روايات

رواية ملكتي في الجنة الفصل الثامن 8 بقلم مي أيمن

رواية ملكتي في الجنة الفصل الثامن 8 بقلم مي أيمن

رواية ملكتي في الجنة الجزء الثامن

رواية ملكتي في الجنة البارت الثامن

رواية ملكتي في الجنة الحلقة الثامنة

عمر فتح الظرف واتصدم شاف صور مي مع واحد غيرو وهدومها مقطعه وهي كانت وقعه فوق وهو تحت اتصدم عمر ويجد مثدرش يسدق ومره وحده حس انو اتضحك عليه وفضل يشتم عاي مي بألفاظ مش كويسه
عمر /بقا الوسخه دي تعمل فيا انا كده والله لوركي يا مي الكلب اتركي لبسه خمار وبتثولي يما هنا ويما هناك وفجأ مي دخلت عليه
مي /عمور ايه مش هنروح
عمر بصرما /الا روحي انتي
مي /بجد اوح انا مالك ييني في ايه
عمر /ملكيش الحق انك تسألني مالك يا هانم اوعي تكوني فاكره اني بحبك يجد الا يبابا انسي ده كان رهان لعبت علكي انا وصحبي وكسبت الرهان
مي /عمر انت يتهزر وعيطت يهستريا عمر انا بحبك ليه عملت فيا كده ونحصرت يجد ليه ياربي بسحصل معيا كده ليه
عمر/لانك وحده وسخه وعمرك ما هتنضفي يلا غوري علي البيت اكنسي واطبخي لحد ما احي واول ما يعدي ٣شهور هنطلق فهما

 

 

راحت مي علي البيت وهي في صدمه وقالت لنفسها اكيد ييعمل فيا مقلب اكيد والله انا حاسه انو مقلب عمر مستحيل يعمل كده
عمر جه البيت وخبط وفتحت مي يسرعه علشان عمر يصلحها وفجأ اتصدمت.
مي /مين دي يا عمر
عمر /انتي مالك ذي وحده صحبتي جيبها تعيش معيا
مي بهستريا عمر انت باهزر صح قول ليا انك بتهزر عمر انت يتهزر مشيها يا عمر
عمر /بقولك ايه انتي هنا ضيفه وضيفه تقيله كمان وانا بقا هستحمل ٣شهور وطلقك سيبني بقا
مي /انا اتصدمت فيك يا عمر واقلك عاي حاجه انت متسهلنيش
عمر نظر ليها يغضب ومره وحده ضربها بالقلم انتي فكراني هتحوز وحده ابوها سارق فلوس الناس
مي نزلت الكلمه دي عليها اكنها سيف قصمها نصفين وحسه انو بيتكلم جد مسحت دمعها وقامت من علي الارض وقالت وبصطلو بكل انكسار تحت امرك يا عمر انا قعلا ضيفه تقيله كمان وصدقني من يكره هدور علي شقه وهقعد فيها
ودخلت غرفتها وفضلت تبكي بهستريا لخد مانامت
بره
رحمه /انا حاسه انك ظلمها يا عمر
عمر/انا شوفت بعنيا يا رحمه
بس ممكن الصور تطلع متفبركا
نظر اليها عمر ودخل غرفه هو الاخر عمر لنفسه ليه يا قابي حبيت وحذه زي ذي يس انا لسه بحيها يااارب ارحمني بقا
تاني يوم في الصباح

 

 

رحمه كانت عايزه تروح لمي فتحت البابا بس ملقتش مي الي اضتها وبعدين طلع عمر وقال لرحمه مي صحيت
مي انا كنت دخللها بس ملقتهاش في اوضتها
عمر اكيد نزلت الشركا تمام
رحمه (عمر حاول تسمعها
عمر /ملكيش دعوا انتي
مي اول يوم ليها كليا هنا راحت الكايا وقضت يومها وبعدين قالت انها هتروح لاامها وابوها
عمر راح الشركا ملقاش مي هناك وبعدين روح علي الساعه اتنين كده بس برضو ملقهاش في البيت
رحمه /هي في كليا
عمر ايوا اخر ترم ليها
رحمه يبقا غي الجامعه
عمر بس مي مش يتروح غير علي الحضور
عده سعتين ومي جت واول ما شافت عمر ورحمه قالت السلام عليكوم ودخلت الغرقه وقعدت تذاكر وعلي بليل
كده مي حسه انها تعبانه بس بتقاوم والدوا بتعها خلص ومش معها فلوس تجيب مي لبس اسدال ودخلت اتوضت وصلت وبعدين حسه انها مش قدره تقف ونامت من كتر التعب صحيت الصبح مش قدره تتحرك من مكنها ورحمه طبعا مشيت وعمر مشي ومي فضلت لوحدها في البيت مي بطنها بتوجها اكتر وبعدين قامت بسرعه اتوضت وصلت ومكنتش قدره رنت علي عمر كتير بس. كان بيكنسل عليها وبعدين حسه في سايل احمر بين رجليها غرق الارض رنت علي اوبر ولبست اسدال ومشيت راحت باعت اسوره الدهب بتاعه وخدت فلسها وراحت عند
المستشفي واغمي عليها هناك جت ممرضه علي طول وخدتها واول ما شفتها دخلتها العمليات علي طول
عند عمر
الو يا بشا احنا جيبنا الواد
عمر /تمام انا جاي
عمر هو لسه فاقد الوعي فوقه
احد الرجال كب عليه ميا برده احمد فاق بسرعه
عمر /اهلا اهلا
احمد /انت مين

 

 

عمر /انا جوز حبيبت القلب
احمد بستغراب /نهي فيهم
عمر بغيظ وطلع الصور ورهالو هي دي يا روح امك الي انت كنت بتقضيها معها
احمد /ولله مش عملت حاجه هي هربت قبل ما المسها والله
عمر /الا استما كده وحكلي من الاول خالص
احمد قص لعمر ما حدث
عمر سمع احمد وبسرعه جري وراح علي البيت علشان يصالح مي واول ما فتح الباب اتصدم
عمر ماااااااي 😍😍😍😍
اتصدم لما شاف الدم وجري يدور علي مي ملقهاش
عمر بسرعه اتصل بيها مش بترد
ومره وحدا افتر ال GBSالي في الخاتم وفتح التلفون وعرف انها في المستشفي مشي عمر وراح المستشفي بسرعه
مي طلعت من العمليات وفاقت من البنج وفضلت تعيط تعيط ومره وحده دخلت عليها ممرضه ندي
ندي مالك بس

 

 

مي مفيش حاجه
ندي لسه هتكلم جلها اتصال
ندي تمام
غي حد ايمو عمر جيلك
مي الاونبي مش عايزه اشوفه وحكت لها ما حدث
عمر كان طالع وجاي يفتح البابا و

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملكتي في الجنة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى