روايات

رواية سمرائي الفصل الثالث 3 بقلم زهرة الجناين

رواية سمرائي الفصل الثالث 3 بقلم زهرة الجناين

رواية سمرائي الجزء الثالث

رواية سمرائي البارت الثالث

رواية سمرائي
رواية سمرائي

رواية سمرائي الحلقة الثالثة

ليل _ فى ايه مالك متنحة ليه

تالين _ ……😳

ليل _ فى حد ورايا صح 😳

…..تالين هزت راسة بنعم وليل بلعت ريقها ولفت وشها ملقيتش حد …

تالين _ ههههههههه 😂😂 ضحكت عليكى بتش*تمى ليه وانتى مش قدها

ليل _ تصدقى بالله انك بار*دى هو فعلا عي*ل بارد واهب*ل وعب*يط و…….

سيف _ لييييييييل

تالين _ باى باى ياروحى 😁😂

ليل _ خدى يابت تعالى هنا تصدقى بالله انك بياعة تالين بت

سيف _ كنتى بتقولى ايه بقا يا ليل

ليل _ بسم الله الرحمن الرحيم انت بتطلع منين

……سيف وهو ماسكها من قفاها _كنتى بتقولى ايه يابه

ليل بلعت ريقها _ و…ولا حاجة

سيف_ ولا حاجة برضو

ليل _ دا انا لسا بشكر فيك ياسيفو

سيف _ سيفو بس بلاش دلع ايه سيفو دى

ليل _ ابو السيد حلو

سيف _ بس يابت 🙄🙄 اه اعملى حسابك انا خارج انهاردة لوحدى

ليل _ مع السلامة ياخويا المركب اللى تودى

سيف_ بلو*هة اتبلي*ت بيها 😏

ليل _نننننننننن🙄🙄

*****فى مكان تانى *****

_ازاى يتجوز واحدة سوداء زى دى وانا البنت البيضة الحلوة الكيرڤى يسبنى

_معليش بقا نعمل ايه دا واحد اصلا ما يستاهلكيش

_يا تالين يا حبيبتى دى واحدة سوداء يعنى مش هتعصلج معايا

تالين _ يعنى ايه هتعمل ايه (بخوف على ليل )

_ تعرفى بعدين وبلاش الحنية اللى انتى فيها دى ولا عايزة القديم يطلع

تالين _ خلاص اعملى اللى انتى عايزة بس بلاش والنبى اللى فات يطلع 😔

_ايوا شاطرة بظبط كدا

……فى فيلاسيف الاسيوطى ……..

….جرس الباب رن …….

ليل _ ايوا حاضر انا جاية اهو

سامح_ صباحية مبارك ياأحلى عروسة

والدتها _صباحية مباركة يابنتى

ليل _ ماما وبابا انتوا فين كدا من الصبح كدا اهون عليكم تسيبونى ماتسألوش فيا

سامح _ انتى هب*لة يا بنتى من الصبح ايه امال لو ماكنتش العصر يعوض عليا عوض الصابرين يارب ربنا رزقني بنتى هب*لة

ليل _ اه صحيح معليش بقا يا بابا

سامح _ امال فين سيف معقول يكون خرج

ليل ( بتوتر)_هاااااا اه يابابا خرج يجبلى حاجة

سامح _انا عارفك مش بتبطلى طلبات

ليل_لدانا هقوم اعملكم حاجة تشربوها

….فى المطبخ ليل بترن على سيف …..

ليل_ انت فين ياز*فت

سيف_ انا مش قولتلك ما تتصليش عليا وانا برا

ليل_ تعالى البيت يا أستاذ ابويا وامى هنا

سيف_ لا مش جاى

ليل _ انت هايجة ولا البسك مصي*بة (عنيفة أوى ليل😂😂

سيف_ خلاص يا اختى جاى اهو

ليل _ ايوا شاطر كدا

…….وليل لسا بتكلمه سمعت…..

_ رايح فين دلوقتى يابيبى احنا لسا قاعدنا مع بعض

سيف_ معليش يا حبيبتى انا لازم امشى

_ ماشى يابيبى هستناك برضو بكرة فى نفس المعاد

……..ليل قفلت التليفون ودموعها نزلت غصب عنها ودى اول مرة ليل تعط ودموعها تنزل بس هى مسحت دموعها وحاولت تمسك نفسها ….

ليل _ بابا سيف زمانه جاى

سامح_ ربنا يوصله بسلامة يابنتى

….جرس الباب رن ……

ليل _ دا شكله سيف اهو وصل أما اقوم افتح

سيف_ انا جيت ازيك ياعمى ازيك ياطانط

سامح _ اهلا يابنى كنت فين

ليل ردت_ كان بيجبلى حاجة يابابا هى فين يا سيف

سيف _ نسيت ياقلبى والله معليش المرة الجاية

سامح_ يلا يابنى احنا نستأذن بقا

سيف_ ما لسا بدرى يا عمى

سامح _ لايابنى علشان نلحق نروح

سيف_ طب اوصلكم ياعمى

سامح_ لا يابنى مش مستاهله يلا سلام يابنتى خلة بالك من جوزك

ليل _ دا فى عيونى يابابا

سامح _ ماشى يابنتى يلا سلام

……بعد ما والدها مشى ليل من غير ما تكلم سيف ولا كلمة دخلت اوضتها وهو كمان استغرب اوى أن هيا حتى ماكلمتهوش ( يعنى انتى مش عارف ياسيف 🙄)

…..تانى يوم الصبح ……..

سيف _ صباح الخير يا ليل

ليل_ ………

سيف _ ايه وكله سد الحنق ولا ايه 😂🙄

ليل _ صباحك شبه وشك 🙄🙄( البت دى مش باسكت😂😂)

…جرس الباب رن …….

ليل _ انا هاروح افتح

_ لو سمحتى يا انتى سيف بيه موجود

ليل _ انتى مين يا آنسة يا بتاعا انتى 🙄😏

_ انا خطيبته ……..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية سمرائي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى