روايات

رواية أحببت فتاة الريف الفصل السادس 6 بقلم جنات بدر

رواية أحببت فتاة الريف الفصل السادس 6 بقلم جنات بدر

رواية أحببت فتاة الريف الجزء السادس

رواية أحببت فتاة الريف البارت السادس

رواية أحببت فتاة الريف الحلقة السادسة

أمير كان بيقرب من اسماء
اسماء بتبكي ابعد عني انت معندكش اخوات بنات حرام عليك سيبني امشي
أمير هتمشي بس اخد اللي انا عايزو وبعدين امشي قرب منها
اسماء رحت بكل قوتها بعدته عنها رح وقع على الأرض
اسماء جريت لي تحت
أمير اسماء استنى وقفي وبقي يجري وراها اسماء بقولك وقفي
وهي بتجري وبتعيط جامد وبسرعه نزلت الشارع رحت خبطتها عربيه وبقيت تنزف دم من راسها
أناس اتلم عليها ياحرام ليه كده وحد يطلب الإسعاف بسرعه
عدي وقف ايه الزحمه دي نزل لقي اسماء اتفاجه وجري عليها مالها اي حصل معاها
الناس خبطتها عربيه وجريت
عدي طيب وسعوا انا هخدها في عربيتي شالها عدي وحطها في العربيه ومصدوم ومش مصدق وصلوا على المستشفى عدي شالها بصوت عالي جيبو نقاله بسرعه وندو الدكتور بسرعه
الممرضه ملها اي حصل معها
عدي حصل معاها حدث
طيب مينفعش غير يتعملها محضر
عدي بصوت عالي انتي بتصعبتي مشيفاش حلتها خلصي بسرعه وندي الدكتور
الممرضه يا استاذ مينفعش
انتي عارفه بتكلمي مين أنا في خلال ثواني اشتري المستشفى بي اللي فيها
الدكتور طلع في ايه
الممرضه يادكتور الاستاذ مش مستني لما يتعملها محضر
عدي بنرفزه بقولك نزفت حلتها مش مستحمله
الدكتور بس حضرتك
عدي انا عدي الحسيني اي فلوس خدها بس دلوقتي انقذها يامه اشتري المستشفى دي دلوقتي بعصبيه
الدكتور خلاص اهدي جهزوا غرفة العمليات بسرعه بعد ازنك روح امله الاستمارة
عدي اوكي
عدي نزل
الموظفه اسمها ايه مرتك
عدي بس دي مش مراتي
الموظفه طيب اختك
عدي ولا أختي
الموظفه طيب تقربلك ايه
عدي متقربليش انا شفتها عمله حدث في الشارع
الموظفه استغربت يعني مش قريبتك وعملت كل ده عشان وكنت عايز تشتري المستشفى عشانها وانت معرفهاش بجد انا بحي الست والدتك على القيم والأخلاق اللي زرعتها فيك
عدي ابتسم ابتسامه شكر
الموظفه طيب عشان انت اللي جيبها هخد بيناتك
عدي اوكي
خدت اسمه ورقم التليفون
وطلع لي عند غرفة العمليات ومستني
طلعت الممرضه بسرعه
عدي في ايه هي كويسه اي حصل
الممرضه مردتش وجريت بسرعه
عدي قعد قلقان وعمل يداعي لي ربنا يارب تكون بخير يارب تقوم بسلامه
عند عبله يا عز اسماء مش كده اتاخرت
عز انا هرن علي أمير واشوفو اتاخرو ليه رن مش بيرد
أمير ارد اقول ايه اكيد اسماء قالت ليهم عن كل حاجه
عز قلق ده مش بيرد
عبله خير أنا بدأت أقلق على اسماء
عز رن تاني أمير بخوف وتوتر الوو
عز في فينك يعني مرجعتوش
أمير اتصدم اسماء مرجعتش لغاية دلوقتي امال رحت فين
عز الوو أمير انت سمعني
أمير بدهشه ايوه عمي
طيب ياابني فينكم
أمير ببكاء عمي اسماء هربت
عز بصدمه انت بتقول ايه اجنيت في عقلك ولا ايه.
أمير عمي هو ده اللي حصل انا انصدمت وكنت في المستشفى لسه طلع من شويه عمي اسماء سبتني عشان واحد غني ومعاه فلوس
عز ده مستحيل
عبله في ايه حصل
عز تعال البيت عشان نتكلم
أمير حاضر مسافة السكة
عبله في ايه
عز بنت اختك حطط راسنا في الطين وجبتلنا العار
عبله كيف بتقول ايه وبعدين هي كمان مش بنت اخوك وبعدين اسماء مربيها واعيه متغلطش
عز امال أمير هيتبله عليها
في المستشفى طلعت الممرضه
عدي عملت ايه دلوقتي
الممرضه لسه بنعملها العمليه ادعيلها
عدي تليفونه رن
عدي ايوه يامصطفى
مصطفى عدي انت فينك
عدي بتعب انا في المستشفى
مصطفى بخرعه عدي بتعمل ايه في المستشفى انت كويس
رحمة ابني مالو في ايه يا مصطفى اخوك جرالو ايه
مصطفى عدي انا جاي بسرعه يلاه ياماما
رحمة مالو اخوك حصل ايه
مصطفى احنا ريحين ونشوفه اهدي ياماما
وصلوا ودخلوا بسرعه
لاقو عدي وقف والقميص ملين دم
رحمة عدي مالك ياحبيبي
عدي حضن ام أوي وكنه الدنيا وقفه
رحمة حبيبي في ايه واي الدم ده
مصطفى مالك يا عدي في ايه
عدي كان في بنت خبطها عربيه في الشارع نقلتها وجبتها على المستشفى وحالتها صعبه ومش معاها حاجه تسبت هي مين ومقدرش اسيبه وامشي
رحمة حبيبي خير معملت يابني وقعدت على الكرسي.
مصطفى عدي انت خايف زيده عن اللزوم ولا مرتك اللي عملته الحدث
عدي لو قولتلك مش هتصدق
مصطفى أصدق ايه
الجنيه اللي عايزه تخدني تحت الارض
مصطفى مالها اوعي تقول شفتها
عدي لا مشفتهاش
مصطفى افكر
عدي هي جوه في غرفة العمليات والدم اللي على قميصي منها
مصطفى انت بتقولي ايه مش فاهم
عدي يعني اللي جوه البنت اللي بقولك عليها
مصطفى بتتكلم جد
عدي اه والله
مصطفى عشان كدا خايف عليها
عدي بس ادعيلها تكون بخير
مصطفى ان شاء الله هتكون بخير
عند عز ايه يا أمير فين اسماء
بحزن مصتنع عمي اسماء كسرت خاطري وقلبي وهربت مع عشيقها وقالت عني فقير ومش هسعدها وقعد يبكي
عز مسكو من رقبته انت جنيت ازي تقول كده عن بنت اخوي دي اشرف من الشرف انت فاهم
أمير انا عارف انك مش هتصدقني
خد ياعمي شوف صوره بنت اخوك الشريفه مع عشيقها اللي هربت معاها وسبتني
عز شاف الصوره اتصدم ليه كده يا اسماء مستحيل تعملي كده
أمير اصور قدامك شوفها
أمير سرحان برفو عليك ياامير تعرف تفكر كده خلصانه بشياكه
عبله مسكت الصوره لع ابدا اسماء مستحيل تعمل كده انا عارفه
عز عملته والي كان كان البنت دي جبت العار دي من النهارده ميته
عبله بصدمه انت بتقول ايه دي بنت اخوك
عز بصوت عالي مليش بنات اخ دي ماتت وشبعت موت
اسماء اي متت”””””

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت فتاة الريف)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى