روايات

رواية جحيم الليل الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

رواية جحيم الليل الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

رواية جحيم الليل الجزء الثالث

رواية جحيم الليل البارت الثالث

رواية جحيم الليل
رواية جحيم الليل

رواية جحيم الليل الحلقة الثالثة

ليل بصوت جوهري هز اركان المكان… لا جدي خلاص شكله كبر وخرف بقا عايزني اقبل بواحده مغتصبه انا قولت هطلقها يعني هطلقها
والده بغضب…. ولد اتكمل عدل عن جدك
ليل بوعيد لتلك المسكينه…. وكمان بق انا انا ليل الخديوي اتجوز خدااامه انا الي بيترموا تحت رجلي على نظره
والدته بحزن…. ليل البنت بجد طيبه ورقيقه خالص وبريئه وانا بصراحه حباها ارجوك ماطلقهاش
ليل بغضب جحيمي ووعيد …. حتى انتِ يا امي حتى انتِ ..
بقلمي بسمله بدوي
_ ايه ياليل عامل دوشه ليه مش خلصنا بقا من الحكايه دي طلاق مش هطلق يا ليل فاهم ولو عملتها اعتبرني مُت فاهم
ليل بصِله بصدمه…. كل دا عشانها هو انا الِ حفيدك ولا هيااااا
الجد ببرود….. الكلام خِلص
ليل بوعيد وشر….. حاضر يا جدي م هطلقها بس استلم الي جاي بقا
..

 

 

عند ليالي متكوره ف نفسها من ساعه ما قالت انه غصب عنها وهو ساب البيت، ولسا مرجعش… ياربي خليك معايا انا خايفه اوي هو ليه بيحصل معايا كدا لييييه انا تعبت تعبت واللهِ العظيم
ثواني وسمعت صوت الباب اتفتح لفت بخضه واول ماشافته اتنهدت بارتياح بس اول ما شافت ريأكشن وشه خافت ورجعت ورا…. ل ليل.. قفل الباب ومشى لعندها وضربها بالقلم بوقها جاب دم بصتله بصدمه من غير ولا دمعه…
بصلها بكره…. انتي اكتر انسانه بكرها ف حياتي بق جدي يفضلك عليااا انا قااطعته بسببك.. اي فكراني واقع ف غرامك عشان كام لمسه مني عشان بس تعرفي انك رخيصه… فوووقي انتي ماتسويش ف سوق النسوان حاجه.. لسا هتتكلم زقها على الحيطه ومسك فكها بشر…. انا مكسوف اقول انك مراتي انتي بوااقي **** والله اعلم كان غصب ولا بمزاجك.. بقا انااا ليل الخديوي اقع فيكي انتي استغفر الله..
بصتله كتير من غير كلام ولسا راحه تمشي مسكها من دراعها جامد… راحه فين
بصتله بهدوء … راحه انام
ضحك بسخريه…. لا ياماما انتِ متوقعه انك هتنامي في الاوضه تبقي غبيه انتي هتنامي ف المطبخ على الارض ومسمعلكش نفس فاهمه
ابتسمت بهدوء…. فاهمه وسابته مزهول من ردت فعلها ومشت.. وهو اتعصب وساب البيت تاني ومشا
..

 

 

الباب خبط وفونها رن ف نفس الثانيه… ضحكت بفرح طفولي …. كزيا … وردت بلهفه.. الو زكريا… ايه طيب هفتح اهو
فتحت الباب لقيته واقف حضنته بفرحه…. انت بجد واقف قدامي انتي سامحتني
ابتسم ابتسامه غريبه ودخل وقفل الباب وراه… وانا ليا بركه غير اختي حبيبتي
فرحت انه قالها واعترف انه اخته وفجأه لقيته بيقلع الحذام…بصتله بفزع…. انت بتعمل اي
_انا هربيكي يابنت ال ***** كدا لازم اموتك بايدي اول ما عملتي عملتك ال*****
صرخت بنهيار…. هو كان بمزاجي
مع اول ضربه صرخت بصوت يخلي الحجر… لاااا يا زكريا ارجوك لااا بلاش ادعي عليك دعوه المظلوم مستجابه..ضحك بقسوه وضربها تاني…. حسبي الله ونعم الوكيل فيك
زكريا بغل…. قالي على عمايلك ال***** بقا م راضيه يخليه يلمسك يابنت ال*** دا انتِ عره البنات يابت بتتغري بايه وانتي فيكِ كل العبر اتفوووو ولسا هيكمل تاني ضربها الباب اتفتح ودخل الليل الِ اتصدم من منظرها وهي بتنزف دم من كل حته جري بلهفه حقيقيه… ليالي مين عمل فيكي كدا زقته بكره وزقت دراعه بقرف وفجأه ضربته بالقلم ع وشه
ليل بغضب جحيمي…

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جحيم الليل)‏

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى