روايات

رواية صغيرتي الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم شروق خالد

رواية صغيرتي الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم شروق خالد

رواية صغيرتي الجزء الحادي والثلاثون

رواية صغيرتي البارت الحادي والثلاثون

رواية صغيرتي
رواية صغيرتي

رواية صغيرتي الحلقة الحادية والثلاثون

خالد.. هههههه ده انتي دمك خفيف اوي يا جنا
جنا.. وانت بصراحه دمك خفيف اوي وباين عليك ابن ناس
خالد.. وهو ينظر الي الباب ويرا خيال لي شهد من تحت الباب ويقوم ويقرب علي الباب
ويفتح الميك التلفون
جنا.. بس انا زعلانه منك اوى
خالد… ليه هو اناعملت حاجه
جنا.. انا بقولك يا بيبي ودودي وانت مش راضي ليه تقولي حاجه
خالد.. ههههههه ماشي يا ستي اقولك ايه انا مغرفش حاجه
جنا.. امممممم مش انا اسمي جنا
خالد.. اه
جنا… قولي يا جنتي
خالد…. ههههههه حلو اوى الاسم ده

 

 

جنا.. يلا بقا
خالد.. وهو يسند راسه علي الباب يا جنتي
جنا… الله منك حلو اوي
خالد.. ايه رايك بكره نروح نتفسح شويه ونتعرف علي بعض
جنا… الله بحد
خالد… اه بجد
شهد.. ماشي يا خالد اشوف انا ولا انت عايز تخرج معاها ليه صدقت ما قولتلك ان مش عايزة اتجوزك ماشي وتدخل الاوضه وتغلق الباب بغضب
خالد.. سلام كفايه اوي النهارده كده
ههههههه اخص عليكي ياقلبي ليه بتقول كده
خالد.. وهو يغلق السكه ويضحك
فلاش باك
جلال.. انت هتعمل زي ما انا بقول انت سامع
خالد.. بس شهد ممكن تزعل بجد مني ومنك
جلال.. ده لي مصلحت شهد انت بس اسمع الكلام ونفذ وانت ساكت
شاهين.. وهو يضرب خالد علي صدره ويقول بي صوت انوثي جميل ايه هو انا وحشه اوي كده اهي اهي
خالد.. وهو ينظر اليه بصدمه ايه ده
شاهين.. ايه عجبتك صح
خالد.. مستحيل اصدق انت انت تعمل كده انا هقول لي جدي وهو يتصرف معاك
جلال.. لا انت ما ليكش صالح بي حد خاليك مع شاهين وبس واول لمه يرن عليك تقوم علي طول

 

 

خالد.. حاضر بس انا خايفه لا شهد تزعل مني بجد الدور ده
جلال.. لا انت كا تخافش من حاجه هي بتحبك وانا عايز اناكد من حاجه كده بس يلا بينا
___________________________عود من الفلاش باك__________
خالد… وهو يضحك بعلو صوته من كلام شاهين وافعال شهد
انا باين هتعب اوي معاكي يا شهد بس يلا علي شانك انا مستعد اعمل ايه حاجه
__________________________
رقيه… وبعدين معاك حرام والله ده البت ممكن تموت خالد من كتر الغيره عليه
شاهين.. وهو يضحك ههههه لا وكمان انا قولت لي خالد قولي يا جنتي ههههههه وخالد كان بيضحك ههههههه انا حاسس ان هي كانت سامعه هههههه
رقيه… انا هقول ليها
شاهين.. وهو يشد رقيه من يدها تقع علي السرير
شاهين… وهو يلمس بيده علي وشها وشعرها بردو كده دي بتحب خالد وهي بتكابر بس هي مش هتقول غير لما تحس انه بيروح لي حد غيرها
رقيه.. بس حرام ده ممكن تكون دلوقتي بتبكي من المكلمه دي
شاهين… انا عايزها تبكي لمه من مكلمه هتزعل لمه يكون مع حد تاني هتعمل ايه
رقيه. بس
شاهين.. وهو ينظر اليها سيبك منهم ياكش يولعو انا مالي بيهم وينظر الي شفايفها ويقبلها بنعومه انا مش عايز اسمع حد غيرك انتي ويقبلها مره ثانيه انا بحبك
رقيه.. وهي تنظر اليه وتبتسم وانا بموت فيك يا عمري انت
شاهين.. اهو ده الكلام ويطفي النور
—————————————–

 

 

في الصباح
يجلس الجميع علي السفر
شاهين.. وهو ينظر الي خالد ويبتسم
خالد.. وهو ينظر اليه بغضب
زينب… تعالي هنا جمبي يا حبيبتي
شهد… وهي تجلس بجوار خالد
انا هقعد هنا
زينب.. برحتك
شاهين.. وهو يخرج التلفون من جيب العبايه ويتصل علي خالد
خالد… وهو يخرج التلفون من جيب البنطلون وينظر اليه وتلاقي علي الشاشه
شهد… وهي تنظر اليه بصدمه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية صغيرتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى