روايات

رواية عشقي أنت الفصل السادس 6 بقلم نرمين السيد

رواية عشقي أنت الفصل السادس 6 بقلم نرمين السيد

رواية عشقي أنت الجزء السادس

رواية عشقي أنت البارت السادس

عشقي أنت
عشقي أنت

رواية عشقي أنت الحلقة السادسة

دكتور محمود اول م شاف نرمين جري عليها وحض*نها جامد وفضلت تعي*ط من الخ*وف وكانو هما الاتنين مستغربين ازاى كل واحد فيهم حاسس بالا*مان وهما ف احضان بعض وفجأة سمعو عمار بينادي عليهم ف بعدو عن بعض بسرعه ودكتور محمود بص لنرمين بخج*ل وقال : انا اسف انا بس كنت خا*يف عليكي يعني
نرمين بخج*ل شد*يد : ولا يهمك يا دكتور انا بس معرفش حصل كدا ازاى
دخل عمار ولقاهم وجر*ي علي نرمين وقال : نرمين انتي كويسه فيهم عملك حاجه
نرمين بمرح : لا خالص دا عمو الراجل جبلي شاورما وببسي وحاجات تانيه
عمار : مفيش فايدة فيكي
دكتور محمود : يلا بينا نمشي من هنا
روحو البيت وكان معاهم دكتور محمود
الام : معرفتوش مين اللي خطف*ها
عمار بص لمريم ووجهه كلامه لدكتور محمود وطلب منه ان هو اللي يتكلم
دكتور محمود: واحد اسمه مهاب وواحده ست بس مسيرنا نعرف هي مين متقلق*يش المهم أن نرمين قصدي الانسه نرمين رجعت بالسلامه
الام : انا مش عارفه اشكرك ازاي يا دكتور والله كتر خيرك والله
دكتور محمود: دكتور اي بس هو انا مش زى عمار يعني ولا اى
الام : طبعا يبني والله

 

 

 

 

استاذن محمود ومشي ونرمين دخلت تنام ومريم طلعت البلكونه ودخل عمار وقال : مريم انا اسف مكنتش اقصد انا بس كنت خاي*ف علي نرمين
مريم : لا متتا*سفش يا استاذ عمار انت قولت اللي جواك وانا مش زعل*انه من حضرتك انا بس اللي كان مفروض اخد بالي منها ومضيع*هاش عشان حاجه تاف*هه
عمار بصلها ومن غير اي كلمه شد*ها لحضنه وعي*ط جا/مد : انا اسف والله انا قلبي حسيته هيق*ف من كتر الخ*وف والله مكنش قصدي
مريم بدم*وع وحضن*ته هي كمان وقال : يا حبيبي هي الحمد لله رجعت بالسلامه وانت معانا ربنا يخليك لينا وميحرمناش منك يا قلبي
عمار بص*دمه : انتي قولتي اى
مريم : هاا لا مقولتش حاجه خالص تصبح علي خير وجريت
عمار : خدي يبنت المجنو*نه تعالي انا اما صدقت انك نطقتي
عند نرمين اول م دخلت الاوضه فضلت تع*يط جامد هي اصلا مكنتش بتبين قدام حد خوف*ها و*رعبها فضلت ت*عيط وهي ع السرير لحد م جه ف بالها دكتور محمود لما شدها. لحضنه وقد اي هي كانت حاسه بالام*ان لحد م زعق*ت لنفسها وقالت : نرمين فوقي هو خاطب هو كمان غلط*ان أنه حضني وانا كمان غلطانه كان مفروض ابعده
فضلت نرمين تفكر لحد م نامت
عند الدكتور محمود اول م روحت فتح تلفونه واستغرب ان خطيبته مسالتش في دخل اوضه اخد شاور وحاول ينام بس بيجي ديما ف باله نرمين لما حض*نها وانه مستغرب جدا م الاحساس اللي كان حاسه وقلبه اللي كان بيدق جامد فضل يفكر لحد م نام من كتر التفكير
الصبح ف اوضه عمار صحي من النوم علي صوت مزع*ج جدا طبعا هو عرف انها نرمين اخته

 

 

 

نرمين وهي بتغني : اتس اوكاي بيبي عادي اتس اوكاي هاتي البكا وخدي البوكيه قلبك ابيض كوكا*ين يماااااا
مريم وهي تكمل الاغنيه : مش انهاردة لا لا لا مش لازم نغير العالم انهاردة عادي مش طالبه لما افضي
الاتنين مع بعض: اسف انا عندي ارتباطات عندي است*عباط عندي معاد مع ارت*خاء الاع*صاب عندي تاتو قالولي هتروح النا*ر
عمار : الله الله حتي انتي يمريم يعاقله اتعديتي منها لا اله الا الله صبرني يارب
مريم ونرمين ف نفس واحد : هتبقي صبار
فطروا ونزلو الجامعه حضروا اول محاضرتين ونزلو ياكلو شاورما طبعا م الكافتيريا
ومريم بصت ناحيه الشجر وقالت لنرمين : بصي بسرعه مين جاي علينا
نرمين : مين يلهو*ي دا …….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية عشقي أنت)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!