روايات

رواية صغيرتي غيرت حياتي الفصل التاسع 9 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرتي غيرت حياتي الفصل التاسع 9 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرتي غيرت حياتي الجزء التاسع

رواية صغيرتي غيرت حياتي البارت التاسع

رواية صغيرتي غيرت حياتي
رواية صغيرتي غيرت حياتي

رواية صغيرتي غيرت حياتي الحلقة التاسعة

كارمه بصدمه بس حولتها لبرود: ماهو اتوقعت انك تعمل كدا ماهو الي زيك يحب يغي”ر
قاسم اتعصب عشان بردها: روحي انتي غيري ياامال وانا جاي وراكي
كارمه دخلت الاوضه بتعتها راح قاسم دخل وراها
كارمه: متروح بقي تقضي الليل مع امال.
قاسم بيبص عل جسم”ها بجر”اء: منا عايز اقضي معاكي انتي دلوقتي وبعدين ابقي ارحلها
كارمه بضيقه: ابعد ياقاسم بقي
قاسم بغضب: مش هبعد وهاخد الي عايزو منك دلوقتي
كارمه بزعيق: انا مش عايزك ولا هو باالعافيه وخلاص
قاسم: لا هسيبك دلوقتي بس بمزاجي مليش مراج ليكي هروح لي امال قلبي
كارمه: روحلها احسن
قاسم خرج في الصاله وامال جات وقعدت عل رجل”و
وبيتفرجو عل فلم
كارمه جرجت وراح تقعد

 

 

 

قاسم: قومي يابت اعمليلنا ناكل
كارمه: مش قايمه ياقاسم وبراحتي
قاسم زقها برجلو بزعيق: بقولك قومي
امال بقرف: متقومي يابت
قاسم شد كارمه من شعرها ودخلها المطبخ
كارمه ببكاء:: حرام عليك بقي سبني فحالي
قاسم بغضب: وانتي الي عملتي مكنش غلط
كارمه ببكاء وخايفه منو: عملت اي
قاسم شدها من شعرها وقربها ليا: مش عارفه عملتي اي
كارمه ببكاء: انا عملت ايه انا همشي من ههنا
قاسم: مش هتمشي من هنا غير عل جثتك فاهمه انتي ملكي انا وبتاعتي وكلك عل بعضك ليا فاهمه يلا قومي اعمللنا اكل ناكل
كارمه قامت علطول وبتعملهم جلاش بلحمه وفراخ ومكرونه
وحطت عل السفرة وراح تعقد عل تاكل
امال بقرف: روحي كلي في المطبخ يابتاعه انتي
كارمه بصت لقاسم عايزة يتكلم كلمه متكلمش وسبها دخلت المطبخ ومكلمتش قعدت زعلانه وبتعيط
قاسم: يازفته يالي جوا
كارمه خرجت: نعم ياقاسم
قاسم بقرف: شيلي الاكل وتغسلي الموعين قبل مانتامي
كارمه لمت الاكل وغسلت الموعين وقعدت في المطبخ برود
قاسم خرج يشرب مياء
قاسم شافها قعده وبتعيط كان عايز يخدها في حضنو بس افتكر هي عملت اي
قاسم بجمود: كوبايه مياء
كارمه جبتلو مياء شرب وخرج دخل اوضته
الصباح
قاسم خرج لشركته
وامال قامت
امال: انتي يابت قومي اعمليلي الاكل
كارمه: مش قادرة اقوم والله اعملي انتي وانا هعمل الغدا لقاسم
امال بغضب وزعيق: بقولك قومي يابت
كارمه قامت عملتلها الفطار وجايه تخش الاوضه
امال: روقي البيت عشان حبيبي قاسم يجي يلاقي البيت نضيف
كارمه روقت البيت وعملت الغدا ووقعده عل الارض
قاسم ساعتها كان دخل البيت شافها وقع عل الارض
قاسم: كارمه كارمه حبيتي
ودها المستشفي

 

 

 

والدكتوره اخدتها
الدكتورة كشفت وخرجت
الدكتورة: المدام حامل مبروك
قاسم بفرحه: بجد دخل لكارمه
كارمه قعدة وزعلانه انها الولد دا منو وهو قاسي عليها
قاسم: كارمه انتي حامل مبروك
كارمه: مش عايز ياقاسم
قاسم بغضب: مش هتنزلي انتي فاهمه
كارمه بزغيق: انت حيو”ان ومعندكش د”م اصلا انا بك*رهك ياقاسم معندكش د”م انا خلاص فاض بيه انت اصلا مش بتح”بني خلاص انا همشي من البيت واربي ابني لوحدي
انت مراتك بتزلني وتخليني خدامه انا تعبت منك دحتا
اغطص”بتني فاهم اغط”تصبت مراتك انا بكره*ك بكره*ك
قاسم: مانتي متعرفيش الي عملتي انتي كنتي مع واح”د في الشق”ه وورها الصورة
كارمه اتصدمت من الصورة: انت مصدق الي انا شايفه مصدقني اني انا ممكن اخوانك
قاسم بجمود:

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية صغيرتي غيرت حياتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!