روايات

رواية وقعت في حب خادمتي الفصل الأول 1 بقلم فرح القصاص

رواية وقعت في حب خادمتي الفصل الأول 1 بقلم فرح القصاص

رواية وقعت في حب خادمتي الجزء الأول

رواية وقعت في حب خادمتي البارت الأول

رواية وقعت في حب خادمتي الحلقة الأولى

كانت رافعه العبايه وبتمسح الارضيه وبدندن مع نفسها
تحت نظارات شخص كلها شه*وه قاعد وحاطط رجل فوق رجل وماسك فنجان القهوه ثم بيضع الفنجان علي الترابيزه وبيقوم تجاها وهو بيمسح عرقه ويدها بتترعش وبيبلع ريقه
البنت بتلاحظ قدومه بتقوم علي طول
سما: عايز حاجه يبيه
ياسين ويقر*ب منها: اه عايزك
سما بخوف: انت بتعمل اي يبيه
ياسين بيته*جم عليها
سما بعياط وتوسل:ايه البتعملو ده يبيه ابعد عني يبيه الله يخليك يبيه عيب البتعمله ده حد يلحقنيييييي
ويدخل شحض الفيلا ويسمع صو*ت صو*يت وعياط بيجري عند تجاه الصوت
يزن بصدمه: ياسين وبيروح يبعدو عنها
يزن بعصبيه و زعيق: اي ال انت بتعمله ده ياياسين
ياسين بتوتر : انا..انا معملتش حاجه هي الاغر*تني
سما بعياط: والله ابدا يبيه انا كنت بمسح الارضيه والبيه هو الته*جم عليا
ياسين: دي بت كدابه
يزن: سما روحي انتي علي اوضتك دلوقتي
سما بعياط: لا انا مستحيل اقعد دقيقه هنا تاني يبيه
يزن: سمااا انا قولت اي.. ومتخافيش محدش هيقر”بلك تاني
سما بعياط؛ حاضر يبيه
يزن: انت اتجننت ياياسين عايز تغت*صب الخدامه
ياسين: منا قولتلك هي الاغر*تني
يزن: ياسين انا شايفك انت الته*جمت عليها
ياسين ويروح يقعد علي كرسي: البت حلوه وانا مقدرتش امسك نفسي
يزن ويروح يقف قدامه: افرط بابا هو ال كان شافك كان هيعمل معاك اي مش بعيد كان طردك ولا انا مكنتش جيت واغتص*بتها كنت هتعمل اي لو راحت ورافعت عليك قاضيه؟
ياسين: يوووه خلاص يايزن الحصل حصل بقا
يزن: توعدني انك مش هتقررها تاني!!؟
ياسين بتردد: ا.. اه
يزن بشك وتحذير: ياسين المرادي انا لحقتك وعدت المره الجايه ساعتها انا ال هروح اقول لبابا
ياسين: بتهد*دني يعني
يزن: يبني افهم ال انت بتعمله ده غلط كدا هتودي نفسك في داهيه عشان حتت خدامه
ياسين ويقوم: يا يزن البت دي من ساعة ماجت وانا مش علي بعضي وانت مش شايف حلوه ازاي…مش قادر اتحكم في نفسي
يزن:انا مش عارف اقولك اي بس بحذرك للمره الاخير لو قربت منها تاني يا ياسين انا ال هقف في وشك
ياسين: خلاص هتجوزها
يزن بصدمه: تتجوز خدامه؟
ياسين: اه ومالها الخدامه اصلا ال يشوفها ميقولش انها خدامه
يزن: ياسين فوق وارجع لعقلك ده انت لو قولت لبابا كدا مش بعيد يمو*تك فيها
ياسين: اطلع منها انت بس وملكش دعوه
يزن: من الاخر يا ياسين انا اخوك الكبير ومش موافق
ياسين بعصبيه: مش مهم موافقتك انا ال هتجوز مش انت وبقولهالك للمره التانيه يايزن دي حياتي وانت متدخلش فيها ماشي وبيسيبه وبيطلع علي اوضه
يزن بعصبيه وبيزق الكرسي برجله: غبيي…. هيضيع نفسه عشان خدامه
يزن بضيق: عزيز…. يعزيزززههه
عزيزه: نعم يبيه
يزن: سما في اوضتها؟؟
عزيزه: ايوا
يزن: تمام روحي انتي اعمليلي فنجان قهوه مظبوط
عزيزه: حاضر
حد بيقتحم الاوضه بتاعة سما وبيقفل الباب
سما بفزع بتقوم علي طول
سما بتوتر وخوف: ي.. ياسين بيبه ان.. انت بتعمل اي هنا لوسمحت اطلع بره الاوضه وإلا هصو*ت
ياسين بيقر*ب منها
سما ولسه هتصو*ت ياسين بيضع يده علي فمها يكتم صو*تها
ياسين: متخافيش انا مش هعملك حاجه او أذ*يكي بس لو نفذتي ال هقولك عليه
سما: اممم.. اممم
ياسين بيشيل ايدو من علي فمها
سما وبتاخد نفسها: قصدك اي بالنفذ ال بتقول عليه
ياسين: انتي هتنفذي غصب عنك لان انتي عارفه مين معايا
سما بقلق: مين
ياسين: ابوكي
سما بدموع: بابا.. بابا بيعمل معاك ايي
ياسين: ششش اهدي مش هأ*ذي لو عملتي ال هقولو
سما بعياط: ماشي انا موافقه بس اي هو
ياسين بضحكه خبيثه: **** ****** ****
سما بصدمه: اييه انت بتقول ايي انام معاك؟؟؟؟؟

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وقعت في حب خادمتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى