روايات

رواية عشقت حورية الفصل الرابع عشر 14 بقلم يوستينا سامي

رواية عشقت حورية الفصل الرابع عشر 14 بقلم يوستينا سامي

رواية عشقت حورية الجزء الرابع عشر

رواية عشقت حورية البارت الرابع عشر

رواية عشقت حورية الحلقة الرابعة عشر

اسد خرج من الحمام لقه حور واقفة قدامه ..
اسد بضحك / اي يا بنتي مالك واقفة كدة ليه .
حور طلعت السلسلة قدامه و رفعت حاجبها بستفسار
حور / مين حور دي يا اسد وقبل ما تكدب انا لقيت السلسلة دي في بنطلونك ..فاحسنلك تقول الحقيقة .
اسد بصدمة والتوتر زاد علي وشه / في بنطلوني أناا .
حور بعصبية / اه في بنطلونك انت ..وبطل استعباط يا اسد لو سمحتي ..مين حور دي .
اسد بهدوء / طب ممكن تهدي علشان اعرف افهمك السلسلة دي انا كنت جايبها ليكي اول ما اتجوزنا ..كهدية.
حور بستغراب / لا ازاي يعني .انا اسمي جميلة مش حور .. انت بتكدب عليا يا اسد مش كدة .
اسد ابتسم / بس بالنسبة ليا انت حور من الجنة و بس
ولعلمك بقي انا عمري ما قولت الكلام ده لحد .
حور اتصدمت من كلامه ولمست الصدق قلبها وحضنته
حور /. اسد علشان خاطري اوي بتكون بتكدب عليا ..أو تكون بتخوني .
اسد بضحك / اخونك مرة واحدة والله العظيم انت عبيطة

 

 

انا اخر واحد ممكن يخون ..
جميلة جريت اترمت في حضنه بحب / انا اسفة يا اسدي .انا شكيت انك بتخوني مع بنت اسمها حور .. بجد حقك عليا .. وانا كمان بحبك اوي اوي .
اسد بمناغشة / خلاص ممكن بقي ناجل اي كلام بكرة الصبح علشان الوقت اتاخر وانا عايز اخدك و افسحك .
حور وهي بتبوسه من خده / موافقة يلا بينا .
اسد بيحاول يتماسك قدامها و بيفكر في عواقب اللي ممكن تحصل لو ضعف قدامها وفعلا حور دخلت الحمام علشان تغير هدومها و اسد قعد يفتكر حوار السلسلة ده ..
فلاش باك
في المستشفي ..كان قاعد مستنيها برا
الممرضة خرجت وفي ايديها السلسلة / اتفضل دي المريضة كانت لبساها يا استاذ
اسد بللمبالاه / سلسلة اي .وقرف ايه هاتي واخدها وحطها في جيبه منغير ما يفكر حتي يبص عليها ..المهم هي تخرج امتي من العمليات
الممرضة بانزعاج من عصبيته / معرفشي يا فندم ..
بااااك
فاق اسد من تفكيره وكلم نفسه ../ بجد غبي حتي مفكرتش ابص في السلسلة .. اكيد اسمها نفس الاسم المحفور علي السلسلة .. ايوة اسمها حور انا لازم اقعد اقري الملف اللي جابوا يوسف ضروري .
بس فاجاه الباب خبط و دخل حسن ..
حسن بضحك / صباح الفل يا كبير ..الخدامة قالتلي انك عايزني انت تامر بس وانا انفذ .
اسد/ يسلام وده من امتي بقي الحب ده .. عموما يوسف قالي ان رقية مخطوفة ..حد فيكم ليه يد في الموضوع ده .
حسن اتوتر اوي / احم .لا طبعا انا معرفشي اي حاجة
بس قولي يوسف المنشاوي كان عايزك في ايه .
اسد بحدة / مافيش يا حسن ..واتفضل بقي مع السلامة ..انا كنت بس عايز اتاكد ان محدش ليه دعوة بخطف البت دي .
حسن باحراج / مايبقاش قلب اسود يا اسد مراد مش قادر ينسي اللي حصل زمان ..انت لازم تعذره وبعدين انت اللي ضربته بالقلم قدام الموظفين .وانا كان لازم اعمل كدة واقول الكلام اللي انت سمعته ..انت لازم تعذرني
اسد قاطعه في الكلام بعصبية / انا مش هعذر حد يا حسن علشان مافيش حد فيكم عذرني في اللي انا عملته ..ولوسمحتي اقفل علي الموضوع ده سامع ولا لاااء
حسن /.انا اسف يا اسد .انا عارف ان مش وقته عموما انا قايم رايح الشركة …
وفعلا خرج وساب اسد لوحده
اسد بقلة حيلة وحزن بدأ يكلم نفسه / انا مكنتش السبب في اي حاجة حصلت ..انا مكنش قصدي اصلا اضرب عليه نار .هو اللي كان عايز يموتني
اففففففف بقي ربنا يسامحك يا حسن بجد ربنا يسامحك ليه بتفكري باكتر حاجة بتوجعني تاني ..
قام اسد و غير هدومه و قال لحور انه رايح مشوار عقبال ما تجهز و مش هيتاخر ..
_________________________________________

 

 

جاسر قاعد في الاوضة بتاعته مضايق اوي و عمال يفكر في طريقة علشان يقدر يفض بيها الخناقات غير قتل اسد ..
حياه بحدة / وووه انت مشربتش القهوة .دي زمانها بجت ساجعة زيك يا اخينااا .
جاسر / اللهم طولك يا روح .. ابعدي عني يا حياه انا علي اخري اصلا ..
حياه / يسلام . علي اخرك ليه بجي . وبعدين دي اوضتي زيك بالضبط ولا يمكن نسيت يا ابن الفيومي .
جاسر / افففف بقولك اي .انا مش طايقك اصلا فغوري برا الاوضة دي احسنلك بدل ما والله اطلع كل خنقتي دي فيكي.
حياه/ طب خلاص مش هتكلم واصل بس جولي الاول
هو مين اسد دي .. وليه حسام بيكره اكده .
جاسر بوجع/ اسد .. ده يبقي اقرب واحد لحسام او بمعني اصح كان اقرب واحد لحسام قبل ما يغدر علينا و يكسرنا
حياه / طلاما حسام بيكره اوي اكده ليه لسه محتفظ بصوره
اصل انا شوفته بيتفرج علي صور بس ملحقتش اشوف شكله
جاسر / علشان صعب يا حياه تنسي من عمرك عشرين سنة
ويمكن اكتر كمان ..
حياه / هو انت معاك صورته يا جاسر ..اصل عايزة اشوفه
اوي
فعلا جاسر طلع البوم كبير من الدرج و فتح الالبوم و كان كلوا صور ليهم بس المشكلة ان حياه لما شافت صورة اسد صوتت بذعر ….
جاسر بخضة / مالك يا حياه في ايه ..😳😳
________________________________________

 

 

في عربية اسد مسك تليفونه وكلم حور
اسد بتعب / الو يا جميلة ..جهزتي انا خلاص اهو قربت من الفيلا
حور / والله بجهز اهو يا اسد. طب بذمتك في حد يتاخر كدة ..اومال لو مكنتشي اول خروجة بينا
اسد ضحك بتعب / معلشي والله بس انا كان ورايا مشوار مهم بجد يا جميلة ..
حور بحب / حاضر والله ..بس علفكرة بقي انا هبهرك نور ادتني هدوم من عندها وبجد يارب تعجبك عليا
اسد ببتسامة / انت اي حاجة حلوة عليكي ..يلا اقفلي انا داخل علي الفيلا اول ما اوصل هكلمك يا حبيبتي
وفعلا اسد وصل قدام الفيلا و رن علي حور علشان تنزل. …
وفي نفس الوقت ده كان عبدالرحيم ورجالته وصلوا قدام الفيلا بتاعة اسد ..
تفتكروا ايه ممكن يحصل ..تفتكروا عبدالرحيم هيقدر ياخد حور من اسد ولا اسد هيقدر يحميها

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت حورية)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!