روايات

رواية عشقت متمردة الفصل الثاني عشر 12 بقلم ميرفت السيد

رواية عشقت متمردة الفصل الثاني عشر 12 بقلم ميرفت السيد

رواية عشقت متمردة الجزء الثاني عشر

رواية عشقت متمردة البارت الثاني عشر

رواية عشقت متمردة الحلقة الثانية عشر

جه وقت كتب الكتاب
امجد جهزلي غرفة بالفيللا بتاعتهم عشان اجهز نفسي فيها
والميكب ارتيست بتجهزني والبنات وماما حواليا بيمدحو جمالي وجمال الفستان
امجد بعتلي رسالة عالواتس بيتطمن عليا 😁
واخواته البنات دخلو بحجة انهم بيتطمنو عليا
سماح قالتلهم عروستنا زي القمر
ردت مروة اخته:طبعا مااحنا عارفين امجد ذوقه عالي طول عمره
هدير اخته قالت حتى طليقته كانت قمر برضه
سماح وماما بصولي وانا بصيت لهم ماما قالت: المهم ان كارما مسك الختام الي امجد وزنها بالالماس
سماح قالت واحلى من الاجانب والا مكانش اخوكي عمل المستحيل عشان تقبله

 

 

الغيظ كان باين عليهم ومعرفوش يردو
واناولا اي ريأكشن وعمالة ابعت لامجد عالواتس وهو يبعتلي مسدجات وباضحك
ومتجهلاهم.تماما وسماح وماما عملو شبهي اتجاهلوهم وفضلو يزغرطو ويغنو هما والبنات وسماح شدتني اغني معاهم وفضلنا نرقص ونغني لحد مامثلث الشر مشيوا من كتر الغيظ
انفجرنا من الضحك عليهم
امجد بعتلي انزل الميكب ارتيست عملت اخر رتوش وظبطنا الفستان وماما وسماح وخالتي وكل حبايبي حواليا
نزلنا عالسلم وماما سلمتني لامجد
فضل واقف متنح دقيقة 😳😳 والكل بيبصله وبعدين ماجد قاله يالا ياعريس 😁
😘 قرب وقالي ايه الجمال دة ❤️ باس ايديا ومشينا بالزفة لحد المأذون ماما قالت لامجد على قايمة ومؤخر وان دي عاداتنا مهما كان العريس كويس وهو ضحك ومضى من غير مايقرا وباس على راسها وأخواته البنات هايفرقعو
زياد ابن خالتي نزل مخصوص 🤗 ودة فرحني جدا لانه شرفني قدام امجد جاب هدية غالية ووصاه عليا وشهد على كتب الكتاب وابو سماح وصحاب بابا كانو بيتخانقو مين يكون وليي 🥺🥺
كتبنا الكتاب اول ماخلصنا شالني ولف بيا واخدني في حضنه وكانت ليلة جميلة جدا 😘❤️
واحنا بنرقص سلو حكيت له الي اخواته عملوه اتضايق طبعا بس قالي انتي اتصرفتي صح هما غيرانين لانهم شايفينك هتاخديني منهم
:والله ليه بيحسبوها كدة 🤔 عامة انا مبشغلش بالي بيهم ولابغيرهم بس انا مراية باعكس تصرفاتهم حلو او وحش هايلاقوه 😒
كارمتي مش هنقضي فرحنا نتكلم عنهم دة انا محضر لك مفاجئة ❤️
:ايه ياحبيبي 🤗

 

 

اول مرة تقولي حبيبي 🥰
:لانك فعلا حبيبي ❤️
وانتي قلبي ❤️
الموسيقى والاغاني اتغيرت والبنات اتلمو ورقصونا والفرحة كانت من القلب 🤗😘
وفجأة لقينا الدي جي بيقول ان في حد محضر مفاجئة للعروسين
الموسيقى سكتت والكل منتظر🤔
لقينا واحدة اجنبية طالعة تغني لسلين ديون
Every night in My dreams
طبعا امجد وانا بصينا لبعض بصدمة 😳 شقرا وعنيها زرقا بس مقاس اطفال
وبعدين وشوشني انها طليقته 😒😑
عنيا جت على اخواته لقيت الضحكة من الودن للودن على طول عرفت انه مقلب منهم مثلث الشر كان لازم تصرف سريع مني 😒
امجد حس بيا قرب مني وسحبني لحضنه وضمني وقالي ولايهمك انا مش عاوز تطردها عشان الفضايح بس
تعالي وخدني قرب منها وسلمنا عليها ورقصنا سلو وفضل يهمسلي لازم ابان قوية واني عندي ثقة بالنفس ودة الي شده ليا وانا الي نزل عليا ضحك 🤗
واحنا بنرقص امجد وشوش اخوه ماجد بعد ماالاغنية خلصت
البنت اختفت تماما من الفرح😳😁 اخوات امجد حتى المغرور 😒 وصحابه اتلمو عليه ورقصوا معاه🕺🕺 😂
وانا صحباتي معايا واديله 💃💃
😁😁😂
بس بصراحة كنت عاوزة اخنق اخواته البنات😡

 

 

امجد سابني مع البنات صحباتي واستأذن مني ومشي مع ماجد والبودي جارد ربع ساعة ورجع وهو وشه احمر 😡😑
وبقى يبص لاخواته البنات بغيظ وهما وشهم اصفر بس بيخبي عشان الناس
خلص الفرح وودعت ماما وخالتي وسماح بالدموع
وماما وصته عليا وهي بتعيط كعادة اي ام مصرية اصيلة وهو قالها دي في عنيا 🤗وروحت انا وامجد فندق ليله بس وكانت مفاجئته اننا هانسافر بشهر العسل سمعته وهو بيقول لماما 😁😇
بصراحة من التعب وارهاق اليوم بمجرد ماطلعت السويت نمت محستش 🤗
وهو كمان صحيت الصبح بدري على اتصال من الفندق عشان نجهز نفسنا لقيته نايم وهو حاضنني 🤗
صحيته وجهزنا نفسنا وانطلقنا على المطار
سافرنا اكتر من بلد ومن كل بلد.كنت باتصل بماما وسماح معايا عالواتس ٢٤ ساعة كان شهر عسل جميل امجد.كان حنين ورومانسي جدا بس كان بيغير اوفر 😒
مكنتش عاوزة الايام دي تخلص 🥺
بس للاسف خلصت 🥺بس امجد وعدني كل ايامنا تبقى عسل
طلبت منه نشتري هدايا للكل قبل رجوعنا ووافق
نزلنا سوا اشتريت هدوم ودخلت اقيسها طلعت لقيت امجد بيتكلم بالفون ومنزعج ومتنرفز سألته في ايه مالك
:مافيش ياكارما ياللا بينا
سحبني من ايديا باستعجال وحاسبنا ومشينا قبل مانركب العربية بالسواق ودي تابعة للفندق الي كنا فيه
لقيت عربيتين وقفوا قدامنا 😳😳😳😳😳
ونزل منها ٦ مسلحين ملثمين حاوطونا 😳😳😳😳
امجد قالي بكل هدوء كارما ارجعي الفندق مع السواق
ووجه كلامه للسواق خدها من هنا عالفندق

 

 

😳😳😳😳😳
امجد انت بتقول ايه في ايه 🥺😳😳
الملثمين خدوه تحت تهديد السلاح وهو زعقلي قلتلك امشي عالفندق ولو عدا يومين سافري 😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳
حسيت الدنيا بتلف بيا السواق نزل سندني ورجعني الفندق انا مصدومة وحاسة اني باحلم مش عارفة اعمل ايه 🥺🥺🥺
روحت الفندق لقيت 😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳
تفتكرو ايه اللي هيحصل 🤔🤔🤔

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت متمردة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى