روايات

رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي الفصل السادس 6 بقلم فوفه

رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي الفصل السادس 6 بقلم فوفه

رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي الجزء السادس

رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي البارت السادس

رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي
رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي

رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي الحلقة السادسة

عند ريم
ريم ماسكه الفون وبتتصح على النت جاتلها رساله
=ازيك يا انسه
ريم بأستفهام=مين حضرتك
=انا ادم السيوفي
ريم بصدمه ومدخلتش الشات رنت على قاسم
ريم=الو يازفت
قاسم=يابنتي انا اسمي قاسم وعلى فكره انا اكبر منك
ريم=مش وقته دلوقتي المهم ادم بعتلي واتس
قاسم بجديه=قلتيله ايه
ريم=مقولتش حاجه قلتله مين قالي ادم السيوفي ومدخلتش الشات اصلا بعد مابعتلي
قاسم =امممم بصي انتي خليكي معايه بسماعة البلتوث وهقولك تقوليله ايه

 

 

ريم=تمام
وفتحت الشات وهيا بتسمع كلام قاسم
ريم= مش فكراك
ادم=هتفتكريني ازاي وانا اول مره قابلتك كنت عاوز اكلمك فهمتيني غلط
ريم= غلط من انهي ناحيه ده وانت حركاتك كلها كانت مستفزه
ادم=انا اسف بس مكنش قصدي
ريم=اومال ايه اللي قصدك
ادم بعتلها ريكورد =يا انسه انا اه قولت عجباني عشان بجد اول ماشفتك عجبتيني بس مكنش اللي في دماغك خالص كنت هقولك هاتي رقمك وبعدها هاجي اتقدم بس انتي فهمتي غلط
قاسم بصدمه اكبر وفاتح بوقه=ينهار اسود
ريم=في ايه انت التاني
قاسم بجديه=من نبرة صوته دي ادم صادق في كل حرف ومش بيكذببصي يا ريم القرار في الاول والاخير قرارك انا دلوقتي اتأكدت انه بيحبك سلام
ريم=انت يلا
قفل
ريم معرفتش ترد تقول ايه بعتلها ريكورد تاني
ادم=بصي انا مش مستني الرد دلوقتي ردي وقت متردي بس متتأخريش برضو
ريم ساكته نهائي معرفتش تقول ايه
ادم ساب الفون لنفسه=انا ازاي قلتلها كده ازاي ادم السيوفي يضعف قدام بنت انا محستش بكده وانا مع سلوى بس اللي اعرفه اني حبيتها وعاوزها تكون ملكي بس لازم من الماضي بيجز على سنانه بعصبيه وكمل وقال هاخد حقهم واحده واحده بس اصبري عليا يابن الك*لب
قاسم قاعد وبيفكر=انا مبقتش فاهم حاجه ادم ده ايه بالضبط بيحب ريم وعمل كده في البنات انا لازم اعرف كل حاجه في حاجه غلط انا متأكد من كده
سلوى بتوتر =في ايه يا قاسم مالك
قاسم=مش عارف ادم ده هتجنن من التفكير ازاي بيحب ريم وعمل كده في البنات وفيكي انتي
سلوى =بسهوا معمليش حاجه
قاسم بأستفهام= اومال هدومك اللي كانت متقطعه دي
سلوى =هحكيلك
فلاااش
ادم داخل وماسك ايده سلوى بقوه
ادم ضربها يالقلم وقعت الارض وشدها من شعرها =ياخاينه تخونيني انا ومع مين مع اعز صحابي ليه عملتلك ايه
سلوى ببكاء =والله ماخنتك ولا فكرت اخوتك في حياتي مش عارفه ده حصل ازاي
ادم بصوت أعلى =اومال الفيديو اللي هوا وراهولي وانتي باقوليله وحشتني وكمل بألم ووجع انا قصرت معاكي في ايه ده انا حبيتك ووثقت فيكي ليه خليتيني بعد ماشفتك اجمل بنت في الدنيا خليتيني اكره البنات هوا انا عملت معاكي ايه غلط عشان تخونيني ياسلوى وبصوت عالي لييييييه خنتيني ليه هوا انا عشان بحبك تعملي معايا كده
سلوى بأنهيار=افهم بقا علي هوا اللي خانك والله انا مش عارفه حصل ايه وازاي بس اللي اعرفه انك لازم تحذر منه
ادم شدها من شعرها=وانا يعني هصدق واحده زباله زيك انتي وعلي زيكو زي بعض

 

 

وفك الحزام وانهال بها ضرب وفقدت الوعي وشالها رماها على الارض =انتي واللي زيك ده مكانكو
باأك
سلوى ببكاء =ده كل اللي حصل وبعدها انت جيت
قاسم اخدها في حضنه=خلااص اهدى وانسي الماضي بقا اللي حصل حصل
عند ريم محمد
ريم قاعده بتوتر بتفرك ايدها ومحمد لاحظ
محمد=في ايه ياريم مالك متوتره من ايه
ريم=هاا لا لا مافيش
محمد=ريم متحاوليش تكدبي عليها في ايه
ريم حكت له كل شيء
محمد=طب بصي طالمه قاسم قالك كده انت واثق فيه كويس جداً وزي ماقالك القرار قرارك
ريم حضتنه=بس وسلوى
محمد=مقربلهاش
ريم=ازاي
محمد حكالها
ريم=انا مبقتش فاهمه اي حاجه
محمد=لا انا بس اللي انا عارفه كويس ان ادم مش هيقربلك
ريم=انا هدخل اوضتي بقا
عند ادم
ادم=مش ناوي تبطل نجاسه لحد امتى هشيل عنك
مجهول=والله هما بيعجبوني انا مالي
ادم بعصبيه=انت ايه يا اخي لو عملت كده تاني هسلمك
مجهول بسخريه=يبقى تنسى المزه بتاعتك
ادم بعصبيه وغيره وقال بحده=احترم نفسك وانت بتتكلم عنها لاحسن امسحك من على وش الارض ومش هتقدر تقربلها اصلا

 

 

مجهول ببرود=عندك شك اني هعمل كده
ادم بصوت عالي=انت انسان لا عندك دين ولا مله
مجهول بضحكه مستفزه =وايه يعني عادي
ادم انهال منه ضرب وطلع
مجهول =والله هاخدها منك يا ادم وهتشوف
ياترى ده مييين وايه حكايته خمنو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى