روايات

رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني الفصل الثاني عشر 12 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني الفصل الثاني عشر 12 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني الجزء الثاني عشر

رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني البارت الثاني عشر

العنيدة والشرس الجزء الثاني
العنيدة والشرس الجزء الثاني

رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني الحلقة الثانية عشر

اريان بصدمه… غزل
غزل بضحك… اه
اريان بغيظ… خضتيني
غزل… بمكر… بتعمل ايه هنا
اميره كانت وشها احمر من الكسوف
اريان ببرود… كنت ببو*سها هو حرام
اميره بصتلو بصدمه من جراتو
وغزل برضو كانت مكسوفه
… ايه ياعم لم لسانك دا شويه
اريان ببرود… مش انتي الي سالتي وانا جوابتك
غزل… بغيظ… طيب امشي قبل ماحد يشوفك هنا وتبقي مصيبه
اريان… فعلا كنت همشي وراح ناحيه الشباك وكان هينط بس رجع تاني
اميره… رجعت تاني ليه
اريان… رجعت عشان دي ورجع با*سها تاني قدام غزل الي فتحت بقها
اريان بغمزه… سلام ياقمر ونط من الشباك
ملحوظه.. البنات كانو نايمين في الدور الاول فعشان كدا الشباب كانو بينطو ويدخلو بسهوله
غزل بغيظ… ايه الواد دا
اميره كانت مكسوفه وبتبتسم
غزل بمكر… دي شكلها مش اول مره ههه
اميره باحراج وتهرب… انتي ايه جابك هنا دلوقتي
غزل بسخريه… عشان اقط*ع عليكم الجو الرومانسي دا
اميره بغيظ… يعني انتي ولا رامي عمركم عملتو كدا
غزل بسخريه… ده كان ابوي زمانو خلص عليا
اميره بخبث… يعني ولا مره
غزل… لاع انتي ماشوفتيش رجاله قبل اكده ولا ايه
اميره بغيظ… لاع شوفت انتي وزقتها وراحت نامت
غزل..بغيظ… مابراحه الله
وراحت نامت جانبها
❤❤❤❤❤
عند عمار
بعد دقايق
عمار بعد
لمياء بغيظ… هيا دي الي واحده بس
عمار بضحك… الله مش انتي قولتي واحده بس بس محددتيش هتفضل قد ايه
لمياء بغيظ… طيب يلا روح
عمار… بضعف… مش قادر ابعد عنك
لمياء… عمار روح بجد لو حد شافك هيكون وضعنا ايه روح لو سمحت
عمار بتنهيده… حاضر ونط من الشباك
لمياء… بحب… ولانا عنت قادره ابعد عنك
وراحت نامت
❤❤❤❤
عند ريان
قدر بغيظ… ها
ريان بعدم فهم… ها ايه مش فاهم
قدر… يعني ناوي تبات هنا ولا ايه
ريان… ولله نفسي بس انتي الي مش راضيه
قدر بغيظ… خدفتو بالمخده
… اطلع بره
ريان بضحك… خلاص طالع سلام ونط من الشباك برضو
قدر بغيظ… اصبر من عندك يارب
ونامت
❤❤❤❤❤
الصبح جه علي البطالنا الحلوين
عليا… كانت تعبانه
ريناد بخضه… مالك
عليا بوجع… تعبانه قوي ودياب سافر عندو موتمر
ريناد… طيب تعالي نروح للدكتور
ريناد لبست عليا وراحو لدكتور
فارس شافهم
راح عندهم
فارس بخوف… بتعملو ايه اهنه فيكم حاجه
عليا بوجع… لاع ياخوي بس حاسه بوجع
فارس بخوف… طيب مدخلتوش ليه
ريناد… لسا دورنا مجاش
فارس… امم
وراح لعند الدكتور
شويه ورجع
فارس… عليا تعالي معايا
عليا… فين
فارس… هدخل للدكتور
عليا قامت وريناد سندتها بس كانت هتقع منهم
فارس… شالها ودخل بيها للدكتور
ريناد كانت ماشيه وراهم ومستغربه ان فارس مكلمش معاها كانت مفكره هزعق ليها او هيتخانق معاها
الدكتور جه وكشف علي عليا… دي لازم تولد دلوقتي
ريناد بحوف… ليه
الدكتور… عندها طلق مبكر ولازم تولد
فارس بخوف… طيب اعملو اللي انتو عاوزينو بس اهم حاجه انها تكون كويسه هيا والي في بطنها والا مش هيحصل خير ابدا
الدكتور… ادعولها وندا الممرضه تجهزها عشان الولاده
ريناد كانت مخها متشل مش فاكره ترن علي حد تعرفوا
فارس كان مرعوب علي عليا
(الاخ اخ ياجماعه مهما حصل 🙂)
ريناد مره واحده داخت
فارس جري عليها وسندها
… بخوف… انتي كويسه
ريناد بدوخه… دايخه اوي
فارس… تعالي معايا نروح للدكتور
ريناد… طيب وعليا
فارس… متخفيش هنرجع ليها تاني
ريناد راحت معاه
الدكتوره… كشفت عليها
… حضرتك جوزها
فارس…بوجع… لاع تبقي بت عمي
الدكتوره… بعتذر بحسبك جوزها
اصل في خبر حلو
فارس… خير
ريناد جات وفارس راح سندها وقعدها
الدكتوره… اصلها حامل
فارس كان موجوع اوي… حامل
ريناد بفرحه… بجد
الدكتور… انتي حامل بقالك 4شهور وازاي متعرفيش
فارس بصدمه… 4شهور دي لسا متجوزها مبقاش ليها يومين
ريناد في سره… حملت من يلهوي يلهوي علي الي فارس هيعمل فيا ايه
الدكتوره… معرفش بس التحليل مبين انها حامل ومن 4شهور
فارس…بغضب… اتاكدي تاني
ريناد..خوف. خلاص يا فارس هفهمك
فارس خرج وريناد كانت ورا
فارس دخلها اوضه فاضيه عشان يعرفوا يتكلمو بعيد عن الناس
ريناد بخوف… هفهمك
فارس مسكها من شعرها بغضب… حامل من مين ياروح امك
ريناد بوجع… اه هفهمك بس سيب شعري
فارس… داني هق*تلك حامل من مين يابت
ريناد… بدموع… من جوزي
فارس… بصدمه… جوزك انتي مجوزه ادهم من زمان
ريناد… بدموع… سيب شعري الاول
فارس بغضب اكبر… انطوقي
ريناد… حكاتلو اللي حصل كلو
فارس كان بيستمع وهو هيتجنن
بجنون… وبدا يك*سر في كل حاجه في الاوضه… يعني كنت معاه وانتي علي زمتي وفضل يك*سر
ريناد بدموع كانت خايفه من شكلو
فارس… مسك سلا*حو وخرج من المستشفى كلها
ريناد كانت خايفه علي ادهم منه ومش عارفه تسيب اللي بتولد جوه دي
حاولت تتكلم ادهم مردش لانه كان في اجتماع لانه مسك الشغل مكان دياب
….. ادهم رد عليا ابوس ايدك
رنت علي راغب
راغب رد… الو ياحبيبتي
ريناد بدموع… راغب الحق ادهم
راغب… بخوف… ليه مالو ادهم
ريناد… فارس رايح ليه وهو ناوي علي مو*ته مش عارفه اوصل ليه
راغب بخوف…. طيب اني هتصرف انتي فين
ريناد بدموع… في المستشفى عليا بتولد
راغب… طيب خاليكي معاها واني هرن علي مرات عمي تجيلك
راغب قفل معاها وراح لادهم جري
راغب لقه فارس وصل
راغب بخوف وهو شايف جنان فارس
… فارس تعال معايا
فارس زق راغب بعيد عنه ودخل مكتب ادهم ملقهوش سال عنه قاللو انه في اجتماع راح عندوا وفتح الباب بهمجيه
ادهم… في ايه
فارس صوب ناحيتو… بجنون… هاخد روحك زي ماخدت روحي
ادهم مكنش فاهم حاجه
… قصدك ايه
راغب… بخوف… فارس اهدي وخالينا نتكلم
ليل… مين دا يا ادهم
فارس صوب علي ادهم بس جات في

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!