روايات

رواية سمراء احتلت قلبي الفصل الثالث 3 بقلم ديانا التونسي

رواية سمراء احتلت قلبي الفصل الثالث 3 بقلم ديانا التونسي

رواية سمراء احتلت قلبي الجزء الثالث

رواية سمراء احتلت قلبي البارت الثالث

رواية سمراء احتلت قلبي
رواية سمراء احتلت قلبي

رواية سمراء احتلت قلبي الحلقة الثالثة

قال بعد ما بصلي من فوق لتحت بخبث:عجبتني القهوه اللي انتي عملتيها انتي اسمك ايه

رديت بلقلقه من نظرته اااسسمي س مي

قالي انتي لسه هتلقلقي متخلصي

رديت قولتله انا قمر يا بيه

جه نحيتي وانا فضلت ارجع لورا لحد ما وصلت لحد الباب وهو قدامي والباب اتقفل بس حد سامع صوت قلبي العالي

قالي انتي فعلا قمر يا قمر وانا قررت اخليكي السكرتيره بتاعتي

رديت بس يا بيه

قال ما بسش انا قررت وانتي هتنفذي

يلا اتفضلي علي شغلك وحضري نفسك مع سها علشان تعرفك الشغل

_طلعت بعد لما اتنفست جامد ومن توتري مكنتش شايفه قدامي

كنت بفكر اهرب اهرب وامشي بعيد خلاص انا مش عاوزه الشغل دا

بس رجعت قولت وبابا دا مش هيرحمني قعدت اصبر نفسي علشان معيطشي خلاص وبكرا هدور علي شغل تاني

عند جاسر

انا مالي اتوترت في قربها كده ليه انا اول مره احس بحاجه لما ااقرب من حد دانا اترما تحت رجليا ملكات جمال وما اتهزش فيا شعره. ضحك بخبث يلا خلينا نتسلي شويه

عند عمر

مي : يا حبيبي وبصتله بخبث تعرف اني مبحبش قدك

عمر :حقيقي يا مي

مي بخبث :طبعا يا حبيبي وراحت طوقت رقبته وقربت منه جامد

عمر لسه هيقرب

مي حطت ايديها علي شفايفه تؤتؤ يا حبيبي انا عاوزه ااقولك حاجه

عمر :امم وهو مركز مع حركه شفايفها

مي :انا عاوزه عربيه جديده غير اللي معايا لأن ماما هتاخدها

عمر :هو الروج دا بطعم ايه قالها بغمزه

مي :ضحكت بمياعه والله تقدر تحدد

عمر :اووي اووي باسها برقه بعدين اتحولت لشوق لا ينتهي

_عند قمر

هي فين سها دي كمان

سها بصتلها انتي بتدوري علي حد

قمر :انا بدور علي سكرتيره اسمها سها

سها ضحكت برقه وحقيقي حسيتها طيبه اووي وهي الوحيده اللي مش محتاجه حمله كساء زيهم

انتي قمر قالتها سها

قمر :ايوه يا غاليه انا قمر

سها مدت أيدها تسلم عليا

انا خدتها بالحضن حسيتها مني كده وزيي

سها ضحكت جامد وهي كمان حضنتني

قولتلها بضحك نبقا صحاب

قالتلي بضحكه طيبه ايوه صحاب

سها :يارب الوقت خدنا الوفد هياجي الوقتي

قمر :, طيب احنا هنعمل ايه ما ياجي

سها :انتي بتقولي ايه احنا اللي هنجهز

ضحكت جامد قولتلها والله

سها بصدمه : اخلصي يا وليه

سها قالتلي اجهز الملف بس كان فيه ملفات كتشيره اووي يارب يكون هو دا لقيته اصفر كده شدني اصلا اصلا بحب اللون الاصفر يعني فخدته 🙂

عند جاسر

فين الزفت اللي اسمه عمر الوفد علي وصول والصفقه مهمه وتلاقيه مع الاستاذه اللي كل همها فلوسه إن شاء الله لما فلوسه تخلص هترميه وتدور علي غيره اللي يديها دي كلبه فلوس قالها في نفسه بنرفزه

جاسر بزعيق

سهاااا يا سهااا

سها بخضه:ايوه يا جاسر بيه

جاسر بزعيق :شوفيلي استاذ عمر فين قوليله اني عاوزه مروري

سها ,:حاضر يا باشا

سها خبطت علي مكتب استاذ عمر والحقيقه ان سها قلبها بيدق ليه ومن اول ما سمعت أنه بيحب مي حاولت تبعد عنه خالص حتي أنها اترجت جاسر بيه أنه ينقلها من عند عمر جاسر بدال عمر

خبطت مره كمان محدش رد قالت في نفسها طيب انا هعمل ايه الوقتي لو رجعت لجاسر بيه هيبهدلني انا فتحت الباب فجأه عمر بعد عن مي بأحراج

مي :وهي بتعدل هدومها ببطئ علشان تغيظني تقريبآ هي حست من نظراتي لاستاذ عمر اني بحبه

قالتلي :انتي بهيمه مش بتفهمي مش فيه باب

قولت وانا موطيه راسي في الأرض :انا اسفه ياهانم بس انا خبطت محدش رد وجاسر بيه عاوز عمر بيه ضروري قولتها وانا الدموع ماليه عيني مش عارفه دي غيره ولا علشان كرامتي اتهانت

رد عمر :خلاص يا مي فيه ايه محصلشي حاجه

روحي انتي يا سها علي شغلك وانا هحصلك

بعد لما سها مشيت

مي :ايه يا استاذ عمر عجبتك الدمعتين اللي بتنزلهم دول ولا البصات اللي بتبصهالك

رد عمر :ياستي ولا عجبتني ولا زفت بس البت انتي جرحتيها جامد

مي ماشي يا عمر اعمل اللي يريحك وسابته ومشيت

عند جاسر بعد لما عمر وصله يا مرحب بالبيه حسابك بعد لما الوفد يمشي

في غرفه الاجتماعات وبعد لما الوفد وصل

جاسر لاء خلاص انا هعرض عليكم المشروع

واحد من الوفد :جاسر بيه احنا متأكدين من شركتكم وكمان شركتك ليها سمعتها

جاسر بثقه :بس برضو لازم تشوف المشروع بنفسك

عند قمر ثواني ورن جهاز التصفير بالنسبالها 😂

عند جاسر :ايوه يا قمر ثواني والمشروع يبقا قدامي

قمر بتوتر :حاضر يا بيه

قمر في نفسها والله يا بت يا قمر طول عمره الاصفر ما يخيب يارب تاجي مع الهبل طبال يارب 😂

دخلت بتوتر ومديت ايدي بملف المشروع لجاسر بيه

جاسر بيه خد مني الملف ومبصش فيه

راح مد أيده لرئيس الوفد

جاسر بثقه :اتفضل شوف المشروع

بعد لما رئيس الوفد شاف المشروع

قااااال!!!!!!!!

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية سمراء احتلت قلبي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!