روايات

رواية قلب يونس الفصل التاسع 9 بقلم فيروزة

رواية قلب يونس الفصل التاسع 9 بقلم فيروزة

رواية قلب يونس الجزء التاسع

رواية قلب يونس البارت التاسع

قلب يونس
قلب يونس

رواية قلب يونس الحلقة التاسعة

في يوم يونس رجع البيت وملاقش فجر…فضل يدور عليه…واتصل علي ابوها مش عندو …اتصل علي اموه مش عندها…
فضل كده يدور عليه يوم واتنين وتلاته…
لحد ما تليفونه رن …
يونس …الو …
ايوه يونس معايا ..
ايوه معاك انت مين …
انا اللي معايا المدام ..
معاك ازاي يا حيوا ن فين فجر …
بقولك معايا ..
ازاي يعني ….
خطفها ….وعايز اربعه مليون جنيه.. علشان الاموره ترجعلك حته واحده ……
يونس بعصبيه….انت مجنون …بقولك ايه فجر هترجع يعني هترجع ….فاهم ….
وقفل السكه ….
وعمل اتصالاته…علشان يعملوا تتبع نمره التليفون …
بعد ساعه كانوا عارفو المكان…

 

 

يونس طلع علي هناك في اسرع وقت …..
لاقه المكان …مهجور مفيش فيه حد ….
يونس بصوت عالي …يارب يارب …..اعمل ايه يارب مش عارف اتصرف ازاي ….انا تعبت …وخايف عليه….يااااارب..

يونس خرج من المكان …واول ما خرج جاله اتصل …
يونس بعصبيه ..الو ..
😂😂😂شوفت بقي انك غبي …اهي الاموره معايا وكمان في حضني …
يونس بعصبيه وصوت عالي …اقسم بالله انا همسحك من علي وش الدنيا ….
😂😂😂ولا تقدر …
وقفل التليفون …
يونس بعصبيه…اقسم بالله همو تك انا مش هسيب حد غير لما اخد حقي منه وحق فجر …
(يونس بدموع يارب انا تعبت يارب انا خايف عليه يارب انا خايف عليه …حاسس ان قلبي هيخرج من ضلوعي علشانها ومن خوفي عليه …يااااارب)..
بعد دقيقه وصلت صور ليونس علي الواتس اب …
يونس فتح الصور وكنت (عباره عن صور لفجر مع واحد في اوضع وحشه …وصور تاني لفجر وهي🤐🤐🤐…
يونس دموعوا نزلت وهو بيشوف الصور دي …يونس دموعوا نزلت علي حبيبته واللي بيحصل فيه …وكل ده بيحصل فيهم ليه …
يونس قاعد في الأرض ….يااااااااااااااارب انا تعبت ومش عارف اعمل ايه يارب …..يارب خدني قبل اللحظه اللي فجر تتكسر فيها …لان كسرتها يعني موتي …يااااااااااااارب….رحمتك بيه …يارب اعمل ايه ولا اروح فين …
في الوقت ده تليفونه رن …
يونس رد بسرعه …الو …
😂😂هتدفع ولا اكمل …

 

 

يونس بسرعه …هدفع …
😂😂😂شاطر نص ساعه وتكون الفلوس عندي …
يونس …حاضر …وهاخد فجر امته وازاي…
😂😂امته في فرحك …ازاي هي هتجيلك لوحدها …
يونس بستغراب…فرحي ازاي …
😂😂هو انا نسيت اقولك انت هتتجوز النهارده في نفس القاعه اللي كان فيها فرحك …والفلوس بروضه هاخدها النهارده …وفجر هترجع بيتها النهارده ….ايه رايك …
يونس بعصبيه…انت مجنون …انت بتقول ايه …
براحه علي نفسك ده شرطي علشان تاخد فجر حته واحده …وكمان سليمه من غير ما
يونس بعصبية….اخرس كفايه ….طيب هتجوز مين ….ولا ازاي هلاقي عروسه النهارده …
العروسه موجوده …انت هتتجوز تمارا هانم النهارده …هتتجوز النهارده فجر هترجع البيت النهارده ايه رايك …في العرض ده …عرض مغري بصراحه …
يونس بعصبية ….ايه ده… طيب انا موافق …فجر هترجع امته …
بعد ما تتجوز وتمضي علي مؤاخر…عشره مليون ..
يونس …موافق ..
تمام …
…..
بالليل في القاعه قاعد يونس وجمبه تمارا ومسكه في ايدو …في نفس الوقت دخلت فجر …
فجر بدموع صرخت في وش يونس ….
يونس بابتسامه
تمارا
فجر ..
البارت انتها بس الحكايه لسه…

 

 

واللي جاي اقوي بكتير من اللي فات….
..
عارفه ان كل بارت مجنون اكتر من اللي قبلوا …بس هي دي الحكايه مختلفه علي مجنونه ….ميكس …يارب تكون حلوه …

يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية قلب يونس)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى