روايات

رواية كنزي الغريب الفصل الثالث 3 بقلم جنات بدر

رواية كنزي الغريب الفصل الثالث 3 بقلم جنات بدر

رواية كنزي الغريب الجزء الثالث

رواية كنزي الغريب البارت الثالث

رواية كنزي الغريب الحلقة الثالثة

ناريمان وانتي بقي منين ياخطافت الرجاله
كريمة بغضب ناري اوعكي تغلطي في مرات إبني
ناري بس ياطنط
ساره ارتاحي بقي اهو اتجوز بطلي تلزيق بصت
ناري بغضب ومشيت
كريمة متخافيش يا حبيبتي انا معاكي انا امك كريمة وام زوجك كنزي ابتسمت
كريمة ودي ساره سالفتك ومرات إبني الكبير
ساره حضنتها اختي ياماها مش سالفتي ابتسمت
كنزي وحاست بي الأمان
ساره تعالي انا هخدك لي غرفتك شكلك تعبانه
وصلوا الغرفه تعالي ادخلي
كنزي دخلت ساره دي غرفتك أنت وكنان
كنزي طيب هو فين
ساره كنان شويه وهيرجع تمام
كنزي شكرا
ساره ابتسمت وطلعت
كنان كان مخنوق وعمال يشرب في السجاير
زين كنان أنت ليه عملت كده
كنان انا كيفي كده
زين ياحبيبي ده تسرع ياكنان كده غلط
كنان واللي كان هيدمر حياتها مش غلط واحد سخيف و مستهتر وميستحقهاش
زين واللي أنت عملته صح هوانت تعرفها عشان تزوجها أنت كده بتغلط
كنان يووووه وبعدين أنا مغلطش مش هتكون أنت وأبوك عليا زين كنان بابا مغلطش معاك هو بسألك بس
كنان بواجع طيب وانو يذكرني بالماضي على طول ودايما محسسني انو مذنب غلطه غصب عني وندمان عليه وبحول أكفر عن ذنبي اعمل ايه تاني انا تعبت تعبت يازين
زين حضنه ف هو زي إبنه مش اخوه حبيبي اهدي
كنان أنت متسرع ومتهور وهو ده اللي بيخليك تغلط شوف انهارده لولا ستر الله احتمال كنا بين الاموت او في السجن ليش الغبي اللي سكران ده
كنان عشان كدا بقولك هو ميستهلش تكون مراته
زين بمزح شكلها الصناره غمزت
كنان أفتكر لما شاف كنزي اول مره وهي كانت بتشتري الشبكه هي وأمير
زين نحن هنا بقلم جنات بدر
كنان مفيش كلام من ده أنا معرفهاش
زين عليا انا بردو كنان وانا بقولك مفيش حاجه
زين خلاص اهدي بلاش الوجه ده مع البنيه تخاف منك
كنان بص ليه بنظره مرعبه
زين بلع ريقه بهزر يأخي أنت مش بتحب تهزر
كنان مشي طيب يلاه
زين مشى وراه دي هتشوف منك أيام عسل
ناريمان كانت عمال تكسرت في الغرفه الاحيو٠٠٠نه كيف تزوج حبيبي كيف تقرب من كنان انا مش
هرحمها انا هخليها تمشي تكلم نفسها
والله لعلمك الأدب عشان بعد
كده متقربيش على حاجه مش ليكي
كنان دخل الغرفه
اتفاجه لما لقي كنزي نايمه بي الفستان
كنان كمية غباء متوصفتش
وبعدين قعد يتأمل في جمالها وهي نايمه تشبه الأطفال في برئيتها
وطلع الفون صورها
يرضي مين الملاك ده كانت تزوج واحد سكير ومتعاطي
وبعدين غيري هدومه وبعدين حضن كنزي زي الطفل في حضن أمه ونام
زين حبيبي انتي لسه صاحيه
ساره ابتسمت وانا أقدر انام من غيرك
زين حضنها ربنا يخليكي ليا بقلم جنات بدر
ساره وميحرمنيش منك عامل ايه كنان
اتنهد زين بتعب كويس ودخل الغرفه ينام
ساره بس شكل مراته طيبه و بريئه
زين فعلآ بس شكلها هتتعب مع كنان
ساره محدش عارف يمكن هي اللي تقدر تغيره
زين متعرفيش بقي بكره فيه ايه
أشرقت شمس الصباح
كنان بص في الفون وبعدين قام دخل الحمام خد دوش
وطلع كان لفف الفوطة في وسطه بس وكان بينشف شعره
كنزي بدأت تفوق وبعدين بصت بستغراب انا فين
كنان صباحؤؤؤؤ
كنزي بصت وتنحت
وبعدين غمضت عينها وقالت بطفوله ايه قلت الأدب دي مش عارف انو معاك بنت في الغرفه
كنان اي بنت دي
كنزي انا
كنان انتي هبله يابت(كنان كان بيتكلم وهو بيلبس هدومه )
انتي مراتي
كنزي بردو واحنا متزوجين على وأرق
كنان مين قال كده كنزي أنت
كنان محصلش
وبعدين في وحده عاقله تنام بي الفستان
كنزي بصت لي نفسها وقالت معرفتش افك السو سته وبعدين نمت
كنان طيب إحنا فيها
كنزي هي ايه لامؤاخذه
كنان نتمم زوا”””

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية كنزي الغريب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!