روايات

رواية حب عبر السوشيال ميديا الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم نورا محمد

رواية حب عبر السوشيال ميديا الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم نورا محمد

رواية حب عبر السوشيال ميديا البارت التاسع والعشرون

رواية حب عبر السوشيال ميديا الجزء التاسع والعشرون

رواية حب عبر السوشيال ميديا
رواية حب عبر السوشيال ميديا

رواية حب عبر السوشيال ميديا الحلقة التاسعة والعشرون

يوسف بإعجاب : اوبا اي الجمال دا
28
مكه كانت لابسه بدلة رقص لونها موف وكانت فارده شعرها وحاطه ميكب سمبل
مكه بخجل: انا عايزه اغير
يوسف بجراءه: لاء كدا احسن كتير
مكه : انت بتبص عليا ليه
يوسف وهو بيقرب منها حتي حاصرها بينه وبين الدولاب
مسك خصله من شعرها وبقي يشم فيها وهو مغمض عيونه وهي كانت متوتره منه قرب اكتر ودفن رأسه فى رقبتها وبقي يقبلها بحنيه وهي غمضت عيونها
يوسف بهمس: عملتي فيا اي

 

مكه : اااه بلاش عض ونبي جمسي كله معلم
يوسف وهو على وضعه: اعمل ايه ما انتي تتاكلي اكل يلا علشان ترقصي ولا امشي
مكه بخجل : حاضر بس اهدي شويه
بعد دقائق بعد يوسف عنها وشغل اغنية لحكيم
مكه فى البداية كانت مكسوفه بعدها بقت تميل على يوسف مع كلام الاغنيه
انا هنا هنا يا بن الحلال.
لا عايزه مال ولا كتر جاه
انا هنا هنا يا بن الحلال
لا عايزه جاه ولا كتر مال
بحلم بعش املاه انا سعد وهنا انا هنا يا بن الحلال
انا هنا هنا يا بن الحلال
لا عايزه مال ولا كتر جاه
انا هنا هنا يا بن الحلال
لا عايزه جاه ولا كتر مال
بحلم بعش املاه انا سعد وهنا انا هنا يا بن الحلال
مالتلك القله عطشان تعاله عطشان تعاله يا جميل يلا

 

مالتلك الابريق عطشان تعاله عطشان تعاله وسلامه طريق
مالتلك القله عطشان تعاله عطشان تعاله يا جميل يلا
مالتلك الابريق عطشان تعاله عطشان تعاله وسلامه طريق
وانا وراء شباك سهرانه بستناك علمت قلبي هواك
وانا وراء شباك سهرانه بستناك علمت قلبي هواك
من قبل ماتجيني ولا اتمناك
هنا يوسف مقدرش يتمالك نفسه وهي بترقص في حضنه وتميل عليه بدلع قام شالها
يوسف بعشق : هواكي جنني انا مش بحبك انا بعشقك
مكه بخجل وحب دفنت نفسها فى حضنه اكتر وهمست
يوسف مش هينفع خالص
يوسف بحب : عارف بس دا ميمنعش ان أنام فى حضنك وادلع شويه قالها وهو بميشي أيده على جسمها بجراه وهي كانت مستسلمه ليه قاطعهم
مكه يا مكه
مكه بخوف وصدمه : أبيه محمد
عند اريج فاقت بخضه وحطت أيدها على بطنه

 

اريج بتوتر: اي إلى حصل
مامت محمد بفرحه: مفيش حاجه انتي أغمي عليكي والدكتور طمني عليك
اريج بخوف: ق قااالك ايه
مامت محمد بغموض: يعني مش عارفه
اريج بدموع مسكت ايديها: بلاش محمد يعرف
مامت محمد بغضب : ليه مش حقه
اريج بضعف: لا مش حقه دا حقي انا لوحدي علشان خاطر يوسف ومحمد واغلى حاجه عندك يا طنط انا من بكره من النهارده همشي ومش هتعرفوا مكاني فين انسوني وانا كمان هنساكم
وقامت اريج مسرعه تحضر نفسها لرحيل إلا أن مامت محمد مسكت أكتافها واحتضانتها بكل قوتها
مامت محمد بدموع: طنط انا مامتك يا هبله لو بقسي عليكي علشان اقربكم من بعض محمد وبيحبك بس طريقته غلط وانتي مش بتحبيه بس انتي بتعشقيه ربنا يعلم انا بحبك

 

اريج طلعت من حضنه : لو بنتك بصحيح تقفي معايا مش ترجعيني لواحد قاسي
مامت محمد بقلة حيلة : واكتر من بنتي وهاقف معاكي حتي لو اتجوزتي احمد اهم حاجه سعادتك بس عندي شرط
اريج بخوف: اي شرط

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب عبر السوشيال ميديا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!