روايات

رواية طفلتي الفصل السادس 6 بقلم لوجي أحمد

رواية طفلتي الفصل السادس 6 بقلم لوجي أحمد

رواية طفلتي الجزء السادس

رواية طفلتي البارت السادس

رواية طفلتي
رواية طفلتي

رواية طفلتي الحلقة السادسة

حسيت بايدي ماشيه علي جسمي وبيقولي السرير عامل زي القبر ممنوع كلمه تخرج بره من بتحصل فيه لو عرفت انك اشتكيتي لعمتك حاجه تاني هحبسك في اوضه لوحدك
وسحب الغطاء ولفه علي جسمه العريان ودخل ياخد شور
كل دا وملك لسه مكانها على السرير بتبكي ومش عارفه تعمل ايه ولا ولا بقت فاهمه حاجه
كل شويه تلوم على رامي علشان في احتقان رامي هو اللي عمل فيها كده ضحك عليها وخالي بها وسببها لكن رامي مظلوم رامي ما عملش في حاجه اللي عمل فيها كده قاسم
علي صوت تليفونه قاسم بيرن
خرج قتسم من الحمام صدره ع*ريان ولف بشكير على جسمه
وسعره عباره عن قطرات ماء

 

 

نظر لملك وقال لها انت لسه قاعده مكانك قومي يلا خذي شاور واخذ تليفونه وطلع على البلكونه عشان يرد
دلوقتي ملك عاميه مش بتشوف محتاجه حد يساعدها
وغيرت اوضتها الاساسيه وحاليا في اوضه قاسم اللي بقى جوزها فمش عارفه اماكن كل حاجه
بدات تقووم من مكانها تحسس على الجدران عشان تحاول توصل للحمام ل
كن للاسف انصدمت في ترابيزه محطوطه في الاوضه وقعت الفازه من على الترابيزه
عاملت دجه عاليه في أنحاء الاوضه والقزاز مالي المكان
ملك صرخه صرخه وكانت خائفه وبتعيط وكانت ماشيه حافيه عن الارض كلها بقت قزاز ومش شايفه حاجه وقاسم في البلكونه وقافل باب البلكونه مش سامع حاجه كان معها تليفون
خافت تتحرك من مكانها وخائفه ترجع على السرير رجليها تتجرح قعدت مكانها ولميت رجليها وكانت حاسه بالم في رجليها وبدات تعيط بصوت مش مسموع عشان خايفه من قاسم
قاسم في البلكونه
بقولك هو انت استحلبت الجواز ياروح طنط
قاسم بضحكه

 

 

انتي بتقولي كده ازي ما انت عارفه اللي فيها وعارفه ان هو الموضوع كله جواز مصلحه تطلع بالقرشين وبعد كده الجوازه كلها هتخلص وافضل لك انت يا وحش
هايدي لا باقول لك ايه ما تعمليش بقى ان الفلوس هي الحاجه وتفضل لازق لي في البنت دي انجز يا حبيبي عشان انت عارف ان انا مجنونه بدل ورحمه ابويا وامي اعمل لك مولد
قاسم..اعملها ياروح قلب قاسم وشوفي انا هعمل فيكي ايه
هايدي يووه بقا ياقاسم
في الوقت اللي قاسم كان بيكلم فيه هايدي
هايدي دي اساسا هو متجوزه عرفي
كرامي جاء من بره بعربيته وبيركن في الجنينه وجايه مش شايف قدامهم من كثر العصبيه
هايدي اقفلي انت دلوقت الظاهر كده ان في حوار
سكه ودخل جوه الاوضه وجد ملك
قاعده في وسط الاوضه وازاز الفازه مال المكان
ورجلها بتنزف د*م وقاعده بتعيط
في الاول كان هيتعصب عليها بس لما شاف حاجه في الارض وفي وسط الحاجات اللي اتكسرت دي حاول ان هو يكون هادي مع ملك ويقومها من المكان ده بسرعه علشان ما تكشفش لعبته
قرب عليها بسرعه هي ما حستش غير بيد بتشيلها اتخضت

 

 

عصبيه ابعد عني سيبني انا با كرهك وهي بتعيط على اخرها انا انا حاسه بحاجه استني
ما كملتش كلامها قبل ماتكمل
شاله و فتح الحمام وحطها في البانيو
وفتح عليها المياه وحط جميع الشامبو هات الموجوده
ابعد عني أنا شامه حاجه
بس الريحه اللي هي كانت شمها ضاعت من كثر الشامبوهات اللي اتحطت فوقيها
وقال لها اجيب لك حاجه عشان اخفف لك الجرح
بس هو خرج علشان الحاجه اللي شافها واقعه في وسط الازاز ولسه بيحاول يداري بقيت جرمته من الحاجه ديت اللي هنعرف هي ايه لا رامي بيخبط على باب الاوضه وما صبرش لما قاسم يفتح الباب ودخل كان معه عمته هيام
🙂🙄

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى