Uncategorized

رواية كرهتك فعشقتك الفصل الثامن 8 بقلم ريهام جمال

  رواية كرهتك فعشقتك الفصل الثامن 8 بقلم ريهام جمال

 رواية كرهتك فعشقتك الفصل الثامن 8 بقلم ريهام جمال

 رواية كرهتك فعشقتك الفصل الثامن 8 بقلم ريهام جمال

بسمله بعد ماخلصت كلامها 
ريم وهي مبرقه : اييييي اه يابن ال ….. 
الاب كان سرحان 
ام بسمله :مالك يارشديييي 
الاب : هاااا … لا مفيش 
…….
 زين :نور … يانور 
نور السكرتاريه :ايوا يافندم 
زين :خدي كوبي من البيانات الي ع الاب توب دي دلوقتي 
محمد :هتعمل يازين 
زين : … 
محمد :انا خايف عليك يازين لاني عارف دماغك م هتجيبها لبرر 
زين : متقلقش وطلع سيجاره وبدأ ينفخها 
….. 
سيف وهو قاعد :قالي الودااع وهقولو ايييييييي هو الودااااااع يتقاااال ف اييييي 
المعلم :يااض ياسيف 
سيف :ايوا يامعلم 
المعلم :اي الي مشغلو ده 
سيف : ده الهضبه يامعلمي 
المعلم :طب اقفلو احسن ماارزعك هضبه ع دماغك 
سيف بتزمر : حاضر يامعلمي 
المعلم :قولي يااض ياسيف ..الناس الي انت روحت معاهم لقو بنتهم 
سيف ده انا نسيت اقولك يامعلم ده ….. 
وبدأ يحكي 
…….
بسمله علشان تغير الجو الكئيب الي هم فيه :ملك ياحجوج مالك ياحجه بنتكو طول عمرها استرونج ???????? 
ريم بضحكه رقاصه :هيهيهييهي مهو باااين ياختاااه 
وبدأو يضحكو واتقاطعت ضحكتهم برنه تليفون ريم 
بسمله :ماتردي ياعسل 
ريم :ماخلاص يامظه 
بسمله :مظه ???????????????? 
ريم :ده رقمك يابسمله … يابجاحتو كمان بيتصل عليكي من رقمك 
بسمله ونتفضت من مكانها : رررقمي انا؟ردي بسرعه 
ريم :الو … الوووو 
الاب والام :مين يابنتي 
ريم :مين معايا 
…..: …….
ريم بصوت أعلي شويه :الوووووووو 
وانقطع الاتصال 
فلاااااش باااااك 
رشدي عبد العزيز :51سنه 
متزوج  
عدد الأبناء 3 (الفانز يعني م 2تؤتؤ 3????
 الموجود منهم 2 ☹️ 
العنوان :******* 
كان بيقرا زين البيانات وبين علامات الفرحه والهدوء 
زين :الو … دادا رئيفه 
رئيفه وهي بترد :الو ايوا ياباشا 
زين : ف عندك تليفون ع الشاحن 
رئيفه :شفتو يابيه 
زين : روحي …… و…… فهمتي ؟ 
رئيفه : حاضر ياباشا 
قفل زين الخط وظهرت علامات الخبث ع وشو 
باااااااك  
ريم بعدم إدراك واستغراب : وهو يرن من رقمها لييي م فاهمه 
الام : استر يارب انت الي مع الغلابه 
الاب :اكيد في حاجه 
بسمله وهي بتترعش وتترمي ف حضن ابوها م عايزه ياخدني يابابا 
الاب :انتي معايا يابنتي محدش هيقدرغ ياذيكي 
سكتوو كلهم وهوووب الفون رن ريم بفزع وبتحسب هو مره تانيه ومجرد مامسمتكو 
وبسمله تدخل جوا حضن ابوها اكتر 
ريم :اوووف دي الاء 
بسمله بتنهيده :هاتيها 
وبدأو يتكلمو 
زين وبعظ ماخلص وخارج من الشركه ومعاه محمد 
عربيه مختفي هويه الي جواها 
….:طلع اهو يافندم 
احمد بابتسامه نفذذذ 
خرج الشخص مسدس وبتخفي مصوبو ناحيه زين 
محمد :يابني هتعمل فيها أي تاني بعد كل ده هي اتعلمت خلاص انا م فاهمك 
زين :عايز اعرف وراها اي وكمان انا لسه مندمتهاش ع الي عملتووو و…..
…… محمد بصرااخ :زييييييييييين 
…….: اتنفذ يافندم 
بدأ العمال ف الشركه يتجمعو والمنظر كان مفزع قدامهم  
محمد :اطلبووووو الاسعااااااف … يلااااااا 
والخبر يسكت والنبي ابدااا ده زين باشا الالفي لازم يتذااع 
…………….
ريم :بت يابوزملاااا …. يابوزملاااا 
بسمله :عايزه اي يازفته من 
ريم :في فيلم جامد هيبدا النهارده نتفرج ؟…. نتفرج . 
بسمله :قولت ماشي … هل انا قولت ماشي 
ريم : هعمل فشار 
بسمله بصوت سعد الصغير :ماشي 
ريم ضحكت ودخلت تحضر الفشار ف المطبخ 
….. زينب رنت ع فوون ريم 
ريم كانت ف المطبخ 
بسمله بصت ع الفون لققت (زينب 
بسمله وهي بترد ايوا يابت يازينبوو 
زينب : بسمله شفتي الي حصل 
بسمله :حصل اي خضتيني ..اوعي تقولي دكتور انس اتخطب … انا عارفه بختي منيلل لي يادنيا حطي ع جرحي كولونيا 
زينب :بااااس بتقولي ايييي بسمله افتحي قناه الاخبار بسرعه 
بسمله باستغراب لي 
زينب :زين اتقتلل 
بسمله : اييييي. ورمت الفون بسرعه وفتحت التلفزيون 
بابا ….ماماا … تعالووو بسرعه 
اي يابنتي 
بسمله :زين … زين اتقتللل 
كلهم اتخشبو مكانهم بين الصدمه والاندهااااش 
……نروح لمكان تاني …… 
محمد بزعييق :فين الدكتور الي هناااااا فييين 
واحد من الإسعاف : اهدي يافندم أن شاء الله خير..
……        …………..     ……..
احمد :برافوو عليك هو ده الكلام 
…..: تربيتك ياباشا … الحلاوه بقا وغمز بعينو 
احمد وهو بيطلع رزمه فلوووس وبيعدهاا : اتاكدت أنه ماات ولا لا 
…….. :عيب عليك ياباشا الرصاصه جتت ف صدروو اكيد ماات 
احمد بارتياح :وده جزاء الي يقف قداام احمد المنشاوي
….ظابط :اتقتل ؟!!!!!!!….. اتقتلل ازاااي 
عسكري وحكالو الي سمعووو والي حصل 
الظابط :اكيد هم الي قتلووه 
عسكري :قصدك مين ياباشا 
الظابط وهو يفرك دقنوو :أهل البت الي كان اخدها … اكيد حابو ينتقمو من بنتهم ف قتلووه
عسكري :..    
الظابط جهز قوه يلا اتحرك ورايا
العسكري :هتعمل اي ياباشا 
الظابط :دي جريمه قتلل وهم متهمين بيهاا 
العسكري :مفيش دليل يافندم ممكن يكون ف حد تاني 
الظابط :اسمع الي بقولك عليه ……
العسكري: حاضر يافندم 
…….  رئيفه بعياط وصراااخ :ايي …. ازااااي ومين يعمل كده ألف سؤال ف دماغها مين الي قتلووو وبدات بالعياط بحرقه لانها كانت بتعتبرووو ابنها 
….. 
طلع الدكتور من غرفه العنايه 
قام محمد جري من مكاانو وقالو طمنيني ..هو عامل ايييي 
الدكتور:للاسف م هكدب عليك حالتو خطر الرصاصه استقرت ع طرف عضله القلب وكده ربنا سترها … هنعمل عمليه نشيل الرصاصه … لكن نسبه نجاحها م مضمونه … لأنها خطر ع حياتو … بس كل حاجه قضاء وقدر 
محمد بحزنن وتوتر :اعمل اي حاجه هو محتاجها و…. 
يتبع..
لقراءة الفصل التاسع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أوجاع أنثى للكاتبة مريم سيد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى