روايات

رواية عشقت حورية الفصل السادس 6 بقلم يوستينا سامي

رواية عشقت حورية الفصل السادس 6 بقلم يوستينا سامي

رواية عشقت حورية الجزء السادس

رواية عشقت حورية البارت السادس

رواية عشقت حورية الحلقة السادسة

نور بصدمة / انت بتقولي اي يا بتاعة أنت .مراته اي
اي الكلام الفارغ ده ما تتكلم يا اسد ..مين المجنونة دي
حور في اللحظة دي حست أن في حاجة مش طبيعية ودموعها نزلت
حور بدموع / ما تتكلم يا اسد انا مين .. فهمني ارجوك
أسد بصلها وشاف دموعها نازلة اضايق اوي
اسد بحدة / انت بتعيطي لي يا بنتي انتي . هو انت كدة علطول
وبصت لنور بحدة / وانت يا ست نور
دي تبقي جميلة مراتي..جميلة اسد العقاد .حد هنا عنده اي اعتراض .. ولا انت يا ست عايزة تكملي قلة ادب
نور كانت مصدومة من الكلام و خافت لدموعها تخونها فجريت علي اوضتها وحسن جري يحصلها
عزيز بستغراب / والله وبتقولها عادي كدة ..وبثقة كانك مش عامل مصيبة صح …اسد خلي مراتك تطلع اوضتك وتعالى نتكلم في المكتب.
اسد بحترام / طب ممكن بعدين يا جدي ..انا مش رايقك دلوقتي لاي كلام أنا بقالي يومين يعاني حرفيا .
عزيز بحزم /اطلع خد شاورك و غير هدومك وانزل علطول أنا مستنيك تحت .. وسابهم في الصالة و دخل مكتبه قبل ما يسمع رد اسد عليه
وأما اسد مسك ايد حور وشدها معاه لاوضته .
___________________________________________$

 

 

في أوضة نور ..
نور كانت قاعدة بتعيط ولقت الباب بيخبط فجريت تفتح الباب كانت متخيلة انوا اسد جاي يعتزرلها
بس اتفاجات بحسن
حسن بحب / نور انت كويسة .
ارجوكي لو سمحتي متعيطيش اسد مكنشي يقصد أنه يزعقلك بس ..
نور قاطعته بحدة / جاي ليه ورايا .جاي تثبتلي أن كلامك صح و أن فعلا اسد مش بيحبني ..حضرتك جاي تشمت فيا
حسن بندهاش / اشمت فيكي ليه .عدوتي مثلا
وبعدين انت بتكلميني كدة كاني انا السبب في الجوازة دي
نور بعصبية /اومال طالع ورايا تهبب ايه .ماتسيبني في حالي بقي .
حسن بصدمة / انا كنت طالع وراكي علشان انا متاكد انك قاعدة بتعيطي ومهنتيش عليا يا نور مش علشان اثبتلك اي زفت من التخلف اللي في دماغك ده ..
نور بعصبية / وانا مش عايزة اشوفك اصلا ولا عايزة اسمع صوتك ده تاني . ومن النهاردة وملكشي دعوة بيا خالص ….اطلع برا
حسن بغيظ / ماشي يا نور ..ماشي
وخرج من الاوضة وهو متنرفز اوي و راح اوضته
_____________________ بقلم ✍️ يوستينا سامي
في أوضة اسد
اسد دخل هو و حور الاوضة و هي كانت عمالة تعيط
وقفل باب الاوضة
اسد بغيظ / ممكن افهم بقي انت بتعيطي كدة ليه
.انتي عبيطة يا بنتي .هو في حد اصلا قربلك تحت.
حور / ليه محدش كان عارفني ..وعينيهم كانت كلها اتهام ليا يا اسد …
اسد بتوتر / لا مش اتهام ولا حاجة . بس محدش عارف أننا متجوزين دي كل الفكرة ياستي
حور / طب وانا فين اهلي . ليه مجوش المستشفي ليا
اسد / لا ما هو انت وحيدة معندكيش أهل خالص ..يعني مالكيش غيري .. و بقولك اي يا جميلة أنا اكتر حاجة بكرها في حياتي هي النكد و الأسئلة الكتير ..فكفاية بقي رغي كتير
وحور شافته بيتحرك ناحية الحمام ..
حور وقفت قدامه / اي ده انت رايح فين وسابني لوحدى كدة
اسد بعصبية / اللهم طولك يا روح ..هتنيل اروح اخد شاور .اي عندك اعتراض مثلا
حور / طب وانا كمان عايزة هدوم ألبسها ..
اسد / امممم عايزة هدوم ..بصي يا ستي ده اسمه دولاب طبعي منه الهدوم اللي تريحك
اتفاقنا يا جميلة هانم
حور قربت منه و باسته من خده / ماشي اتفقنااا

 

 

اسد اتوتر اوي و جري علي الحمام و حور بدأت تتفرج علي أوضته و كانت فرحانة اوي من الصور البطولات بتاعته و فتحت الدولاب و طلعت قميص من عنده و لبسته وكان قصير مش واصل للركبة
وفاجاااه لقت الباب بيتفتح و دخل شاب طويل و عريض ..حور اتخضت اوي
حور بزعيق / انت ازاي تدخل كدة .. اطلع برا اوضتي
مراد بستغراب / اطلع برا .. وكمان اوضتك انت شاربة حاجة يا ماما ولا اي .. وبعدين من امتي واسد بيجيب القرف ده في بيت العيلة يعني .. بس الشهادة لله لا عنده حق يضحي اصلك يعني قمر
حور بصدمة وصريخ / اسد الحقني ..يا اسدددددد
اسد خرج من الحمام مفزوع و هو مش لابس تيشرت .بس لابس بنطلون ..
اسد بخضة/ اي في اي مالك
واتفاجاه بمراد في الاوضة / مراد انت بتنيل ايه في اوضتي يا حيوان انت
مراد بستغراب / عرفت انك جيت قولت لازم اجي اسلم عليك ..ايه غلطت يا عم الحج ..وبعدين مين دي يا ابني ..و من امتي واحنا بنجيب بنات في بيت العيلة
اسد بحدة / لم نفسك يا جحش انت ..دي جميلة مراتي .افهم بقي انت بتقول ايه بعد كدة
مراد بتريقة / لا هي من ناحية جميلة .فهي قمر
اسد بعصبية وغيره / مراااااد متخلنيش امد ايدي عليك لم نفسك احسنلك واطلع برااااا
مراد بضحك / خلاص متعصبشي نفسك يا عريس ..خارج برااا .. سلام يا جوجو
اسد من غيظه مسك كوباية وحدفها علي مراد .بس مراد اتفداها ووقعت جمبه علي الارض انكسرت
مراد بصدمة / يا ابن المجانين.. طيب يا حبيبي اجيلك وقت متكونشي مجنوون فيه كدة .. سلام
وخرج مراد من الاوضة وهو عمال يضحك بدرجة أن اسد استفز اوي منه
اسد بعصبية بصلها ./ اي القرف اللي انت لبساه ده
حور بحدة / قرف أما يقرفك ..وبعدين دي هدومك اصلا وانت اللي قولتلي طلعي اي حاجة من الدولاب البسيها ..اي غيرت كلامك فاجأه كدة . وبعدين انت ايه يا ابني بتخاف تضحك وشك يكرمش مثلا فبتبقي علطول مكشر
اسد مسك ايديها / قرف يقرفني انااااا … جميلةةةة

 

 

حور بدموع وصوت عالي / بطل تزعقلي سامع ولا لاااااء .انا معملتش حاجة خالص .صاحبك ده اللي رخم عليا وانت بتزعقلي انااااا ..ليييييه
اسد بعصبية وصوت جهوووري / انت صوتك بيعلي علياااااا انااااااااااااااا
__________________________________________&
في المخزن عند عيشة .
كانت قاعدة تعيط علي نفسها و حبستها ..
فاجأه سمعت باب المخزن بيخبط جريت ناحيته
عيشة بخوف /مين اللي بيخبط اكدة… انت مين
علي بصوت واطي/ .انا يا عيشة ..متخفيش انا علي ولد عمتك
عيشة بدموع /علي .. الحجني يا علي و خرجني من اهنا
علي بحزن/ علي عيني يا بنت خالي حبستك دي. والله ما تخافي يا عيشة انا اكيد هخرجك من هنا ..بس اصبري النهاردة بليل.
عيشة بستغراب / بجد يا علي .. هي عمتي عرفت مكان حور ولا ايه
علي / تقريبا أه عرفت مطرحها.. بس انا كل اللي هاممني دلوجتي انك تخرجي من اهنا يا عيشة وبعد كدة نبجي نشوف حوار حور دي
عيشة / لا يا علي اوعي يوصلوا لحور .عمتي لو وصلتلها هتموتها بدم بارد ..سيبك مني انااا أنا كويسة اهنا
علي / بصي انا سمعت عبدالرحيم وهو بيجول أن في حد شافها في مستشفي في مصر
عيشة بخوف / يا نهار مش فايت . لازم تعرف عنوان المستشفى دي وتروحلها بسرعة قبل ما هما يوصلولها
علي / حاضر يا عيشة هعمل اكدة .. ده لو اصلا عبدالرحيم متحركشي هو ورجالته
عيشة / اوعي يا علي تسمح لعمتي تجتل حور أو تجوز حياه
علي / ربنا يقدم اللي فيه الخير يا عيشة
____________________________________________
في اوضة حسن ..
حسن كان قاعد متنرفزة اوي من اللي نور قالته وفاجاه لفه الباب بيتفتح و دخل مراد
مراد بضحك / اي يا ابني قاعد هنا في الاوضة لوحدك ده النهاردة يوم عالمي .. ده اسد اتجوز لا و حتة بت يا حسن مزة بجد ..اصلي ابن اللذينة مش بيقع غير واقف
حسن بخنقة / أيوة ما انت عارف و شفتها و احنا بنتغدي تحت ..وبعدين انت جايلي هنا دلوقتي علشان تكلمني في الهبل ده
مراد باستغراب / في ايه يا عم ما براحة علي نفسك كدة
وابلع ريقك ..هو انا عملتك حاجة ولا ايه
حسن بشمئزاز / الله ريئي يا معفن انت .. مراد أنا مش عايز اتعصب النهاردة .اطلع برااااااا
مراد /اتفو عليك وعلي شكلك . أنا غلطان اني جيتلك اصلا
وخرج مراد من الأوضة وهو مستغرب هو ليه مكروه كدة في البيت ..

 

 

_________________________بقلم ✍️ يوستينا سامي
في الصعيد ..
نعمة / اي يا حياه ..كلامي مش مفهوم ولا ايه
بقولك كتب الكتاب النهاردة بليل و الدخلة كمان .
حياه بصدمة …..😳😳

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت حورية)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!