روايات

رواية معشوقه حياتي الفصل السابع 7 بقلم نورهان رضا

رواية معشوقه حياتي الفصل السابع 7 بقلم نورهان رضا

رواية معشوقه حياتي البارت السابع

رواية معشوقه حياتي الجزء السابع

رواية معشوقه حياتي
رواية معشوقه حياتي

رواية معشوقه حياتي الحلقة السابعة

في الصباح كان الكل متجمع في الرسيبشن
دخل احمد وقال
اسيل عامله اي
اسيل بأبتسامه الحمدلله
جلس بحانبها وقال انتي بق يا سيتي في جامعه اي
اسيل وهي تبتعد عنو بهدوء
دخلت كليه الطب
احمد وهو يقفز بسعاده
بجد ونا كمان في طب انا في تالته نبق مع بعض بق
زين بحده لا اسيل مش هتكون معاك
تفاجئ الكل من حدت زين
ولاكن اخفاها زبن بسرعه وقال
اقصد يعني أنك لسه في الجامعه
وهي محتاجه واحد يكون بيفهم زي عمر وكده
احمد بس عمر مش فاضيلنا مش كده يا عمر اهو شوفت مش فاضي
نظر زين اتجاه عمر المصدوم وشاور علي نفسو
عمر لو اسيل عايزه اساعدها عادي
حسين بخبث لا خليها احسن مع ابن عمتها
ثم نظر لزين وقال انت عندك مشكله يعني يا زين
زين بتوتر وحنق
احم لا اكيد يلا عن اذنكم وقفت ريم واتجهت إليه ثم قبلتو من وجنتيه تحت نظرات الجميع وخصوصي نظرات اسيل
نظرت لهم اسيل بخجل ظاهر
ريم حبيبي حول متتأخرش انهارده بقالنا كتير مخرجناش
نظر زين الي اسيل وقال
ماشي ياحبيبتي زي منتي عايزه
ثم اتجه للخارج وهو يسب احمد ولا يعرف السبب
______________________________
كانت چيسي تتحدث علي الهاتف
چيسي الو ياحبيبي وحشتني
معتز بخبث
ونتي كمان ياحبيبتي وحشتيني ااوي
ابتسمت بخجل وقالت
انا بجد اسفه علي الي عمله ابيه عمر
معتز بالامبالاه ولا يهمك ياروحي
چيسي مالك يا حبيبي صوتك في حاجه
معتز وهو يمثل الحزن بصوته
ايوه ماما تعبانه جدٱ وعندها الكانسر وخلاص بتموت
شهقت چيسي وقالت ياربي بعد شر عليها انشاء الله خير
اكمل معتز بصوت اشبه للبكي
كان حلم حياتها تشوفك تخيلي كانت بتقولي خلص انت بس واجوزك انت وچيسي وياما تقولي اعزمها يابني هني في البيت وانا اخاف انتي تفتكري حاجه
چيسي لا انا هجيلها بكري واسلم عليها ابعتلي بس اللكشن
ابتسم معتز بأنتصار وقال من عيوني ياحبيبتي مش عارف اقولك اي بجد للدرجه دي بتحبيني
چيسي بخجل طبعٱ بحبك
قفلت معه چيسي وهي لا تعرف عواقب اليوم التالي
أما معتز فبدأ يضحك هو واصدقاء
مريم صديقه
لا عرفت تلعبها صح
شاب يبختك يابرو البت اي
ضحك معتز بفخر وقال اومال كنتو مفكريني هعديها كده ولا اي
ده بكري هيبقي يوم جامد
________________________________
رجعت ملك وهي تبكي وقابلت ذالك الجار المكروه
وهو يقول
مالك ياحبيبتي بتعيطي ليه قوليلي
ملك ياخي سبني في حالي بق دفعتو ملك بقوه ودخلت الي بيتها
______
اتصل زين بمازن وقال إنهم عيزين يخرجو في مكان ما مع ريم حتي يقضون وقتت ممتع
ابتسم مازن بخبث وقال
تمم تعالو عندي في الشقه ونسهر للصبح
زين تمم حضر طيب عشان السهره
مازن ماشي يامعلم باي بعد أن قفل مازن مع زين بدأ يبحث عن رقم ما وابتسم عندما رأه وبدأ بالرن
كانت ملك تقعد بغرفتها تفكر من اين تدبر هذا المال حتي تقدر تهرب من ذالك السجن وهو مازن
قطع شرودها هاتف رنينها علي رقم غريب
ردت ملك وقالت السلام عليكم
ضحك مازن بقوه وقال
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته بس تصدقي الي يشوفك كده يقول عنك محترمه مش بتاعت بار
شهقت ملك عندما علمت هويه المتصل
وقالت ااا انت جبت رقمي منين
مازن مش مهم المهم دلوقتي تلبسي حلو وكده
عشان عايزك
ملك بخوف
م مش مش فاهمه
مازن لا الله يخليكي ركزي كده معايا وصح صحي
نتي تلبس دلوقتي وبعديها تروحي علي الشركه هناك هتلاقي عربيه هتخدك وتجيبك بيتي
شهقت ملك وقالت نت بتهزر ومين قال اني هسمع كلامك
ضحك مازن بقوه وقال هتسمعي ياحبيبتي عشان لو كابيرتي هتزعلي وشوفي بق لو مامي لقتني عندك في الاوضه هتقول اي
شهقت ملك وقالت حرام عليك عايز اي مني
مازن قولتهالك قبل كده عايزك
ها تحبي اجيلك انا ولا تيجي وممكن نحل الموضوع ودي
ملك ببكاء حاضر
مازن بنتصار
احبك ونتي مطيعه يلا بسرعه بق عشان العربيه مستنيه
بعد مرور سعتين
كانت ملك تحت بيت ذالك المازن وتذكرت عندما وفقت والدتها بعد عذاب بعد أن تحججت بإن زميلتعا مريضه ولا يوجد احد بجانبها
السواق اتفضلي قدامي
ملك بخوف فين
شاور لها السواق امام المصعد وكتب رقم الطابق المطلوب وذهب هو
فتحت ملك بابا المصعد بعد أن وصل ولكن شهقت عندما رائت مازن يستند علي الحائط ويربع يديه حولين صدرو
وهو يقول بأعجاب واضح
اي القمر ده
خجلت ملك من نظراتو الذي تتفحصها بجراءه وقالت بتعلثم
اا انا جيت لو سمحت عايز اي وليه قولتلي اجي
مازن وهو يشاور لها أن تتجه وراه
ذهبت ملك بخوف وراه حتي دخلت الي داخل المنزل نظرت إليه بأعجاب شديد عندما رأته فهو يحتوي علي رسيبشن كبير أمام الباب وتلك البرنده الذي قد غرفتها
مازن وهو يقفل الباب نتكلم بق في المهم
ملك بخوف
ارجوك صدقني انا مش كده
لمح مازن بعض الدموع بعيونها واحس بالشفقه ولاكن نفض هذه الفكر واقترب منها وحاصرها علي الحائط وقال بنبره اشبه الهمس وكانت هي تغمض عيونها بقوه ولاكن فتحتهم مسرعٱ عندما هتف
عايزك انهارده تكوني خادمتي يعني هتكوني الخدامه بتاعتي انهارده يعني مش عايزك للي كان في دماغك شوفتي بق انا محترم ازاي ونتي الي صمت مازن عن التحدث ولاكن قبل أن يبتعد قبلها بجانب شفتيها علي اثرها ارتجف جسدها ودق قلبها بقوه حتي تقسم أن يكون سمع صوت دقات قلبها
ابتعد مازن حتي يراها بوضوح
كان وجهه ملك محمر بشده من أثر الخجل فاقت علي صوت مازن وهو يقول مكنتش اعرف أن مجرد بوسه زي دي تضيعك كده اومال لو كنت صمت عندما رأي احمرار وجهه يزداد أكثر ثم قال متمثليش انك بتتكسفي ماشي
شويه وهيكون في هنا ضيوف عيزك تجهزي نفسك
كده عشان تعرفي تخدمينا
ملك انت بتقول اي
مازن يقول الي سمعتيه كلام كتير مش عايز فاهمه وادخلي بق المطبخ اهو و اتعرفي عليه
رمقته ملك بنظرات مقرفه وقالت
انا بكرهك وبكره اليوم الي شوفتك فيه
اقترب منها مازن وقال بنبره همس
اوعي تفكري اني ميت فيكي لا نا بس مستني الحظه الي هكسرك فيها وبعدين ارميكي ومتقلقيش قريب ااووي ابتعد عنها وشاور لها علي المطبخ وذهب هو غرفته حتي يستريح
ملك ببكاء
ياارب خلصني منو
مازن من جوه
متقلقيش لو سمعتي كلامي هتخلصي
وضعت ملك يديها علي شفيفها ودخلت الي المطبخ
____________________
كانت اسيل تنزل من علي الدرج وكانت تلبس بنطلون برمودا اسود وتيشرت كت بالون الفيروزي ووضع شعرها بشكل زيل الحصان
احمد وهو يمسك قلبو
لا كفايا بق حرام عليكي
ضحكت اسيل بصوت عالي وقالت طب نا عملت اي
احمد وهو قريب منها ويهمس
بتسحريني بجمالك ده مش عارف اعمل اي تاني
اسيل بخجل
انا معملتش حاجه
مسك احمد يديها وقال تعالي بس بصي جبتلك اي
ذهبت معاه حتي وصلو الي صندوق
مسك احمد ذالك الصندوق وقال خدي ياستي جبتلك الهديه دي يارب تعجبك ممكن تكون حاجه تافهه بس انا اعرف أن البنات بيحبوها
اسيل وهي تشكرو
بجد شكرٱ كفايا انك جبتها
اقترب منها احمد وقال
لو اطول اجيبلك الدنيا هجيبها
ابتسمت اسيل بخجل ونظرت الي الارض
كان زين يوقف علي باب القصر وشاهد كل ذالك وكان يمسك بالطربزين السلم بقوه وعيونو تشد بالون الاحمر ثم توجه إليهم وقال
اي الي موقفكم كده
احمد عادي واقف انا و اسيل بنتكلم
زين والهي يعني نا مش عارف
اسيل عادي يعني في مشكله
رمقها زين بنظرات حاده
نزلت ريم وامسكت بيد زين وقالت أنا جاهزه
زين وهو يرفع راسو بتكبر وينظر لاسيل ويمسك دراع ريم
يلا ياحبيبتي
احمد استنوا بس ريحين فين
ريم ريحين نسهر يا احمد في اي
احمد بأبتسامه خلاص انا واسيا هتيجي معاكم
زين بغضب نعمم تيجو معانا فين
احمد في نفس المكان
زين لا مفيش حد هيجي معانا
اسيل خلاص يا احمد تعالي نروح مكان تاني
احمد بفرح والهي فكره احسن
زين بحده لا خلاص هتيجيو معانا
اسيل لا روح انت اكيد انت وخطيبتك عايزين تستمتعو
ريم لا عادي لو عايزين تيجو كده كده ريحين نسهر في بيت صاحب زين
احمد مازن
اومأت ريم
أما زين فكان يرمق اسيل بنظرات لا تفهمها حتي هو فكانت نظرات غضب وغيره وعصبيه
زين ممكن تروحو تلبسو هنتأخر
احمد وهو يمسك يد اسيل هواا ثم بداو يطلعو
ريم لطيفه اسيل
زين بشرود ايوه
ريم بس غريبه هو ازاي خالو محسن يسيبها هنا لوحدها مش خايف عليها
زين بسخريه يعني هو عمي حسن بيخاف عليكي منتي طول الوقت لوحدك
شعرت ريم بالحزن لأن اباها يتركها ديمٱ ولا يسألها حتي عن حالها حتي ولدتها ريهام كل متشوفها تقول نفس الجمله خدي بالك من زين وخليكي ماسكه فيه
سخرت ريم من حالها وهي تسأل كيف اب يسيب بنتو
بعد شوي نزلت اسيل وهي تلبس بنطلون چينز فاتح مقطع وقميص بنفس لون البنطلون چينز مقطع
وتركت شعرها متسابق بطول ظهرها ووضعت بعد مساحيق التجميل مما زادها جمال
نزلت وهي تمسك يد احمد الذي مسحور بيها
شافهم زين وهما نزلين وجز علي سنانو بقوه
وقال يلا خرجو الاربعه وركبو عربيه زين كان زين كل شويه ينظر إلي المراه حتي يشوف اسيل
حتي وصلو
______________________________
دخل مازن الي مطبخ رأي ملك تقعد بهدوء ولكنها شارده فأذا نظر لها أحد يظن أنها كت فارقت الحياه ولاكن كانت شارده في هذا الكائن الذي ظهر لها
مازن بقوه حتي يفيقها
الضيوف جت الاكل والعصاير والحاجه الي طلبتها حاهزه
اومأت ملك وقالت همشي امتي
مازن بخبث
مستعجله ليه قولتلك مش هعمل حاجه دلوقتي
خرج مازن وهو يشعر ببعض الضيق ولكن تذكر ذالك القلم وانهاا تمثل عليه
والهي مش هشعر حتي بنقطه شفقه عليكي
فتح مازن الباب
مازن هاي ريم
ريم هاي
مازن اي ده وأحمد كمان اوباا مين المزه الجديده دي شعرت اسيل بالخجل واردف زين بحده
لم نفسك يا مازن دي اسيل بنت عمي
مازن
ياراجل قول كلام غير كده ومد زراعه تجاه اسيل وقال
هاي اسيل أنا مازن صاحب زين وممكن ابق صاحب حد تاني يعني لو تحبي
زين وهو يمسك يد مازن بدل اسيل لا معلش هي مش بتتعرف كتير بيجلها رعب
اسيل بأستغراب رعب رعب اي الي بيجيلي
رمقها زين بنظرات حارقه وقال مش انا قولت يبق خلاص
ريم احنا هتفضل وقفين يلا ندخل دخل هما الخامسه
ثم خرجت ملك بمشروبات
نظر لها زين بأستغراب وهو يعقد حواجبه ثم نظر لمازن الذي ينظر لها بخبث وقد علم ما يفعله صديقه
دخلت ملك الي المطبخ مره تانيه
زين بتسأول مين دي يا مازن
ريم وليه دخلت المطبخ تاني
احمد اوعي تقولي انك جايب خدامه
اسيل بس من منظرها هي مش بتشتغل هنا
مازن بسس اي كلكو اسأله ادوني فرصه اجاوب
زين ايوه يلا جاوبني مين دي
مازن بتوتر دي بنت غلبانه عايزه تشتغل وجبتها هنا تكون بتشتغل هنا
زين طب ممكن تيجي الشركه عادي
مازن بتوتر من نظرات زين عادي يعني وكمان انتو جاين تسهرو ولا جاين تسألو
اسيل طب ممكن اقول حاجه
مازن انت تؤمر يا جميل
اسيل ممكن هي تيجي تقعد معانا حرام هي اكيد زهقانه
مازن بقوه لا مش هتيجي
ريم وفيها أي
مازن اي ياريم من أمتي الحنيه دي كلها
ريم هو نا كل متكلم واحد فيكم يقولي مش عارفه اي انا هسكت خالص
احمد اه ونبي هاتها يا مازن ده شكلها كيوت خالص
رمقه مازن بنظرات حانقه وقال اي الي جابه ده
زين نا عارف ثم أكمل بهمس
اكيد الهانم فرحانه مهي مسكالي فواحد
ريم بتقول حاجه يا زين
زين احم لا مش بقول يلا يا مازن نديها
وقف مازن واتجهه الي المطبخ رأئها تقعد بهدوء
مازن وهو قريب منها تقومي دلوقتي هتقعدي معانا عشان كلهم برا عملين يسألو انتي مين حسك عينك تقولي حاجه صدقيني سعتها مش هخرجك من هنا غير علي قبرك فهمتي
اومأت ملك بخوف ثم خرجت معاه وهي تنظر إلي الارض
اسيل بأبتسامه
هاي أنا اسيل
ملك بهدوء ونا ملك وبدأ الكل يتعرف عليها وكانو مندمجين ريم اي رأيكم نرقص
احمد اه ياريت ثم وقف وشغل اغنيه رومانسيه
ومسك يد اسيل عشان يرقص معاها وقف زين هو الآخر ومسك يد ريم وهو ينظر إلي اسيل بنظرات حاده
مازن وهو يمسك يد ملك
ملك اي
مازن هنرقص اي
حاولت ملك أن تبتعد عنو ولاكن امسكها بقوه من خصرها وقربها منو بقوه اذا نظر لهم أحد يظن انهم يقبلون بعض
ملك بخجل ابعد شويه
مازن وهو يقربها اكتر ويقول بنبره همس لو اتكلمتي تاني هبوسك المره دي عشان مش هعرف اقربك تاني نظرت ملك الي الأرض بخجل ونظر لها مازن بتسليه وتلك الابتسامه علي ثغره
أما احمد كان يعتبر يحضن اسيل وكان قريب منها بقوه
حتي شعر زين بالدماء تتجمع في دماغو من كتر الغضب
ريم مالك
زين احم مفيش حاجه بس مش شايفه اخوكي بيعمل اي
نظرت ريم الي احمد ورأتو يحضن اسيل وقالت
فيها اي بنت خالو يعني
زين بتأفف
ماشي لحظت ريم نظرات زين المعلقه علي اسيل وقالت
لي حاسه انك مهتم بيها ااوي
زين بتوتر
لا بس اصل جدو يعني قايلي اخد بالي منها مش اكتر
اومأت ريم بهدوء ووضعت راسها بكتف زين وهي تفكر في ذالك الشخص الذي تحبه
زين ممكن يا احمد ارقص مع بنت عمي شويه ونت ترقص مع اختك
احمد بحزن ماشي بس هخدها بسرعه
زين بسخريه ليه شايفها شكولاته وهتسيح
احمد بهيام ااحلاا
رمقه زين بنظرات كره
ومسك أسيل من خصرها بقوه حتي تأوت بصوت خافت وقالت
براحه شويه
زين اي مش عجبك لاكن كان عجبك حضنو ااوي
اسيل بغرور ونت مالك اكون في حضنو ولا حتي اي
زين بهمس اتعدلي احسن معدلك
اسيل طب منت واخد خطيبتك في حضنك حتي قالك انت بتعمل اي
زين بغضب بس دي خطيبتي
اسيل وده ابن خالي وصديقي مسكها زين بقوه وقال ماشي حسابنا لما نرجع شعرت اسيل ببعض الخوف ولاكن تذكرت انهم بعاد عن بعض معأن غرفتها تلازق غرفتو ولاكن هو لا يستطيع أن يجازف ويدخل اليها
وضعت اسيل ا غصب عنها رأسها علي كتفو واستنشق هو عبير شعرها واغمض عيونو حتي يستمتع بهذا الشعور الذي يراوده
انتهت اخيرٱ تلك اليله
ورجع الاربعه علي القصر وكانت اسيل مفكره أن زين نسي كلمه حسابنا لما نرجع
أما عند مازن
جهزت ملك نفسها وكانت ستهم بالخروج
مازن بحده نتي راحه فين
ملك ماشيه اظن خلص وقتي
مازن انتي عارفه الساعه كام
ملك بتوتر تلاته
مازن اه وعايزه تمشي اساعه تلاته لوحدك
ملك يعني عايزني اعمل اي مش كفايا ضحكت علي ماما
مازن بسخريه ونتي لما تروحي دلوقتي هتقولي لماما اي
ملك ملكش دعوه
مازن بحده كنتي قايله لمك رايحه فين
ملك قولتلها اني رايحه لصحبيتي
مازن يبق تتصلي بيها وعرفيها انك هتباتي عشان الوقت أتأخر
ملك ابات ابات فين يا مجنون انت
مازن بنبرة حاول يهدئها
ملك لو سمحتي اسمعي الكلام وكمان انا لو عايز اعمل حاجه مش هاخد منك بالاذن انا بنفذ علي طول ونا دلوقتي عايز انام ماشي فتصلي بيها وخلصيني
اومأت ملك بخوف وفعلأ تحدثت مع ولدتها وبعد أن اغلقت قال لها دي اوضه الضيوف تقدري تنامي فيها وده مفتاحها لحسن تخافي اني ادخلك ولا حاجه ثم تركها ودخل غرفته ولاكن ظل واقف حتي يتاكد انها دخلت الي الغرفه دخلت ملك وقفلت عليها الباب بالمفتاح ثم وقعت علي الفراش ونامت بسرعه
أما مازن فتنهد ودخل ونام بهدوء
_______________________________
دخل سامح الي غرفته الذي شاور له الجد عليها
رأي فتاه اقل ما يقول عنها ايه في الجمال بنت بعيون زرقاء وبشره بيضاء قصيره القامه كانت تلبس فستان قصير حتي يناسب زوجهم
رقمها سامح بسخريه فهو لا يعرفها وحتي هي لا تعرفه وتزينت من اجلو
سامح بهدوء
اذيك يا ساره
ساره بخجل الحمدلله
سامح احم اا بصي اعرفك علي نفسي
انا سامح وعندي اختي مايا ومهندس
والحمدلله المرتب بتاعي يعني كويس
ساره وهي تنظر ليه بأستغراب
بتقولي ليه الكلام ده
سامح بصراحه مش عارف اقول اي
ضحكت ساره وشرد سامح بضحكتها ولاكن فاق بسرعه وقال طيب بصي نا دلوقتي تعبان وهموت ونام ممكن
اومأت ساره بخجل وقالت اكيد اتفضل
سامح ونتي
ساره انا كمان هنام
مسك سامح يديها وقال ممكن تنامي جمبي نتي مراتي
اومأت ساره بخجل ونامت بحانبو
_____________
دخل ليث هو و مايا الي غرفتهم
وخلع ليث الجاكيت
مايا بتوتر اا انت بتعمل اي
ليث بغير يعني هكون بعمل اي
مايا مش هنا ازاي اصلٱ تغير ونا واقفه اقترب منها ليث وقال علي فكره انتي مراتي
ثم نظر إلي حجابها وقال احنا خلاص دخلنا الاوضه ملوش داعي للحجاب تقدري تقلعيه
مايا بخجل لا طبعٱ اقلعو ازاي ونت واقف
نظر لها ليث وهو يرفع حواجبه وقال ده علي اساس اني راجل غريب
انا جوزك علي فكره
قشعر بدن مايا وقالت بخفوت حاضر بس لما اغير هدومي
أومأ لها ليث وقال أنا هدخل الحمام تكون انتي خلصتي
اومأت مايا وبعد شويه كانت تلبس بچامه بمراسم كرتونيه مضحكه وتركت شعرها متسابق مثل العاده
خرج ليث بعد أن تأكد أنها انتهت وكان يلبس بنطلون اسود وعاري الصدر
شهقت مايا وابعتدت راسها وقالت انت ازاي مش لابس حاجه ادخل البس التيشرت
كان ليث لا يسمع منها شئ غير انو كان ينظر اليها والي شعرها البني الذي بلون عيونها
وتلك البچامه الذي يقسم انها تزيد من جمالها اقترب منها ليث وامسك يديها وابعدها عن عيونها وقال
مشاء الله شعرك حلو ااوي ثم مسك بعض الخصلات وقربهم من انفو واستنشقهم بقوه وقال
نتي جميله اوي يا مايا حتي اسمك حلو انا محظوظ انك مراتي وملكي انا
خجلت مايا من قربه الشديد ومن كلامه حتي توردت وجنتيها قبلها ليث بوجنتيها المتوردين وقال حتي دلو طعمهم جميل بس اكيد مش هيبقى اجمل من العسل ده نظرت اليه بعدم فهم وعندما لاحظت نظراتو شهقت ولاكن ابتلع شهقتها بجوفه قبلها ليث برقه حتي يشعر بطعم شفتيها ثم تعمق في القبله عندما لاحظ تبادلها بخجل ابتعد عنها وهو يلهث وقال مش قولتلك طعمو هيبقي احلا
ثم مسك يديها ومدت علي الفراش وأخذها بحضنو حاولت هي أن تعترض لكن مسكها بقوه بيديه الذي تمسك خصرها وذهبو الاثنين بنوم عميق
_________________________
كانت اسيل بالمرحاض تنعم بدوش هادئ وبعديها لبست شورت قصير وتيشرت كت وتركت شعرها الذي يتساقط منه الماء وخرجت وهي تجففه لكنها صرخت عندما رأت زين يحلس بحريه علي المقعد ويضع رجل فوق الأخري ينتظرها وكان يتفحصها بوقاحه ثم وقف وابعد تلك المنشفه الذي تجفف بيه شعرها
زبن انا بحمد ربنا انك مش بتخرجي كده والا كان زماني قتلتك انتبهت اسيل لنفسها وحاولت مسك المنشفه حتي تخفي جسدها من امامه ولاكن هو رماها بعيد ومسك يديها وقال كنتي بتقولي اي بق ابن خالك مش كده
اسيل بخوف
اا انت دخلت هنا ازاي
زين وهو يقربها منه دخلت زي مدخلت متتهربيش من سؤالي اسيل وهي تتأوه بخفوت بسبب تلك القرصه الذي قرصها لها بخصرها وقال هتتكلمي ولا
اسيل ملكش دعوه مش نت قولت كل واحد في حالو عايز اي ويلا أخرج برا
قرصها زين مره اخري ولاكن هذه المره بقوه وقال
كده بق عندك عقابين واحد لما سبتيه ياخدك في حضنو والتاني لما مسمعتيش كلامي
نظرت اليه اسيل بخجل واحمرار خديها يزيد وقالت
انت بتعمل اي
زين وهو يقرصها
بربي طفلتي عشان مش عايزه تسمع الكلام كانت اسيل تمسح بجانبها حتي بانت دموعها وقالت
اسفه حمالها زين وجلس بيها علي الاريكه عندما بكت قال هو بحنو
كل مهتعملي غلط هعقبك
اسيل وهي تعض علي شفتيها بخجل
اسفه اقترب منها زين ولامس شفتيه بشفتيها وحررها من تحت اسننهاا وبدأ يقبلها برقه ثم ابتعد عنها وقال ومش تعضي علي شفايفك تاني
اسيل بخجل وتنظر الي الارض حاضر
زين بصيلي ظلت اسيل كما هي قرصها اخري حتي رفعت نظرها إليه وهي تتأوه
مش فولتلك تبصيلي وتسمعي الكلام اومأت اسيل وقالت حاضر هسمع ثم نفخت خديها بقوه
زين بأبتسامه ايوه كده يلا بق عشان ننام
شهقت اسيل وقالت
نن ننام ننام فين
زين بخبث وهو يشاور علي الفراش
علي السرير يعني هيكون فين
ااسيل زين هو نت بعقلك
زين وهو ينظر لها بحذر
وضعت هي يديها علي يديه وقالت خلاص ونبي
ضحك زين علي طفولتها وقال
انا قفلت الباب علينا وكمان فيها اي لو نمت مع مراتي الطفله
ابتسمت اسيل بخجل وقالت طب وريم
زين
هو نتي عايزه تضربي وخلاص ممكن تسكتي بق حملها زين مره اخري ونام وهو يحتضنها وقال
تصبحي علي خير يا طفلتي
اسيل بخجل ونت بخير
(ده اي الجفاف العاطفي ده😂😂)

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية معشوقه حياتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!