روايات

رواية عشق الجاسر الجزء الثالث الفصل السابع 7 بقلم مروة عبدالجواد

رواية عشق الجاسر الجزء الثالث الفصل السابع 7 بقلم مروة عبدالجواد

رواية عشق الجاسر الجزء الثالث الجزء السابع

رواية عشق الجاسر الجزء الثالث البارت السابع

رواية عشق الجاسر
رواية عشق الجاسر

رواية عشق الجاسر الجزء الثالث الحلقة السابعة

چانيت : نظرت لياسين بضيق وادارت السياره وتحركت دون ان تنظر للطريق وكذلك ياسين الذي نظر لها بعدم فهم لافعالها المتناقده .
ياسين : حااسبي .
ظهر شخص فجاه امام السياره فاصطدمت السياره به .. وكان الشخص دنيا ..
ياسين : يخربيتك دي امي . ونزل بسرعه .
دنيا : تجمدت بصدمه وخضه مكانها فبينها وبين السياره انش واحد .
ياسين : بخوف ، ماما انتي كويسه في حاجه حصلتلك .
چانيت بتعجب نزلت وبصت علي دنيا .
دنيا : سندت علي السياره بيدها وهي تهز راسها ،كويسه .
ياسين : اوصلك البيت حاسه بحاجه .
دنيا : بصت لچانيت ،لا انا كويسه ، وبصت لياسين انتوا كنتم بتعملوا ايه في العربيه
چانيت : تنحنحت بكسوف .
ياسين : بتوتر، بنعمل .. بنعمل كنت بشرحلها المحاضره .
دنيا : بضحك ، بتشرحلها .
ومدت يدها لتسلم علي چانيت فمدت چانيت يدها لتصافحها .
دنيا : شرحه حلو .
ياسين : ماما بتقولي ايه ..
دنيا : بصت لچانيت ، اسمك ايه .
چانيت : چانيت .
دنيا : اسمك حلو انا دنيا مامت الشحط ده .
چانيت : بضحك ، فعلا شكله شحط قوي عليكي معقول انتي مامته .
دنيا : بصت لياسين ، بقولوا .
چانيت : مامتك دمها خفيف جدا .

 

 

ياسين : بص لدنيا ، انتي كنتي فين ولا رايحه فين .
دنيا : ميعادي مع دكتوره الاسنان .
چانيت : بصت لياسين ، باب النجار مخلع ولا ايه .
ياسين : بص لدنيا ، معقول تروحي لدكتور اسنان غيري .
دنيا : بهزار ، يا حبيبي انت اه ابني بس معنديش فيك ثقه بجنيه انا لحد دلوقتي معرفش انت بقيت دكتور ازاي وكمان دكتور اسنان .
چانيت : والله عندك حق ياطنط لا وكمان بيتفزلك .
دنيا : همست لياسين ، هي دي اللي هتجيب اجلك ، وبصوت مرتفع عزمتها علي خطوبه اختك .
ياسين : بص لجانيت ، لا دي لا لا طبعا .
چانيت : بصتله بضيق .
دنيا : لچانيت ، هو هزاره غلس كده علي طول ، هنتظرك الاسبوع الجاي في خطوبه سيلا بنتي تبقي اخته .
چانيت : باعتذارمش هقدر ….
قاطعها ياسين : مش هتيجي يا ماما متنفعش .
چانيت : منفعش.. ايه منفعش دي ، وبعند لا هاجي
دنيا : بضحك ، هنتظرك ، وبصت لياسين انا هطلع للدكتوره علشان متاخرش .
ياسين : هطلع معاكي .
دنيا : لا خليك مع جوجو ..
وتركتهم وصعدت للطبيبه ، چانيت بسخريه لياسين .
— رايحه للدكتور اسنان غيرك يادكتور .
ياسين : بخجل مصطنع ، لا لا دي بتحب تهزر بس .
وصعد للسياره ، يلا علشان توصليني .
چانيت صعدت للسياره فنظر ياسين اعلي صدرها للبدي الذي يظهر ملامح انوثتها
ياسين : لو فكرتي تيجي الخطوبه ابقي اقفليها شويه اه احنا بيت محترم .
چانيت : رفعت التوب لاعلي وسخرت بضيق ، والبيت المحترم ده طلعت منه ازاي .
ياسين : بخجل مصطنع انا اتقصف جبهتي ولا بتهيالي .
چانيت نظرت للامام وضغطت علي البنزين وزادت سرعتها حتي وصلته الي الفيلا .
ياسين : نزل من السياره .
چانيت : بسخريه مفيش حتي ميرسي لا واضح الاحترام .
ياسين لف بالاتجاه الاخر ناحيتها ومال بجذعه العلوي امامها وهو يتكا علي شباك السياره وينظر لصدرها والتوب الساقط ، ارفعهولك .
چانيت رفعته بكسوف فتركها ياسين واتجه الي الفيلا .
چانيت : بصوت منخفض قليلا ، قليل الذوق .
ياسين : رفع صوته قبل ان يدخل من الباب الداخلي للفيلا ، سمعتك علي فكره .
فادارت السياره وذهبت بعصبيه
★★★★★★

 

 

يوسف : قبل نهي من خدها ، انا ماشي يا نونه مسافر بورسعيد لو اتاخرت هاجي الصبح .
نهي : يعني مش كفايه رجوعك كل يوم وش الفجر كمان هتبات بره .
يوسف : جذبها لاحضانه ، شغل يا حببتي .
نهي : بتذمر ، ماشي.
تركها يوسف وخرج وصعد لسيارته ، ونهي هبطت خلقه وصعدت سيارتها ومشيت وراءه .
اتصل يوسف بالقياده وهو في السياره : انا رايح بورسعيد البضاعه المفروض هتوصل الساعه ٩ بالليل ….. كنت متاكد يعني كشفتوا عليها وطلعت كميه قليله … يبقي زي ما كنت متوقع ده اختبار ليا ….. خلاص هنسيلها تدخل … تمام ….
وغلق السماعه وعدل مراه السياره الاماميه فتخيل بسياره نهي خلفه وبتمتمه ، مش دي نهي ايه اللي جابها ورايا .
نهي : بحنق في سيارتها ، لما اشوف اخرتها معاك يا يوسف ياترى هتتقابلوا علي الحر ولا هتسحبها علي الفندق علي طول ما انا عارفاك مبضيعش وقت .
يوسف : ادار السياره بعده شوارع ونهي خلفه وبتمتمه ، بتراقبيني تمام …
فاتصل علي الفت ، فوفه انتي فين …. اوكي يابيبي هعدي عليكي نسافر سوا اجهزي ياحب .
ووصل الي الفندق فوحد الفت تنظره ، وضع رجل الامن شنطه ملابس صغيره في سياره يوسف وصعدت الفت لسياره يوسف وقبلته وجلست .
نهي : بشهقه وهي تراقبهم ،نهار ابوك اسود يا يوسف وكمان بتبوسها .
ذهب يوسف بسيارته ونهي بسيارتها خلفه تتوعد له بنار تاكل قلبها .
الفت : حركت راسها بين احضان يوسف وهو يقود السياره ،
هنقضي النهارده سوا .
يوسف : وهو يراقب نهي في السياره خلفه ، اه طبعا .
الفت : باطراف اناملها داعبت صدره الذي يظهر من تحت القميص ، يعني حجزت غرفه ولا غرفتين في الفندق .
يوسف : هاا … اتنين يا فوفه .
الفت : جذبته لاحضانها ، ليه .
يوسف : ملس علي شعرها ، علشان منثيرش الشبهات يافوفا.
نهي : بسيارتها تراقبهم وهي خلفه ، نهارك اسود يا يوسف بتخوني في قلب العربيه وكمان وخدها في حضنك … لو ما فرجت عليك امه لا اله الا الله مبقاش انا يايوسف الواااطي ..
بعد حوالي ساعتين في الطريق وصلوا الي الفندق وااخذ العمال الشنط لاعلي.
الفت : انا هطلع اوضتي وانت .
يوسف : بحنق ، هطلع طبعا .
صعدوا سويا وامام غرفه الفت
الفت : مش هتدخل معايا .
يوسف : لما نخلص اللي جايين له الاول يلا ارتاحي ساعتين علشان نشوف اللي ورانا دا انا قابض مقدم ..
الفت : بضحك ، اوك يا جو .
وتركها ودخل غرفته .

 

 

بغيره دخلت نهي الي الفندق وسالت علي رقم غرفته يوشف وعندما اعترض استقبال الفندق علي خروج اي معلومات خاصه بالعميل .
نهي : بمكر اخرجت بطاقتها التي فيها اسم الزوج ،انا مرات العميد يوسف الشناوي اللي لسه طالع و وصلت متاخر الصراحه ده عيد جوازنل وعملاله مفاجأه .
وافق الاستقبال واعطوها رقم غرفه يوسف فصعدت لاعلي وطرقت الباب عليه بشده .
يوسف : بدهشه مصطنعه فتح لها ، نهي .
نهي : هي فين عملتوا ايه قلعت ولا لسه ..
ودخلت تفتش في المكان .
يوسف : بتعجب ، هي مين دي اللي قلعت .
نهي : لم تجد احد ، انا شيفاها بعيني وهي معاك في العربيه من القاهره لحد هنا وطالعين سوا وديتها فين .
يوسف : هي مين دي انتي مجنونه انا جاي لوحدي .
نهي : ناااعم لوحدك اومال البوس والاحضان طول الطريق ده كان مع مين امي .
يوسف : ضحك يسخره ، لا مسمحلكش كله الا حماتي .
نهي : انت وديتها فين انطق اتكلم ..
يوسف : عايزه تعرفي وديتها فين .
نهي : تغيرت ملامح وجهها بحزن ، اه .
يوسف : مسك مرفقها وجذبها لاحضانه فالتصقت بصدره وهو ينظر لها من اعلي ، هنا في قلبي .
نهي : خبيتها فين .
يوسف : اقترب بشفايفه لشفايفها وهو يداعبها ، اهي .
نهي : لا انت بتضحك عليا .
يوسف : حاوط يده حول وسطها وضمها له ، بس بحبك .
نهي : رفعت يدها علي اكتافه ، اومال راحت فين .
يوسف : مين دي نهي حبيبيه قلب يوسف .. ولا نهي نور عين يوسف ..ولا نهي عشيقه يوسف .
نهي : بسعاده ، حببتك بجد .
يوسف : باطراف شفايفه علي شفايفها همس ، روووح يوسف.
واعطاها قبله حاره علي شفايفها الهبت مشاعرها لدرجه انها لم تتذكر لماذا اتت .
براحه وضعها يوسف علي السرير وبهمس في عنقها ، يخربيت جمالك بتولعيني ..
نهي : بتنهيده ، بتحبني ..
يوسف : حرك يده علي جسدها بحراره ملتهبه ، بعشقك .
ثم همس لجسدها بشفايفه كل حته فيا بتنادي عليكي وعيزاكي .. نهي نهي عايز نهي ..
وقبلها بحراره واشواق وهي بسعاده فقدت السيطره على نفسها وعقلها حتي ذهب عقلها وتلامس شوقه بها فانهارت بين رجوليته وهو يصك ملكيته بها ..

 

 

ثم تركها وهي نائمه واخذ شاور وارتدي ملابسه وخرج وذهب الي غرقه الفت ..
فخرجت وهبطت معه لاسفل .. امام سسارتهة
الفت : سمعت من الاستقبال ان عندك واحده .
يوسف : اركبي العربيه ، انتي تراقبيني بقي.
الفت : صعدت للسياره وتحركوا بطمن يا بيبي .
يوسف : والاستقبال مقلكيش انها مراتي .
الفت : هو ده اللي مش فهماه .
يوسف : بحنق ، اصلها كانت بتراقبني شاكه ان في حد في حياتي فطبت عليا فجاه .
الفت : بسعاده ، وايه اللي وصلها شعور الشك ده .
يوسف : جذبها لاحضانه ، مش عارفه ولا بتدلعي .
الفت : بسال بس .
يوسف : جذبها لاحضانه ، انتي يا حب .
وصلا الي الميناء وهبطوا وذهبوا باتجاه الكونتير وعند خروج الشحنه اتي بعض الظباط ليفتشوا ، فنظرت الفت الي يوسف وهي ترجع خطوات للخلف بخوف من ان ينكشف الامر .
يوسف : للظباط انا العميد يوسف الشناوي .
الظابط : بتعظيم ، منور يا فندم اتفضل .
يوسف : قدم اوراق خروج الشحنه فمضى عليه الظباط فتقدمت الفت بسعاده بجانب يوسف .
يوسف : بهمس ، متبقيش خوافه كده .
الفت : بابتسامه ،هروح اكلم البوص .
وبدات تتحرك الشاحنه لخارج المينا ، فاوما يوسف للظباط براسه فانصرفوا الظباط .
الفت وهي تتحدث مع البوص ، كله تمام الشحنه بتخرج قدامي اهو …. تمام .
وغلق السماعه وذهبت ليوسف .
يوسف : كده تمام .
الفت : بسعاده ، الشحنه الاصليه هتيجي كمان يومين .
يوسف : بدهشه مصطنعه ، الشحنه الاصليه اومال دي كانت ايه .
الفت : اختبار يا جو ونجخت فيه .
يوسف : بزعل مصطنع ، ايه اختبار ليه مفيش ثقه لا طبعا انا مش مكمل ..
الفت : انت زعلت ولا ايه احنا بنعمل كده دايما مع اي حد اومال نعرف انتمائك لينا ازاي .
يوسف : بزعل ، لا احنا متفقناش علي كده .
الفت : الجاي كتير وفلوسه اكتر .
يوسف : بمكر ، بس انا خدت حساب الشحنه دي انما الجاي حسابه تاني .
الفت : متبقاش طماع يا جو .
يوسف : والله انا عملت الليعليا العطل من عندك ياقلب جو ..
الفت : اللي انت عايزه هيحصل طول ما انت معانا .
يوسف : معاك ياحب ..
رجع يوسف الي الفندق فوجد نهي مازالت نائمه .
نهي : بصوت نائم ، انت كنت فين .

 

 

يوسف : خلع ملابسه وصعد للسرير بجانيها واخذها لاحضانه ، كنت بوصيهم علي عشا فاخر للعروسه .
نهي : عروسه مين .
يوسف : ما انا قررت نقعد يومين هنا كمان نعمل عروسه وعريس …
وقبلها باشتياق وحراره الهبت مشاعرها .
نهي : بدلع ، احنا كبرنا علي كده .
يوسف : كبرت مين يا واد يا اوزي يا صغنن انت ..
وداعبها في عنقها بشفايفه وهو يصك ملكيته عليها بحراه …
★★★★★
ذهب بدر الي المستشفي التي تعمل بها حور ويده مجروحه .
فذهب الي الاستقبال ودخلت حور لتكشف عليه .
حور : بخضه وهي تشاهد الد***م ينزل من كتفه ، ايه ده .
وفتحت القميص بسرعه لتعقم الجرح .
بدر : ايه ده رهف انتي بتشتغلي هنا .
حور : وضعت القطن علي الجرح ، اه .. ايه اللي جرحك كده .. الفتحه فيها عميقه لازم تتخيط .
بدر : وانا بنضف السلاح ضغط علي طلقه غلط .
حور : بخوف مش تاخد بالك .
بدر : بسعاده ، المره الجايه .
حور : هي فيها مره جايه متبقاش تنضف السلاح ده تاني .
بدر : بسعاده ، ليه خايفه عليا .
حور : تناولت المخدر وخدرت يده ، حاسس بحاجه الابره وجعتك
بدر : بص في عنيها ،عنيكي مخدر ..
حور : بخجل تناولت الابره والخيط لتخيط الجرح بصتله وضعت الابره في جسده .
حور : لو حاسس بالم قولي .
بدر : انا لما شفتك الالم كله راح .
حور : انت جاي تعاكس بقي .
قاطعهم دخول الممرضه اغيرلك الادوات يادكتوره حور .
حور : بخوف هزت راسها بالنفي .
بدر : لف براسه يمينا ويسارا ، ايه ده هو في حد معانا في الاوضه اسمه حور .
حور : بقلق ، لا دا اسم الدلع بتاعي .
بدر : بسخريه ، الدلع ، ثم لنظر لعينيها ، بتخبي نفسك مني ليه .
حور : بدهشه ، ايه .
بدر : حور طارق الرويعي ، حبييه الطفوله .
حور : تراجعت حور للخلف باحراج من كشف امرها فتقدم نحوها بدر عاري الصدر واقترب منها ، حور حبيبه بدر .. فاكره لما قولتيلي يلا نتجوز يا بيدو .. طيب فاكره لما وعدتيني انك مش هتسبيني مهما حصل .. سبتيني ليه يا حور.
حور : بتوتر ، ايه ده انت بتقول ايه دي مش انا .. انا مش فاكره حاجه .

 

 

بدر : فاكره كل حاجه بدليل لنك خبيتي اسمك الحقيقي عني .
حور : ابتعدت عنه قليلا بتوتر ، انا مخبتش عنك حاجه انا بس ..
بدر : وضع يده علي شفايفها ، بس مش عايز اعرف حاجه المهم اني لقيتك .
حور ابعدت يده عنها فهمس لها مش هسيبك مهما حصل ….
عايز اتكلم معاكي .
حور هزت راسها بالموافقه ، بعد ما اخلص شغل
بعد انتهاء عملها ذهبوا الي كافيه بجانب المستشفي .
حور : ابتلعت ريقها بتوتر ، انا مخبتش عليك اسمي انا بس كنت ..
بدر : هوووووس كفايه اللي راح المهم اللي جاي .
حور : يعني ايه .
بدر : يعني عدي اكتر من عشرين سنه هنضيعهم في اللي حصل ليه انا عمرى ما نسيتك لحظه …
ثم اخرج من محفظته صوره طفله صغيره جميله واعطاها لها .
حور: اندهشت بسعاده ، دي صورتي .
يدر : مفارقتنيش لحظه من اخر مره شفتك فيها .
حور : هو انت …
بدر : بحبك وهحبك وهفضل احبك وعمرى ما نسيتك .
حور : بسعاده انت بتتكلم جد .
بدر : ولو مكنتيش انتي كمان بتحبيني مكنتيش خبيي اسمك عليا ..
حور : انا …
بدر : قاطعها مش مهم المهم انك معايا
شعرت حور بسعاده بعد ان اوصلها القدر لمبتغاها .
حور : كنت محتاجه مساعدتك .
بدر : اؤمرى .
حور : محتاجه اعرف بابا عايش ولا …
بدر : وهو يعلم ما الذي حدث لوالدها في رحله البحث عن محبوبته عندما كبر ، للاسف ولا …
حور : مش معقول انت متاكد طيب عرفت ازاي مين قالك طيب امتا .
بدر : لم يقل لها انه مقت** ول ، لما اتخرجت من الكليه ودخلت الجيش وسعت البحث والتحريات عليكي كان الفضول هيقت***لني علشان اعرف انتي فين او ايه اللي حصلك وعرفت انك سافرتي بس للاسف معرفتش فين ومن ضمن البحث عرفت ان والدك توفي .
حور : من زمان .
بدر : هز راسه مؤكدا .
حور : طيب ينفع ازور قبره .
بدر : ربع ساعه وهعرف ادفن فين .
واتصل علي شخص ليعلم قبر والدها ….
★★★★★

 

 

دنيا : يعني انتي عايزاه ولا لا لا وعمك يوسف اللي كلم باباكي وقاله هيحددوا ميعاد الخطوبه لما يجي من سفريته .
سيلا : بصي بقي يا دودو هو انا مبحبوش بس هديله فرصه رغم اني متاكده انها مش هتصيب .
دنيا : ومتصبش ليه .
سيلا : ما انتي عارفه اللي فيها يا ماما وانه اتقدملي لما انا اتنيلت وقلتله اني معجبه بيه .
دنيا : يبقي شخص محترم وبفهم ولو مش حاسس ناحيتك باعجاب مكنش اتقدم .
سيلا : لا اطمني هو قالي عايز نقرب من بعض قدامكم علشان شكله قدام بابا وبدر .
دنيا : يبقي راجل ويعتمد عليه .
سيلا : انتي مالك واخده صفه ليه كده هو انا مش بنتك .
دنيا : اخدتها بين احضانها ،بنتي وحبيبه قلبي كمان وعلشان انا اكبر منك ومر عليا حاجات كتير فبقولك ادي لنفسك فرصه ومتتعلمليش مع الخطوبه انها مجرد خطوبه وهتتقسخ لا .. زي ما هو عايز يقرب انتي كمان قربي وحاولي ولو في نصيب كملي مفيش نصيب محدش هيغصبك علي حاجه .. انا كل اللي عايزه اوصلهولك ان فهد شخص كويس ومحترم ومتربي وسطنا عامليه كخطيبك مش مجرد اخ او صديق فهماني يعني اتعاملي معاه كاياتنين مخطوبين بينهم احساس ومشاعر ومشاركه فاهمه ولا بكلم في حيطه .
سيلا : لا حيطه ايه وحياتك سد ..
دنيا : يالهووي هتجننيني.
قاطعهم دخول جاسر .
جاسر : لسيلا .. العروسة عامله ايه دلوقتي .
سيلا : حتي انت يا بابا .
جاسر : انا ايه .
دنيا : وكزت سيلا بمرفقها
سيلا : بتوتر ، عايز تخلص مني مستعجل اني اكون عروسه . .
جاسر : اخذها لحضه ، انتي قلبي يا بت واللي يتقدملك ده لو مكنش راجل ويملي العين ويسد عمرى ما اوافق عليه وفهد مش في غلاوه اخواتك وبس لا دا راجل بمعني الكلمه .
سيلا : انتوا متفقين عليا بقي .
جاسر : لدنيا ، هي مش موافقه علي الخطوبه ولا ايه .
دنيا : لا طبعا بس هي اللي بتدلع.
سيلا : بمكر مصطنع لجاسر ، الله بقي يا بابا متكسفنيش .
جاسر : خطها بخفه علي راسها ، لا البت كبرت وبقت بتتكسف .
سيلا : بضحك حضنته ، شكلك عايز تبقي جد يا ميجو ياقمر.
جاسر : يضحك ، دا يبقي اسعد يوم في عمرى طيب لو عملتيها هكتبله فرع جروب ماكس باسمه .
سيلا : بهزار ، انا بقول نكتب الكتاب علي طول بلا خطوبه بلا تضييع وقت .
جاسر : قبلها علي جبينها ، ربنا يسعدك يا قلبي .
★★★★★

 

 

بعدما قرات حور الفاتحه هي وبدر علي روح والدها وتحدثوا كثيرا في ذكريات الطفوله .
حور : انت اتجننت بقي تضرب نفسك بالرص***,ااص علشان تجي المستشفي .
بدر : بسعاده ، اسمها اجيلك المستشفى ، دا انا مصدقت لقيتك.
حور : بس انا كده كنت عامله حسابي ادور علي بابا والاقيه واعيش معاه واستقر في القاهره لكن دلوقتي .
بدر : مسك يدها بخوف ، ملكنش اوعي تقولي انك عايزه تسافرى تاني .
حور : سحبت يدها بخجل ، مبقاش ليا حد هنا علشان اقعد في القاهره .
بدر : اقترب منها ، انا انا اللي ليكي تتجوزيني .
حور : بدهشه .. ايه .
بدر : مستحيل .. مستحيل اسيبك تضيعي من ايدي تاني تحت اي ظروف .
حور : ………
★★★★★
في فرع شركه السياحه الخاصه بوسيم يقف امام ارسيليا وبيده ملف اوراق .
وسيم : وضع الملفات امام ارسيليا .
ارسيليا : تفحصتها ، ده عقد شركه السياحه فرع مصر اللي احنا فيه .
وسيم : لف خلفها وحاوط يده حولها وقبلها في عنقها ، كل سنه وانتي طيبه ده هديه عيد ميلادك .
ارسيليا : ابتسمت بسعاده و وقفت وقبلته ، سومي كل مره بتفاجاني بمفاجاه احلي من اللي قبلها .
وسيم : عارفه وهفاجاك اكتر واكتر لو قررتي تخلفي .
ارسيليا : بتوتر ، كل مره برد عليك بنفس الرد ….
وسيم : قاطعه ، عندك مشاكل في الرحم وخلفتي قبل كده وبنتك ماتت ومش عايزه تعيدي التجربه وخايفه …. وكل مره هقولك انا معاكي ومش حب في اني اخلف وخلاص ده حب فيكي عايز نرتبط ببعض اكتر واكتر ..
ارسيليا : يعني الطفل اللي هيخلينا نرتبط ببعض اكتر دا احنا بقالنا حوالي ١٥ سنه متجوزين .
وسيم : مسك يدها وقبلها بحب، والله نفسي اخلف منك قوي ارجوكي .. ارجوكي يا ارسيليا تحققيلي الامنيه دي ..
ارسيليا : ارجوك انت متضغطش عليا .
وسيم : ارسيليا انتي بتحبيني .
ارسيليا : بحبك بس خايفه مش هقدر اعيد الوجع ده تاني او احس بيه .
وسيم : بابتسامه ، وحياتك عندي ما هخليكي تتوجعي عندي بس حققيلي رغبتي ارجوكي ..
ارسيليا : ………

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الجاسر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!