روايات

رواية طفلة الآرام الفصل الخامس 5 بقلم غنوة حبيب

رواية طفلة الآرام الفصل الخامس 5 بقلم غنوة حبيب

رواية طفلة الآرام الجزء الخامس

رواية طفلة الآرام البارت الخامس

رواية طفلة الآرام الحلقة الخامسة

شغف : ممكن اكون حامل
آرام قرب ومسكها من ايدها بعصبية : ايييييه ؟؟؟ انتي فاهمة بتقولي ايه يا حيوانة ؟؟
شغف بحزن: بتقولي حيوانة ليه؟؟؟
مش المفروض اكون حامل بقالنا اسبوع متجوزين وانت كل يوم بتبوس*ني وانا من لما صحيت النهاردة حاسة بطني بيوجعني ودايخة قلت ممكن اكون حامل
آرام اتنهد براحة من غبائها وانها مش فاهمة الكلمة
قرب وحضنها بهدوء: انتي مش حامل يا قلبي
شغف بحزن: ليه انت ايه عرفك؟؟؟
آرام بتوتر: ع.. عش…عشان لسا بدري
شغف : يعني هنجيب نونو صح؟؟؟
إرام ابتسم بحزن وقرب باسها وحضنها ؛ صح يا عيون إرام بس محتاجين فترة
شغف بابتسامة: طب انا هجرب الفستان مش هتشوفه
آرام بحنية: طبعا يا كتكوتي
_________________

 

 

آرام: اتأخرتي اساعدك؟؟؟
شغف من ورا الباب : السوستة
آرام ابتسم بخبث ودخل ليها
شغف باحراج؛ لو سمحت تقفلي السوستة
آرام بخبث : من عنيا
آرام قرب ومسك الفستان وكان هيقلعها ياه بس هي مسكته بسرعة
شغف بتوتر” في ايه؟؟؟
آرام لعن نفسه من اللي عمله وقفلها السوستة وخرج بسرعة
_____________________________________
عدا دقايق وكانت نسمة نازلة مع قاسم ومسكت ايد امير بابتسامة
قاسم: هديلك قطعة من قلبي مش محتاج اقولك
امير باس راس عمه : ف قلبي انشالله
نسمة باست ايد ابوها وامها ومسكت امير وقعدوا مكانهم
آرام بغضب ” بتبصي فين؟؟؟
شغف : مش لحد بس بشوف دول ناس اول مرة اشوفهم
إرام: دول رجالة عندنا ف الشركة مافيش داعي تبصي ليهم
شغف : حاضر
آرام: مين احلى حد هنا؟؟؟
شغف ببراءة : الكل حلو وجميل ونسمة احلى وحدة عشان لابسة الفستان الابيض
شغف ابتسمت بكسوف: و فيه حد يجنن وجميل اوي خصوصا دقنه بحبها اوي
آرام بصدمة وغضب: انتي حيوانة ازاي تقولي عن راجل جميل مش انا جوزك ولا شايفاني بقرون؟؟
شغف بحزن: انا كان قصدي انت اكيد مش هكون قليلة ادب وابص لحد غيرك
آرام ندم وقرب حط ايده على رجلها: انا اسف
شغف زقت ايده :وقالت بدموع :ما تقوليش حيوانة الكلمة دي مش حلوة مش بحبها انا مش صغيرة ما فيش مرة تخليني اكمل كلامي
آرام كان عايز ياكلها من المشاعر اللي بيحسها معاها
إرام مسك ايدها وطلعوا الجنينة وباسها من غير ما حد ياخد باله بشغف وحب
آرام بهمس : بحبك
شغف…..

 

 

آرام: اسف مش هقولك حاجة وحشة تاني
شغف ابتسمت ببراءة: مش زعلانة
آرام : اموت ف اللي قلبه طيب انا
شغف : بس دا ميمنعش انك تجيبلي حلويات ومصاص يعني ما عنديش مانع
آرام ضحك بصوته: يا مصلحجية 😂
شغف ضحكت وحضنته ورجعوا للحفلة
______________________
نسمة : امير ينفع لو فضلنا هنا النهاردة
امير بصدمة: انا حجزت ف الفندق وجاية دلوقت تقوليلي حابة افضل هنا؟
نسمة بحزن: زي ما انت عايز
امير حضنها : انا اسف خلااص هنفضل هنا بس هنسافر بدري عشان المطار بعيد من هنا كنت عايز نخرج من الفندق بس ما يهونش عليا زعلك
نسمة ابتسمت ليه
وعدا الوقت وكل حد طلع اوضته
___________________
امير قرب مننسمة وباسه*ا برقة : بحبك اوي
نسمة بصتله بكسوف:
امير: مش بتحبيني؟
نسمة: اه
امير : ليه ما بتقوليهالي ؟؟
نسمة بهمس: بحبك
امير بضحك: مش سامع
نسمة رفعت صوتها شويية: بحبك
امير برفعة حاجب : بقولك مش سااااامع
نسمة حضنته بكسوف: خلاااص بق ما تضحكش عليا
امير حضنها : طب والله قوليها اخر مرة
نسمة : بحبك
امير قرب وباسها واخدها لعالمهم الخا*ص
____________________________
شغف بحزن: نسمة مسافرة بكره هتوحشني ماليش اصحاب غيرها
آرام قرب وقرص خدودها: طب وانا بعمل ايه مش مكفيكي؟
شغف قربت وحضنته : انت احسن واحد بالعالم كله

 

 

آرام بعدها عن حضنه : بجد؟؟
مش شايفاني كبير عليكي ؟؟
شغف بتساؤل: انا عمري ٢٢ انت عمرك كااام ؟؟
إرام : يا لمضة عمري 34
شغف قتحت بوقها بصدمة: الللللللله دا انت كبير اوي
آرام بحزن: انتي شايفة كده؟؟
شغف : اقصد ان مش باين عليك عشان مز وكده
آرام بصدمة نسته حزنه: مز!!!!!؟؟؟
شغف ضحكت: معلش شوفتها بالتلفزيون قلت اجرب اقولهالك
بعدين مش انت جوزي
إرام ضحك من قلبه: طب ما شوفتيش حاجة تانية تجربيهالي كمان؟؟
شغف : اشوف ايه يعني؟؟؟
آرام: مثلا بوس*ة او حضن او …..
قاطعته بكسوف : خلاااااص مش قصدي مش هقول حاجة تاني
آرام بحزن : طب ممكن اطلب حاجة
شغف بحزن قربت : طب انت زعلان كده ليه؟؟
آرام بخبث بتمثيل الحزن: مش انتي قولتيلي تحت انك بتحبي دقني؟؟؟
شغف بصدمة: اه ايه المطلوب ؟؟
آرام بخبث شاورلها على دقنه: بوسة صغننة
شغف حطت ايدها وبقت زي ما تمشطله دقنه ب ايدها الناعمة
إرام غمض عيونه بتلذذ
شغف: عايز بوس*ة؟؟
آرام فتح عيونه بتوهان : ياريت
شغف قربت باسته بسرعة وقامت للسرير
إرام فضل متنح مكانه من توهانه ومش قادر يتحرك
شغف غطت نفسها بالملاية من الكسوف
إرام استوعب وقام ليها
آرام: بتهربي مني؟؟
شغف بضحك من تحت الملاية
إرام قعد يزغزها ف بطنها وشغف بتضحك
شغف بضضحك: خ..ههه خلا.هههههه خلااااص مش قادرة
آرام بعد عنها بفرحة وحضنها
آرام نامي احسن والله بكمل ها
شغف حضنته ونامت بهدوء
_______________________

 

 

عدا شهور ونسمة سافرت وآرام وشغف ب قصة حب جميلة وإرام مش حابب يفهمها حاجة الا لما تكبر شوية
وحياتهم بسيطة مع بعض
لحد ما جا يوم
الباب بيخبط
آرام فتح ااباب واتصدم
ريم : ازيك يا حبيبي
آرام : عمتو ريم كويس ازيكم ايه اللي جابكم هنا ؟
ريم : ممكن ندخل الاول ونتكلم
آرام باستدراك: اسف ما خدتش بالي اتفضلوا
ريم: ازيك يا خويا ازيك يا نيفين
قاسم ونيفين رحبوا بيها وقعدوا سوا
ريم : اكيد بتسألوا نفسكم ايه اللي رجعنا
قاسم: والله للو ما عندكيش مانع اتمنى تتكلمي في ايه؟؟
ريم بعياط : انا ماليش غيرك انت وإرام

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كامله اضغط علي : (روايةطفلة الآرام)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى