روايات

رواية حطمت قلبي الفصل التاسع عشر 19 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي الفصل التاسع عشر 19 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي البارت التاسع عشر

رواية حطمت قلبي الجزء التاسع عشر

رواية حطمت قلبي
رواية حطمت قلبي

رواية حطمت قلبي الحلقة التاسعة عشر

عشق بوجع ودموع انت هتتجوز! !!!!!!!
ايمان اه يا حبيبتي هيتجوز قبل ماتكمل وتقول هيتجوزك كان ضاغط علي ايديها مراد فسكتت
عشق بدموع قربت منه وانا يا مراد ده انا مقلعتش دبلتك من ايدي ولا اسمك من علي صدري
مراد بحده انتي ااه انتي اتجوزتي وعشتي حياتك وكنتي ممكن تكوني حامل كمان وانا من حقي بردو اتجوز واخلف واعيش حياتي واذا كان علي الدبله رفع ايده فدبلتك انتي كمان في ايدي انتي معملتيش حاجه واو يعني بس انا هقلعها يا عشق اللي هتجوزها ملهاش زمب اني غلطت وحبيتك
عشق بوجع وعياط مراد عاقبني بأي حاجه الا دي يا مراد مش هقدر متجيش عليا زي ما كل الدنيا جات عليا انا مش فاضلي امل في الدنيا غيرك مش هقدر اشوفك مع واحده غيري ولا اشوف عيالك من واحده غيري مش هقدررر
مراد بعصبيه. اشمعناااا انااا قدرت اشوف ده وانتي عارفاني يا عشق مش مراد السيوفي اللي بياخد قرارته من حد انا قررت وخلصنا وانتي بنسبالي صفحه في كتاب قطعتها
عشق بدموع مسكت وشه وجهته لوشها بصت في عينه واكملت حبك ليا باين في عنيك يا مراد مهما حاولت تخبيه زي منا حبي ليك باين بلاش توجعني وتوجع نفسك كفايه يا مراد كفايه

 

مراد بحده زقها واكمل ابقي اكشفي نظر يا دكتوره علشان مش بتشوفي كويس وطلع من الاوضه
ايمان بدموع تعالي يابت تعالي
عشق. حضنتها بدموع تعبت يا ماما تعبت وحياه ربنا ماحبيت حد غيره ربنا يعلم عملت ايه علشانه
ايمان بدموع احكيلي يابنتي وانا هقوله ليه عملتي كده
عشق وهي بتمسح دموعها مبقاش يفرق مراد قرر انه مش هيتكلم في الموضوع ده تاني يا ماما بس مش هستحمل اشوفه مع غيري والله ماهقدر
ايمان مين قالك انا هرضي بغيرك سيبك منه انا هربيه
عشق منتي قولتي هيتجوز
ايمان بحب سبيها لوقتها يا حبيبتي واهدي
عشق هروح اجبلك فطار تفطري علشان الدوا
ايمان بس تاكلي معاايا
عشق مليش نفس يا ماما
ايمان يابنتي ده انتي خسيتي النص مينفعش يلا انزلي هاتلنا سوا لو مكالتيش معايا مش هاكل
عشق بحب حاضر

 

وهي نازله لمحت باب اوضه مراد مفتوح واللي كانت هتبقي اوضتها فدخلت واتصدمت من شكل الاوضه وصورها اللي علي الارض ومتولع فيها وقعدت علي الارض جمب الصور واكملت بدموع مش هتسامحني يامراد طلما وصلت للدرجه دي يبقي مش هتسامحني بس وحياتك عندي غصب عني عارفه اني غبيه وكسرتك وكسرت فرحتك وحبك وثقتك فيا بس مش هسكت لازم اكسبك تاني يا مراد مهما حصل انت حبيبي انا وبس ومفيش حد غيري هياخد مكاني جواك
وفاجاه سمعت صوت باب الحمام بيتفتح ومراد بيخرج منه لافف فوطه علي وسطه وعاري الصدر وبينشف شعره بفوطه تانيه
عشق بصدمه من وجوده قامت بسرعه واكملت وهي مغمضه عنيها انا اسفه مكنتش اعرف انك هنا
مراد وهو بيقرب منها حتي خبطت في الحيط وحط ايده علي الحيط يمنع تحركها اكمل انتي ايه دخلك اوضتي
عشق بتوتر من قربه دقات قلبها عليت حته انه كان يسمعها وكانت مغمضه عينيها اكملت بدموع لقيت الباب مفتوح دخلت معرفش انك جوا انا اسفه
مراد مغمضه عينيكي ليه مسكوفه واكمل بسخريه هو انتي بتتكسفي اصلا
عشق بدموع مراد لو سمحت اوعي عايزه انزل اجيب لماما فطار
مراد عجبوكي ??
عشق هما ايه
مراد صورك اللي علي الارض واكمل بوجع انا قلبي حصل فيه كده واكتر
عشق بوجع ودموع وانا مقلش حاجه عن وجعك

 

مراد بحده فتحي
عشق طب البس
مراد بحده بقولك فتحييي
عشق فتحت وبصت في عيونه اللي بتعشقها واكملت بحب وعينيها فيها دموع انا مش هتكلم في حاجه علشان انت مش هتسمعني بس عايزاك تعرف ان اللي حصل غصب عني وحتي اني فكرتك بكلامي ليك في المستشفي لما جيت عند هشام افتكر يا مراد
مراد بعيون مليانه دموع اكمل وهو باصص في عنيها كان نفسي تنطقي يا عشق ساعتها كنت هسامحك انما دلوقتي مش فارق معايا اذا كنتي خاينه او لا اتجوزتيه وسمحتيله يقربلك ودي بس قدرت تقتلني وتحطم قلبي وبعد عنها واكمل بصوت عاالي برااا ومتدخليش هنا تااااااني
عشق خرجت بدموع نزلت علي تحت ودخل ادهم
ادهم بعتاب ليه كده يا مراد
مراد وهو بيلبس قميصه ليه ايه
ادهم ليه تقسي عليها كده اسمعها
مراد بحده ادهممم مفيش بيني وبين طليقه هشام الشريف كلام الكلام مات وخدنا عزاه وبعدين انت واقف بتتسنط عليا
ادهم بحده لا مش بتسنط بس كنت داخل ولقيتك واقف معاها كده قولت اسيبكم يمكن تتصالحوا وقرب منه ولف وشه ليه واكمل بعدتها عنك ليه يا مراد وطردتها من الاوضه

 

مراد عادي يعني اومال هخليها تقعد هنا
ادهم تؤ تؤ انت بعدتها عنك علشان حسيت ان عاجبك القرب منها كنت مبسوط وانت باصص في عنيها فقولت لا ازاي اضعف وحبي ليها يبان فطلعتها من الاوضه
مراد بعصبيه ايوه كده ارتاحت
ادهم مش مهم انا ارتاح المهم انت تشوف فين راحتك يا مراد. وسابه وطلع
في اوضه ايمان
ايمان تسلم ايدك ياست البنات الاكل زي العسل
عشق بحزن الف هنا يا حبيبتي
ايمان مالك يا بنتي
عشق مفيش يا ماما كويسه
وهنا دخل مراد وباس راس امه واكمل ها يا ست الكل ايه اخبارك
ايمان كويسه يا حبيبي انت نازل
مراد اه يا حبيبتي عايزه حاجه
ايمان سلامتك يا حبيبي بس متجبش ممرضه خلاص
مراد ليه ياست الكل انتي تعبانه لازم حد يتابع حالتك
اكملت بحب يعني تبقي بنتي اشطر دكتوره واجيب ممرضه عشق هتقعد معايا
مراد بحده عشق مش ممرضه
عشق بحب عادي معنديش مشكله افضل جمبها انا هخلي بالي منها انا تخصص قلب
مراد ببرود تمام براحتكم ونزل

 

ايمان متزعليش منه حقك عليا
عشق عادي يا ماما ابتديت اتعود سواء هو او هشام الدنيا كلها جات عليا
ادهم من وراها احكيلي يا عشق احكيلي حصل ايه. معاكي
عشق بدموع هتكلم بس هات اخواتي والبنات وهتكلم
ادهم مسح دموعها واكمل متعيطيش دموعك غاليه انا هربيهولك
عشق ابتسمت واكملت ربنا يخليك لينا يا ادهم
———————————-
في المخزن
قاعد مراد حاطط رجل علي رجل
مراد بسخريه لقيت نفسي فاضي قولت اجي اتسلي علي اهلك شويه
هشام بتعب مشيني يا مراد ومليش دعوه بيك تاني
مراد بضحك امشيك ايه ده انتي هتفضل هنا اعذب فيك 3 شهور عده عشق تخلص واكتب عليها وانت واحد من الشهود يا اتش هو انا اقدر استغني عنك بردو
فهم هشام ان عشق متكلمتش مع مراد في حاجه واكمل بتعب هو انت متكلمتش خالص مع عشق
مراد بحده ميخصكش اسم خطيبتي ميجيش علي لسانك وعلشان انت اتجرئت واتجوزتها هتتعاقب ال3 شهور دول هتتمني الموت ومش هنولهولك يا هشام علشان تعرف بس انت وقفت قدام مين وقام وقف واكمل للرجاله روقوا عليه بقي كل شويه
————————————-
في فيلا السيوفي
جات ندي وياسمين وحسام ومازن وادهم وايمان قاعدين كلهم في اوضه ايمان
مازن بحده خير عايزاني في ايه

 

حسام ممكن تقولي الكلمتين اللي عندك وتخلصي
ياسمين اهدي يا حسام مش كده قولي يا حبيبتي
ندي قولي يا عشق وانا كده كده واقفه جمبك
اسراء بحب اتكلمي يا حبيبتي
ادهم يلا سامعينك يا عشق
عشق بدموع اولا كده انا لسه بنت بنوت وهشام ملمسش شعره واحده مني
الجميع بصدمه ايييه! !!!!!

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حطمت قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى