تبكي بشدة
امسكة مازن من ثيابة وابعدة عنهاا والقاة علي الارض اخذة اسر والقاة للحراس
اسر:علي المخزن وقومة معاة بالواجب
وليد:انا مش هسيبها دي بنتي وانا هربيها
اخذوة الي المحزن فك مازن يدي ندي ورابط فمها
ندي بضعق:انا مش بنتة دا جوز امي يا مازن هو الي قالي كدة
اخذها مازن في حضنة:الحمدلله انتي بخير
ندي: ــــــــــــــــــــــــــــــ
مازن بقلق:ندي ردي عليا انت بخير
ندي:ــــــــــــــــــــــــــــــــ
رفعها مازن من حضنة فوجدها مغمي عليها نظر الي ثيابها فوجد ثيابها باللون الاحمر فكانت تنزف بشدة
ووجهها شاحب كانت مثل الموتي
مازن وهو يهزها بجنون:اي الدم دا ردي عليا يا ندي
ذهب الية اسر بسرعة فوجد القلب يدق اخذ يهز اخية
اسر:مازن لسة فيها نبض شيلها بسرعة علي اقرب هنوديها مستشفى
حملها مازن بسرعة وركض بها الي الخارج وفتح لة اسر باب السيارة ثم وضعها في الخلف وركب معها مازن وهو يوضع راسها علي قدمة وقاد اسر السيارة بسرعة
مازن:ندي فوقي الله يخليكي انا من غيرك ولا حاجه
اسر:اهدي يا مازن نبضها شغال
مازن:بسرعة دي بتتصفي قدامي بسرعة
اسر:خلاص وصلنا يالا

 

 

 

 

 

فتح مازن الباب وحمل ندي وركض الي الداخل وصرخ في الممرضين والدكاتره:بسرعة حد يلحقها بتموت مني
التف حولة الدكانرة والممرضين واخذو ندي الي غرفة العمليات
اسر:اهدي هتبقي كويسه اهدي
مازن:يارب
ياتري اي الي حيصل لندي
وياتري اي الي هيحصل لنور لما اسر يشوفها بلبس الخدم

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية بين يدي الوحش)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى