روايات

رواية للعشق قيود الفصل السادس 6 بقلم بسملة بدوي

رواية للعشق قيود الفصل السادس 6 بقلم بسملة بدوي

رواية للعشق قيود الجزء السادس

رواية للعشق قيود البارت السادس

للعشق قيود
للعشق قيود

رواية للعشق قيود الحلقة السادسة

فاطمه قامت واستحملت الالم ومسكتها من شعرها….. بتشمتي فيا ياست ياناقصه وبتتكلمي عني بالسوء وربنا لوريكي مين هي الحاجه فاطمه ام الكبير وفضلت تجر فيها ومتجاهله صريخها ووقفت قدام البوابه ورمتها وقالت….. برا بيتي خالص وماتعتبوش تاني انتي فاهمه وانا مش هوسخ ايدي بيكي ووجهت كلامها للامن… ماتدخلش هنا تاني الست دي انتو فاهمين
_امرك ياحاجه
فاطمه لفت بتجبر لـ احلام….. حصلي امك وحتى لو ابني رجعك امك دي ماهتدخلش حته سامعه
احلام جزت على سنانها بغل….. ماشي وسابتها ومشيت ورا امها وهي بتتوعدلهم
فاطمه بعد مامشيوا قلعت قناع القوه وقعدت بوهن على الكرسي…. اطلبولي الدكتور…. بسرعه مش قادره
دهب بعصبيه……. بقولك سبني امشي
ادهم بهدوء مخيف….. يابنت الناس بقولك خشي جوا
دهب بصوت عالي…… مش داخله جوا انا سيبني بقولك انت مالك بيا بقولك سبني امشي انت ملكش كلمه عليا
كانوا واقفين على بعد في الطرقه بيتفرجوا عليهم بخوف
دلال لطمت على وشها….. ياخبتي يابختي
آيه بنت دلال…… يلهوي ياماما ادهم بيه زعله وحش وبعدين هي البت دي واخده حبايه جراءه
نيره بخوف….. يالهوي فارس بيه فين يلحقها من تحت ايده يناس يلهوي
آيه: دي حتى الحاجه نامت طب مين هيحوشها دلوقتي
دلال بخبث….. متخافوش عمره ما هيأذيها دي يأذي نفسه ولا يأذيها
…..
دهب ببرود….. وربنا لهمشي
ادهم اتعصب ومسكها من ايدها بعصبيه…… بتحلفي علياااا يادهب
دهب بخوف…… سـ سيب ايدي انت بتوجعني.
مسك ابدها وحطها على قلبه وانت بتوجعيني هنا.. يـ دهبي
دهب بخجل….. ياأبيه سيبها
ادهم باستمتاع بخجلها….. طيب بس بشرط قدامي ومسك شنطها بعصبيه…. ودول هحرقهملك عشان تحرمي…. قداااااااامي
اتنفضت بخوف… حـ حاضر
بقلني بسمله بدوي
يعني اييييييييي
عبد العزيز……. ياخراب بيتك ياعبد العزيز
ام اسلام بصراخ……. الهي تخيب يابعيد اكتر ما انت خايب ايه الي هببته دا يامتخلف بقا بتخنصر من مصنعه هو كمان مش من المصنع المشترك
اسلام بجباحه…… اه وهاخد عينه كمان
ام اسلام لطمت….. ياخبتي يابختي اهو يا خويا عرف وناويلك على نويه سودا لا وباعتلك فيديو وانت بتخنصر كمان ياخبتي ياخبتي الولا ضاع مني خلاص
عبد العزيز بعصبيه…. بكرا الصبح تروحله فاهم وتعتذرله
اسلام بجنون….. على جثتي يابااااا على حثتييييييي
عبد العزيز ضربه بالألم…… هو فعلا هيبقى على جثتك بس لو مارتحش ليه وخليته يسامحك عشان ادهم زعله وحش قرصته والقبر…. سمعت انا قولت اي
اسلام عض لسانه بغيظ…… ماشي يابا ماشي
دهب
دهب بقرحه…. قلب دهب يازيزو وحشتني
زياد بطفوله….. وانتي كمان اوي الله يسامحه ابويا
دهب ضحكت على طريقته…. وابيه عمل اي
زياد بعصبيه….. عشان قولتله اما هبكر هتجوزك حلف مانا عدت معتب اوضتك ولا حتى اقرب منك
دهب ضحكت….. ابيه دا مشكله هههه
زياد بمشاكسه…… فعلا طب ايه بقا نها كلامه بغمزه
دهب ضحكت جامد….. انت مشكله انت كمان يازيزو والله
زياد بهيام مضحك….. الب زيزو يادهبي ها بقا مش ناويه نكتب الكتاب بقا ونعلي الجواب
ضحكت اكتر وقالت…. انت متاكد انك9سنين مش 19 هههه
زياد لسا هيتكلم سمع صوت ابوه… يالهوي الحج رجع روحت فيها يازياد استخبى فين
دهب واقفه بتضحك
ادهم اول ما شاف زباد ابنه اتجنن….. اه ياض يابن الـ**** بتعمل اي هنا انا مش محذرك ماتعتبش قدام الاوضه حتى
زياد بخوف…. انا انا لا دي هي دهبي قصدي قصدي دهب دهب بس هي الي شدتني غصب عني وعيطت وصعبت عليا انت عارف انا قد اي بضعف قدام الجنس الناعم وقعدت تقولي دانا بحبك لي بعدت لي سبتني ولي
ادهم صرخ فيه….. اكتم ياض…. برا على اوضتك وانا هحصلك واعرفك تكذب صح
زياد ابتسم بخوف….. اضحكي اوي ياختي اضحكي كان مالي بس ومال الغلب دا كله ياربي
ادهم بعصبيه….. اخلصصصصصص
زياد جرى على برا…… انا برا اصلا خلاص
ادهم قرب من دهب بعصبيه….. مبسوطه انتي اوي ها
دهب كتمت ابتسامتها وقالت برقه…. ينفع الي عملته مع الولد دا هو عمل اي لكل دا
ادهم بغيره….. ماحدش يكون قريب منك غيري انني مش عارفه انا بتعفرت ازاي اما بشوف بس حد قريب منك ولا بتكلميه وجسمي بيولع لو ضحكتيله بس
دهب قلبها فضل يدق بجنون ومن جواها فرحانه اوي
ادهم غمض عنيه وقرب يشم رحيتها ولسا هيقرب اكتر…… الحق يا ادهم مصيبه
ادهم سبه بشر…. اه يافارس الـ********** وربنا لطلعه على جتتك
فارس بمرح مش مناسب….. على طول كاسف البت كدا عارف انا دلوقتي مابقتش بدور عليك بقيت اشوف دهب فين عشان بقيت متيقن انك معاها…. المهم المخزن ولع
ادهم اخرج من حنجرته صوت خض دهب وفارس معاها……. ولسااااااا بتفكر تقوووووووولييييييييي
كان واقف قدام المخزن وهو قايد نار وجنبه المطافي بيحاولوا يوقفوا الحريق
ادهم بشر….. وديني وما اعبد ماهرحمه بن ال***** فاكر اما يعطل الكامرات كدا مش هعرفه من عمله الاسود ميعرفش اني مركب كاميرات صغيره مش معرف حد عنها
فونه فضل يرن يرن اخر مازهق مسكه….. ايييييييي رن رن مابتزهقوش بقالكو ساعه مابردش يبقى مش فااااااضي ايييي
الحق ياادهم عم دهب جه خادها بالغصب هو ورجالته ومحدش قدرلهم وحالف ليجوزها لابنه الليله
ادهم بجنون…….. اييييييي وشويه ال******* الي برا دول فييييييين
اتصل على رجالته ووراه فارس وابو علي وراح لاهل دهب العزبه وهو حالف ليطلع غل البضاعه الي اتحرقت والملايين الي خسرها على جتتهم واحد واحد
كان حرفيا بيسابق الريح وجواه مرعوب لميلحقهاش وببدعي ربنا انه يوصل قبل مايفوت الاوان..
في وقت قياسي نزل وكل الي يقابله يضربه لحد ما دخل الدار وضرب نار في السقف………. دهبببببببببببببب
بس سكت بقهر رجل حبيبته اتاخدت منه اما سمع جمله المؤذون وهو بيقول….. بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
ادهم بجنون وغضب جحيمي:

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية للعشق قيود)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى