روايات

رواية عشقت جحيمي الابدي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم اسراء هاشم

رواية عشقت جحيمي الابدي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم اسراء هاشم

رواية عشقت جحيمي الابدي البارت الخامس والعشرون

رواية عشقت جحيمي الابدي الجزء الخامس والعشرون

رواية عشقت جحيمي الابدي
رواية عشقت جحيمي الابدي

رواية عشقت جحيمي الابدي الحلقة الخامسة والعشرون

ردت عليه بتلقائية كداب عشان انت بتحب سارة مش انا فاكيد هي احلي وبعدها رضوي ابتسم وقال انتي مجنونه والله قامت فجر واستندت علي كوعها وقالت ليه؟ وقد نسيت انها عا”ريه ولا ترتدي شي ولاحظت نظرته لها التي اخجلتها وقامت برفع الغطاء بيدها لتداري ما ظهر من جسدها ضحك علي ما فعلته مما زاد استفزازها وقالت بضيق انت بتضحك علي ايه؟ نظر اليها ووضع يده علي يدها التي تثبت بها الغطاء وقال طفله اوي بجد…… رجعت لوضعها مره اخري لتتوسد صدرة وقالت انا مش عايزة اتجوز حد غيرك انا مش عايزة غيرك يا هارون……
بس انا بهد”لتك وعذ”بتك وكنت السبب في كل حاجه وحشه حصلت تنهدت وقالت مش مهم…
النهار طلع ممكن ننام بقا……..
ما تنام يعني انا اللي منعتك….
لا طبعا…. بس هتنامي ولا نبدا من الاول….. احمرت وجنتيها لشعورها بالخجل ووكزته بخفه في صدرة وقالت انت قليل الادب علي فكرة…….
انا برضو……….
اهاا انت اومال انا يعني؟ ابتسم وقال مش عايزة ننام يعني؟
لا خلاص هنام……

 

 

 

ذهبت ريم الي شقه زين علي مضض فقد طلب منها ذلك المعتوة المتغطرس ذلك…..فانهت عملها وذهبت وصلت البيت واخبرتها الخدامه بانه في غرفته بالاعلي زفرت بضيق وقالت بداخلها معتوة ومريض ومجنون…
طرقت الباب ودخلت كان زين يتوسط الفراش ويرتدي سروال قطني وع”اري الصدر…. شعرت ريم بالتوتر والخوف فهي لم تحظي بالراحه معه ولكن اوقعها القدر معه وسوف تسترد حقها منه اتجهت اليه وجلست علي طرف الفراش بجانبه وقالت يا نعم عايز ايه؟ سحبها من ذراعها ليقربها منه والتهم شفتيها في قبل”ه عميقه تخشب جسدها بين يده عندما مرر انامله لنز”ع ملابسها.. لاحظ ذلك وبعد يده وقال مش عايزة
نظرت له بسخرية وتهكم مش ده اللي انت طلبتني عشانه وبعدين مش مشكله يعني لما تغتص”بني تاني
زفر بضيق وابتعد عنها وقال اغتص”بك ايه انتي مراتي وبعدين انتي اللي مستحملتيش وسالتك وقتها
هتخلص ولا اقوم امشي؟ رمقها بغضب وابتعد عنها قائلا طب عرفتي اللي حصل لفجر؟
نظرت له باهتمام وقالت لا تليفونها مقفول من امبارح بليل
حسان رماها في النيل……. اتسعت عنيها بدهشه وصدمه وقالت نعم ازاي؟ راجل زبا”له والله
نظر لها بدهشه فمن تسبه فهو جدها وقال متقلقيش هارون انقذها وهي معاه دلوقتي وبقيت كويسه…….
تنهدت ريم بارتياح وقالت حرام عليك كنت هموت فيها
بتحبيها اوي كدا؟
اهاا صحبتي الوحيده عقد حاجبه وقام اممم ووجه نظره الي التنورة القصيرة خاصتها قائلا مش واخده بالك ان رجلك كلها باينه زفرت بضيق وقالت ملكش دعوة انا حرة
تعرفي انك لو متلمتيش هحبسك هنا
هتخلف اتفاقك معايا؟ نظر لها وقال لا بس دا ميمنعش انك مراتي وتنفذي كلامي وبعدين انتي حتي المرة اللي فاتت واللي كانت الاولي كنتي هتموتي فيها شعرت ريم بالخجل منه فهو يبدو وقح اكثر مما توقعت وقالت اول مرة بقا لكن سيادتك خبرة…….. عقد حاجبه بتعجب وقال اممممم خبرة
طب عايزة امشي عشان متاخرش؟ اقترب منها وهمس لها اسفل اذنها قائلا سيبي نفسك خالص علي الاقل نستمتع باللحظه اللي احنا فيها مع بعض…. بدا بتقب”يل عنقها برقه تحولت الي عن”ف تاركا اثر قبلا”ته علي عنقها بالكامل نز”ع عنها ملا”بسها بالكامل وبدات علا”قتهم معا لم يكن عني”ف كما فعل فالمرة الاولي
وبعد ان انتهي منها استلقي علي الفراش بجانبها لاحظ تلك الدمعه التي زفرت من عينيها وقال بتعيطي ليه؟
ملكش دعوة همت بالقيام ولكنه امسك يدها وقال انا بكلمك علي فكرة
مش خلصت عايز حاجه تاني؟ بص انا مبحبش التمثيل ولا شغل الدراما وملكش دعوة بيا نهائي واظن اان احنا علاقت”نا مقتصرة علي اوضه” النوم وخلاص
احتقنت الدماء وجه وقال بغضب تمام انتي حرة بس انا مش هستحمل اسلوبك كتير
المفروض اني اعمل ايه بقا؟ اكلمك واحب فيك عشان ابسط سيادتك وانا الدنيا ممكن تتهد فوق دماغي لو حد عرف ولا افرح عشان اتجوزت الراجل اللي قت”ل ابويا واغتص”بني حتي لو كنت مراتك اسمه اغت”صاب بس انا وانت والزمن طويل يا زين وهجيب حقي وحق ابويا وفجر اللي انتم بهدلتوها معاكم

 

 

 

انق”ض عليها فجاه واعت”لها وقال بصوت غاضب وحيات امي يا ريم لو كلامك دا متعدلش لاعدلك بطريقتي ومستعد اغتص”بك تاني… ابتلعت ريم ريقها وقد شعرت بالخوف يحتج كيانها وقالت مش فارقه ما انت وس….. قب”ل شفتيها بعن”ف شديد جعلها تشعر بطعم الد”ماء وبعد ذلك ابتعد عنها وقام وارتدي ملابسه وترك الغرفه لها زفرت بضيق كانت تريد ان تصرخ وتخرج ذلك الالم الذي بداخلها ولكنها لم تستطيع وسمحت لي دموعها بان تسيل فقط بهدوء
استيقظت فجر وقامت من جانبه بهدوء ودخلت الي المرحاض واخذت شاور وارتديت ملابسها وخرجت وكان هو مازال نائم ابتسمت وجلست بجانبه وقالت هارون اصحي بقا احنا بقينا احنا المغرب
قال بصوت ناعس فيها ايه المغرب يعني زمت شفتيها بضيق وقالت يعني اصحي هارون اصحي بقا
زفر هارون بضيق فهو يكره ان يوقظه ااحدا من نومه ولكنها تفعل كل ما يكره فتح عينه وقال اديني صحيت
ابتسمت وقالت طيب يحبيبي… حاوط خصرها بذراعه وق”بل شفتيها وقال فالحه تبوسي عمر بس
كست الحمرة وجهها وقالت انا هنزل
امممممم ماشي علي فكرة زين جاب تليفون ليكي بدل اللي ضاع امبارح ابقي افتحي بقا….
حاضر هو فين؟ اشار هارون الي العلبه الموضوعه علي التسريحه ذهبت فجر اخذتها واخرجت الهاتف وقالت شكرا بس انا ازاي مشفتهوش امبارح
قصدك النهاردة وبعدين انتي كنتي فاضيه تشوفي
نظرت له وقالت علي فكرة عيب كدا
اخذت فجر الهاتف وخرجت وهبطت لي اسفل وطلبت من سعاد تحضير الطعام وطلبت رقم ريم
اجابتها ريم قائله مين؟
انا فجر يا ريم ودا رقمي الجديد عرفتي اللي حصل اكيد
الحيو”ان قالي المهم انتي كويسه صح
اهاا لاحظت فجر ان ريم صوتها متغير قليلا وقالت مالك يا ريم صوتك متغير ليه؟
ولا حاجه كنت عند الحيو”ان وفي الطريق مروحه
تنهدت بحزن وقالت هو عملت حاجه؟
عادي يا فجر بس انا مش هرتاح غير لما اخ”لص منه
انا خايفه يا ريم؟

 

 

 

وانا مش خايفه لازم اخد حقي من الحيو”ان متجوزني عشان مز”اجه بس انا هطلعه عليه
انتي ازاي مش خايفه؟ زفرت ريم بضيق وقالت لا يا فجر مش خايفه ومستحيل اخاف ولا ارجع انا مستحيل استغني عن حقي واديكي شفتي الموت بعنيك ودا كله بسببهم ولازم ناخد حقنا فجر لازم ننت”قم
نزل هارون واتجه اليها وقفلت فجر مع ريم وقالت كنت بكلم ريم
ماشي الاكل جهز؟
اهااا دخلو الي غرفه الطعام وكانت سعاد وضعت الاطباق الي السفرة
جلست فجر وبدات في تناول الطعام كان يراقبها بين الحين والاخر وهي تاكل وبعد ما انتهت ترك الطعام اثرا علي فمها عندما لاحظه هارون وضع انامله علي شفتيها ليمسحه ابتسمت له وقالت انا عايزة اتفرج علي فيلم من ساعه ما اتجوزتك وانا مش عارفه اشوف حاجه نظر لها وانعقد حاجبه بدهشه وقال ماشي عايزة تتفرجي علي ايه؟
رعب طبعا نظر لها وقال رعب؟ وهتخافي بقا وتجننيني..
نظرت له وقالت بثقه هخاف من ايه؟ المهم انت اللي متخافش بقا….
يخربيت لمضتك
بتقول حاجه يا هارون
لا ابدا انتي محضره الفيلم يعني؟
اهاا وطلبت من داده سعاد تعملي فشار وعصير قام هارون معها وجلس بجانبها علي الفراش شغلت فجر الفيلم بعد ما اوصلت جهاز التلفاز بالانترنت فهي كانت تفعل ذلك دائما لمشاهده الافلام عبر الانترنت دخلت الي المطبخ واخذت الفشار والعصير وقالت شكرا ابتسمت لها سعاد وقالت محتاجه حاجه تاني يا بنتي لا شكرا خرجت فجر ووضعت الاغراض علي الطاولة المقابلة لهم وجلست بجانبه ووضعت راسها علي كتفه وكان هو مندمج معها ويلاحظ حركاتها عندما ياتي مشهد رعب تغمض عنيها وتدفن وجهها فصدرة
فعلا طلعتي مبتخافيش رفعت راسها ونظرت له بحزن وقالت زهقت مني ومش عايز تقعد معايا صح
تنهد هارون وسحبها الي صدرة وقال اتفرجي وانتي ساكته صمتت فجر لدقائق وبعد ذلك ابتعدت عنه وقالت انت مش بتاكل فشار ليه؟

 

 

 

 

ابتسم هارون رغما عنه فهو لا يحب الفشار نهائي ولم ياكله طيلة حياته وقال عشان مركز مع الفيلم
اخذت فجر كبشه من طبق الفشار وظلت تطعمه واحده واحده قبل شفتيها لكي يمنعها من اطعامه وقال ابوس ايدك كفاية فشار يا فجر….. نظرت له وقالت هو انت مش بتحبه
لا….. تنت ركبتيها ووضعت راسها علي فخذه وقالت هارون ممكن اسالك سؤال؟
مسد علي شعرها بحنان وقال اسالي؟
هو انت انقذتني ازاي؟ تنهد هارون وقال لما عرفت المكان روحت وبعدين نزلت المياه وجبتك من تحت
قالت بدهشه يعني انت اللي نزلت؟
اممممممممممممم
مكنتش خايف تموت؟
مكنتش خايف غير عليكي…
نظرت له بحيرة وقبل ان تنطق بكلماتها والتي قراها من نظرتها قطعها قائلا من غير ليه؟
بس قطعها مرة اخري مقبلا شفتيها وقال هتسالي علي حاجه تاني؟
انت هطلقني امتي؟ قب”ل شفتيها مرة اخري وقال مش عارف وكفاية اسئلة بقا
حاضر
تعيتي امبارح؟ نظرت له بتساؤل وقالت تعبت من اية؟
تنهد قائلا فجر انتي هبلة صح؟
عقدت حاجبها وقالت منا مش فاهمه اصلي هتعب من اية
حلو لما نطلع هقولك؟ خجلت فجر وقالت اهاا سوري ما انا مش قليله الادب زيك
ابتسم قائلا انا غلطان عشان كنت بطمن عليكي
لا انا كويسه… حملها هارون بين ذراعه وقال طالما انتي كويسه بقا نطلع فوق عقدت ذراعها حول عنقه صعد الي الغرفه وركل الباب بقدمه وضعها علي الفراش برفق وانحني عليها ببطء ليق”بل شفتيها التي لم يرتوي منها قط
انغمسوا ليعزفوا لحانا علي اوتار حبهم\

 

 

 

ولكن ما ذنب الحب ان ينشب بين تلك النيران ولكن هل ستقضي عليه او سوف يدوم للابد
تفاجات ريم بدخول ولدتها وقالت بتوتر ماما وكانت لا ترتدي سوي بدي بحملات رفيعه تظهر الاثار التي تركها علي رقبتها
تعجبت عبير وقالت كنت بحسبك لسه مجتيش مالك اتخضيتي ليه؟
هاا ولا حاجه وبالتاكيد رات عبير ذلك وقالت رقبتك مالها وعندما اقتربت منها تاكدت انها اثار قبلات احتدت نظراتها
وقالت ايه دا يا ريم؟
ابتلعت ريقها بصعوبة بالغه فبماذا ستخبرها؟

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت جحيمي الابدي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!