روايات

رواية تزوجت طفلة الفصل التاسع 9 بقلم لوجين ياسر

رواية تزوجت طفلة الفصل التاسع 9 بقلم لوجين ياسر

رواية تزوجت طفلة الجزء التاسع

رواية تزوجت طفلة البارت التاسع

رواية تزوجت طفلة
رواية تزوجت طفلة

رواية تزوجت طفلة الحلقة التاسعة

الممرضه بالانجليزيه: مدام اعتذر ولكن الأطفال يحتاجون الي الحضانه
ميرا بصدمه بالانجليزيه:ايهه لليه كدا طب هما كويسين
الممرضه بتهديه و بالانجليزيه:أنه يوم واحد
ميرا بارتياح: حسنا
بعد سنه
ميرا لحازم بضيق: حازم
حازم:نعم
ميرا بضيق:أنا عايزه انزل مصر
حازم باستغراب:ليه
ميرا بعصبية:أنا قولت الي عندي أنا عايزه انزل مصر أنا معايا طفلين عمرهم سنه و حتى الآن مشفوش ابوهم ولا ابوهم شافهم
حازم بضيق:هشوف الموضوع ده بعدين
ميرا بعصبية:أنا هنزل مصر الاسبوع الي جي
حازم بضيق:اعملي الي انتي عايزاه

 

 

ميرا بدموع:أنا اسفه بس انا فعلا زهقت
حازم:خلاص خلاص ولا يهمك
ميرا حضنته:شكرا شكرا يا احلى اخ في الدنيا
حازم بضحك ومسك خدها: والله انتي الي احلى اخت
__________________________________
عند عمر
عمر وهو بيمضي ورق:ها مراد الصفقه دي مهمه جدا
مراد بضيق:يعم بقى بطل رخامه أنا فرحي بعد اسبوعين و عايز اجهز
عمر وهو بيبصله بحده: احنا معندناش وقت للعب العيال ده
مراد بضيق:خلاص يعم هتكلني
عمر:امشي من قدامي يا مراد
مراد:خلاص يعم متزقش
بعديها طلع وعمل مكالمه
مراد:الوو
ميرا:الو يا مراد(واتضح سيداتي سادتي أن مراد عارف ان ميرا عيشه)
مراد:عامله ايه
ميرا: الحمدلله عمر عامل ايه
مراد بتنهيده:كويس
ميرا باستغراب:مالك يا مراد
مراد بزعل:أنا زعلان على عمر على فكره بيحبك اوي اوي
ميرا و عيونها مدمعه:أنا كدا كدا نازله الاسبوع الجاي عشان مينفعش كده أنا عيالي بقى عندهم سنه و مشفوش ابوهم ولا ابوهم شافهم حرام
مراد بفرحه:بجد أنا اصلا فرحي أنا و لوجين كمان اسبوعين(والله أنا متحمسه اكتر منك يا قطتي 😂❤️)
ميرا بفرحه: لولولولولولولي مبرووووووك هات لوجين ابارك لها(الله يبارك فيكي حبيبه قالي😁😂)
مراد:بس يا ميرا هي مش عارفه انك عايشه
لوجين بصدمه:ايههههه؟!

 

 

عند عمر
“بقلم لوجين ياسر”
الفون رن
عمر:الو
شخص:************
عمر بصدمه:انت متأكد
الشخص:ايوا يا باشا
عمر بصدمه:ازاااااي وحدف التليفون
————————————————————-
عند ميرا
ميرا على التليفون:الو الو مراد انت سمعني
تميم وهو بيحبي:ما..مي ما….مي
ميرا بابتسامة:نعم يا عيون مامي
و نسيبهم بقى ام و ابنها احنا مالنا الله😂😂
___________________________________
عند قطتي قره عيني 😂
لوجين بصدمه:ايه ميرا عيشه
مراد بارتباك:لا اه (وه انت هتخبي حاچه على والله اطخك🔪😂)
لوجين:قول الحقيقة
مراد بهدوء:ايوا عيشه و معاها بنت و ولد من عمر عمرهم سنه
لوجين: ازاي طب مين عايش معاها
مراد:اخوها حازم
لوجين بغضب:مش ده الي بعها
مراد:اتغير كل الناس تقدر تتغير بعدين غمز لها ايه الجمال ده(بتكثفني🥺😂😂😂😂)
لوجين بكسوف:عيب كدا (وربنا انت خايبه في الروايه دي ده لو الواد ده كان معايا كنت قولتله ده جمال اهلك ❤️🙂)
مراد بغمزه:عشانك بس يجميل
لوجين: والله هسيبك وامشي متنشف ياض (ايوا دي أنا😎😂)
مراد: هتجوز خالتي فرنسا
لوجين: نينينيني
————————————————————-

 

 

بعد اسبوع
عند ميرا
حازم:جهزتي الباسبورات
ميرا بابتسامة و حماس:ايوا كل حاجه جهزت
حازم بضحك عليها:ربنا يديم فرحتك
حازم بجديه: ميرا
ميرا بابتسامة:نعم
حازم:انتي عايزه ترجعي لعمر
ميرا بصت ليه بحزن
حازم: لو مش عايزه هنروح الشقه الي في اسكندريه و مش هيعرفلك طريق
ميرا بتسرع:لا لا عايزه
حازم بابتسامة:خلاص هوديكي ليه
ميرا بابتسامة: شكرا
حازم:انتي عبيطه يا بنتي بتشكريني على ايه
ميرا:على كل حاجه بعدين سمعت البنت بتعيط
ميرا بغيظ:في اي بقى كل شويه تعيطي حميتك و غيرتلك و أكلتك عايزه ايه تاني
حازم بضحك:خلاص أنا هروحلها
وراح وسكتها فعلا
ميرا بصدمه:اللهم إن كان سحر فابطله
حازم بابتسامة:يلا يهبله عشان من هنا
ميرا بفرحه:يلا
__________________________________

 

 

بعد وقت طويل وصلوا مصر
ميرا بفرحه:اخيرا جيت مصر وحشتني اوي اوي
حازم:وانا والله و بعدين غمز لها مصر بردو الي وحشتك(عفارم عليك ياض يحازم أنا كالوجين كنت لسه بقول كدا😂😂)
ميرا بكسوف:حاااازم
حازم بضحك:خلاص يستي استني هطلب اوبر
ميرا:لا مراد زمانه ج… اه وصل
و بعدين ركبت و بعدين حازم ركب
ميرا بفرحه:مرااااااااد ازيك
مراد بفرحه:أنا كويس والله انتي عامله ايه
ميرا بابتسامة:أنا كويسه بعدين ادته البنت
ميرا لبنتها:ده عمو مراد
مراد بابتسامة:أنا مراد و مد سلم على البنت الصغيره بعد كدا ضحك كتير
ميرا بضحك:يلا يعم لحسن مصر وحشتني
مراد بغمزه:مصر بردو(يا خااااين وربنا هعيط🥺)
ميرا:في ايه يجدعان
مراد بابتسامة:مفيش يلا هوصلك مصر
ميرا بغيظ:أنجز يا مراد الله يسترك
مراد:خلاص يستي يلا
بعد كام ساعه وصلوا فيلا بتاعت عمر
ميرا وهي ضربات قلبها زايده اوي:ييلا
مراد:ميرا لو مش عايزه نمشي
حازم:ايوا يا ميرا متخافيش
ميرا بقوه:خلاص يلا عندها و بالفعل دخلت الفيلا وهب هب اللحظه الي الكل منتظرهااا
عمر بصدمه:ميرا!!!

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجت طفلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!