روايات

رواية سجينة جبروته وقسوته الفصل الثاني عشر 12 بقلم مريم حسني

رواية سجينة جبروته وقسوته الفصل الثاني عشر 12 بقلم مريم حسني

رواية سجينة جبروته وقسوته الجزء الثاني عشر

رواية سجينة جبروته وقسوته البارت الثاني عشر

سجينته جبروته وقسوته
سجينته جبروته وقسوته

رواية سجينة جبروته وقسوته الحلقة الثانية عشر

قبل ما ابدا كل بنوته صغيره من سن ١٥ لحد ١٩ وكل اللي بيتابعوني يا بنات دي روايه ها مش حقيقة يعني لو حد حصله تمن اللي حصل لنور او رنا مفيش حاجه اسمها حب لا ارجع ولا اسمح الكلام ده لا ماشي يا بنات دي روايه مجرد خيال مش اكتر ❤️
نور بس مش عاوزه اتكلم هنا
بدر تمام نرجع البيت ونتكلم وفعلا رجعوا البيت
بدر نور ابوكي اغت*صب اختي وبسببه اتف*ضحت يوم فرحها وجوزها طلقها عشان كده انا وبابا اتفقنا علي اللي حصل ده كله
نور بصتله بصه طويلة هو مفهمهاش واخيرا نطقت
نور وايه رايك ان الراجل ده مش ابويا و كمان كان بيت*حرش بيا من وانا صغيره هتقول ايه
بدر ضحك بطلي هزاز يا نور انا بتكلم جد
نور وده وش واحده بتهزر
بدر في اي يا نور هو مش ابوكي ازاي

 

 

 

نور ابتدت تعيط ازاي اقولك الست هاله هانم المحترمه كانت حامل لما اتجوزت عبد الحميد بيه فانا مش بنته وعشان كده انا كنت في البيت ده زي الخدامة لا هي بتحبني ولا هو كمان وانت جيت كملت عليا عارف انا مبعرفش اك*ره حد ولا هعرف انا بس تعبت اوي انا عندي ١٦ سنه علي كل الاي بيحصلي ده انا ذنبي اي اتجوزك وانا لسه صغيره كده وذنبي اي ان يحصل فيا كل ده وعارف اكتر حد اذاني هو انت يا بدر لاني بحبك من وانا لسه عيله عندي ٥ سنين بدر انا محدش كان بيهتم بيا ويسال عليا غير عشان كده كنت بحبك وقولتلك من اول لحظه جيبتني فيها هنا متخلينيش اكر*هك فاكر انت قولتلي اي قولتلي مش فارق معايا تحبيني او تكر*هيني صح
بدر قعد قدمها علي ركبته ومسك ايدها باسها متعيطيش عشان خاطري متعيطيش انا اسف اسف علي كل حاجه عملتها فيكي انا بحبك والله انا بحبك من اول يوم شيلتك فيه واتولدتي
نور شديت ايدها منه ومسحت دموعها بس اسف دي مش هتعملي حاجه يا بدر بس لو انت بجد اسف وتاوزني اسمحك انت هتطلقني وتسيبني اعيش حياتي زي مانا عاوزه اكمل دراستي واشوف حياتي هتمشي ازاي
بدر اتعصب ومسكها من دراعها اطلقك انسي مش هطلقك هو انتي ليه مسالتيش نفسك انا ليه اخدتك انتي مش اختك ها ليه برغم اني اذيتك بس كنت عاوزك تبقي معايا
نور وانا استفدت ايه انا اتاذيت وبس اختي عشان بتحبني بس اللي بيحب حد مش بيعذبه معه
بدر عيط انا انا كنت بعمل كده غصب عني كنت بروح اقعد مع ابويا وبرجع اعمل تصرفات مش طبيعه فاكره يا نور لما كنتي تتعبي ولما نزفتي خرجت هنا وقعدت اعيط كنت خايف يحصلك حاجة وانا كمان بخاف من لون الد*م وبك*ره انا كنت بروح كل يوم قبل ما ارجع هنا اقعد مع ابويا كنت بنفذ اللي بيقولي عليه بالحرف من غير ما اساله اعمل كده اي
نور بصريخ وانت تخاف منه ليه
بدر بعياط عشان ميض*ربنيش زي ما بض*ربك
نور بزعيق وصدمه نععععم هو انت عيل في ابتدائي
……….
ليليان يوسف انا نزله اجيب حاجه من السوبر ماركت اللي علي اول الشارع
يوسف لا انا هنزل عاوزه اي وانا اجيبهولك احنا بليل
ليليان لا لا انا عاوزه انزل منزلتش من ساعه ما جينا هنا عاوزه اشوف الشارع
يوسف ليليان الوقت متاخر مش هينفع
ليليان مش متاخر ولا حاجه الساعه لسه ٨ والنبي والنبي يا يوسف
يوسف اتنهد بس متتاخريش

 

 

ليليان بفرحه حاضر ونزلت
واحد واقف بعربية مسنتها هي تنزل ولوحدها ليليان مشيت شويه وهو مشي وراها بالعربية ونزل منها
نو انتي ليليان احمد اخت يوسف احمد المحامي
ليليان بخوف ايوه في اي
الشخص ابتسم لها بشر ورش في وشها مخدر وحطها في العربيه ومشي
نهايه الفصل
ده فصل امبارح بس عشان مقدرتش اكتبه امبارح نزلته النهاردة والفصل اللي بعده هينزل في معاده الساعه ١٢
بانسبه الروايه فيها ٣ ابطال للبنات نور و ليليان و شهد كل واحدة ليها حكايه وكل واحده هتتعمل علي اساسها
اتمني تعجبكم ❤️

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية سجينة جبروته وقسوته)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى