روايات

رواية عشقتك يا صغيرتي الفصل السادس 6 بقلم رنا سعيد

رواية عشقتك يا صغيرتي الفصل السادس 6 بقلم رنا سعيد

رواية عشقتك يا صغيرتي الجزء السادس

رواية عشقتك يا صغيرتي البارت السادس

رواية عشقتك يا صغيرتي
رواية عشقتك يا صغيرتي

رواية عشقتك يا صغيرتي الحلقة السادسة

شادي وبيقر”ب منها جامد لغيت ماخبطت في الحيطه اللي وراها وهو حوايطها بدراعه الاتنين
تالا بخوف وتوتر من قر”به ليها كده
تالا بخوف و توتر:اا بعد بعيد عني كده لو سمحت
شادي بخبث وببتسامه خبيثه:تؤ تؤ
شادي وبيقرب وشه من وشها ومركز علي شفا”يفها
شادي بهمس في ودانها وبحه مثيره:محدش قالك قبل كده انك جا”مده اوي اوي
تالا بضيق وبكل قوه زقته بعيد عنها
تالا بغضب:ومحدش قالك قبل كده انك قليل الادب اوي اوي
وكانت بتقلده بغضب
شادي بضحكه عاليه:وربنا قمر وسكر وعسل بزياده كمان
وغمز ليها وبضحكه:سلام ياقطه
وسابها ومشي بكل تكبر وغرور

 

في مكان اخر
ملك:هو شادي مجاش ليه
محمد:هو مقالكيش النهارده انه اجازه
ملك:لاء مقاليش
محمد:اممم علي عموم ياستي هو واخد اجازه النهارده
ملك بضيق:ماشي
محمد بخبث:خلاص متزعليش بقا ده هو يوم واحد بس مش هتشوفي فيه مش مشكله يعني
ملك بتجاهل الموضوع:بس اشيك اللي انت فيه دي ياحموو
محمد ببتسامه:اعجبك ولا معجبش
ملك بضحكه:لاء تعجب بس اي شكلك كده في واحده شاغلك
محمد ببتسامه:حاجه زاي كده
ملك بضحكه عاليه:ايوه بقا ياجامد
فجاء صوت جاي عليهم كله غضب وغيره واضحه
:ملللللللللك
ملك ومحمد بيبصوا علي مصدر الصوت وعارفين هو مين صاحب الصوت ده كويس
ملك بخووف:ش شادي

 

شادي بغضب وغيره:مش عيب يااستاذه يامحترمه اللي عملتي ده دي صوت ضحكتك جايب لي اخر الشركه دي ضحكه بتاعت انسانه محترمه
ملك بااعتذر:اا نا انا اسفه
شادي:محمد تعاله علي مكتبي عايزك
شادي مشي علي مكتبه ومحمد وراه
ملك بنفخ بضيق:اوف انسان مغرور بمعني الكلمه
في مكان اخر
احمد:بنتك بسم الله ماشاء الله يعني دكتوره اطفال
عبدالرحيم:اها ياحج وهتنزل الشغل هنا في البلد من بكرا
احمد ببتسامه:ربنا يوفقها يبني
عبدالرحمن:النهارده يابوي فرح ابن شعبان
احمد ببتسامه:ايو عارف انشاء الله كلنا هنروح ده فرح ابن الغالي عقبال ولادكم يارب
عبدالرحمن وعبدالرحيم:اللهم امين
عبدالرحيم:بسم الله ماشاء الله ابن عمي شعبان هيجوز مين في ولاده بقا
احمد:هيجوز ولده احمد الكبير ماهو معندوش غير احمد ومنه وولده مصطفي الصغير
عبدالرحيم ببتسامه:اللهم بارك

 

في مكان اخر
في شركه شادي
شادي:ماشي تمام ياملك شغلك كله مظبوط اتفضلي الملف ده سجلي الاسماء اللي فيه بالحروف الابجديه علي الكمبيوتر تمام اللاقي كل الاسماء دي متسجله النهارده مفهوم
ملك بااعتذر:شادي انا اسفه
شادي ببرود:اتفضلي يلا علي مكتبك
ملك بعيط من معاملته ليها وطلعت تجري علي مكتبها
محمد شاف ملك وهي خارجه من عند شادي وبتعيط وطلع يجري وراها ودخل وراها المكتب
محمد بلفهه:ملك مالك فيكي اي بتعيطي ليه
ملك ولسه هترد
شادي وجه عليهم
شادي:محمد سبينا لوحدينا شويه
محمد ببتسامه:ماشي
محمد وخرج
ملك قامت وقفت وكانت لسه هتخرج وراه محمد بس شادي مسك ايدها وحضنها من الخلف
شادي بحنيه بحب:ملك حبيبتي انا اسف

 

ملك وبتزيد في العياط
شادي ولف وشها لي وباس دماغها وايدها بحب
شادي بحنيه:هش هش خلاص اهدي حقك عليا ياقلبي
وخد نفس عميق
معلشي ياملك المفروض تعذرني ياحبيبتي انا بغير عليكي ياعمري
ملك بصت لي بستغرب من كلامه
شادي وفهم نظرات ملك لي
شادي وخد نفس عميق:ملك انا بحبك
ملك من كتر الصدمه برقت عينها لي
شادي بضحك علي منظرها:مالك اتصدمتي كده ليه والمصحف بحبك يابت فوقي كده بدل ماافوقك انا علي طريقتي وبص علي شفا”يفها وغمز
ملك بتوتر وخدودها احمرت:انت علي فكره قليل الادب
شادي ضحك بصوت عالي وبيستفزها:معقول قدامي قمر كده ومبقاش قليل الادب
ملك بخجل منه وبنرفزه:امشي اطلع برا ياشادي
شادي بضحكه:تؤ تؤ شركتي وقعد في اي حته تعجبني يابطل انت
ملك بخجل:طب انا اللي هطلع برا

 

وملك كانت لسه هتخرج بس شادي قفل الباب ووقف قدامه
شادي بحب:ملك انتي بتحبني
ملك اتوترت وبصت في الارض
شادي اقترب منها ومسك دقنها ورفع وشها لي
شادي بحب:ملك انتي بتحبني
ملك بتوتر من قربه ليها بالشكل ده
ملك وعينها في الارض:شادي انت اكيد عارف جوابي اي
شادي بحنيه وبلفهه:عايز اسمعها منك ياملك
ملك بحب:ش شادي انا وقالتها بسرعه انا بحبك
شادي بفرحه ووووووووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقتك يا صغيرتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!