روايات

رواية قمري الفصل الرابع 4 بقلم محمود كامل

رواية قمري الفصل الرابع 4 بقلم محمود كامل

رواية قمري الجزء الرابع

رواية قمري البارت الرابع

رواية قمري
رواية قمري

رواية قمري الحلقة الرابعة

جيهان ببرود: والله بتزعقلي عشان دي اي رايك انه الحلوة مش بنت ومد”ورها كمان و عايز تتاكد معايا دليل يثبت كلامي .
قمر بصدمه: انتي بتقولي ايهههه.
طاهر بص لقمر يلي من جواها بتقوله هي بتكدب وانت مصدقتهاش صح.
جيهان طلعت فديو وصور وهو انصدم منه قرب من قمر: الكلام دا حقيقي.
قمر بصدمه: محصلش والله العظيم.
طخخخخ كف نزل علي وشها: والصور دي ايهههه والفديو انطقييي يا ر*خيصه.
قمر شدت ايديها وبغضب: قط’ع لسا”نك انا اشرف من’كم كلكم وريني.
شافت اتصدمت صور ليها و*حشه: كدب كل دا كدب في كدب.
جيهان بخبث: طلما كدب جايه هنا لي مع واحد متجوز.
بقلم_عشاق_الروايات
طاهر لسه هيتكلم فجاءة قمر قاطعه
قمر بغضب راحت ليها: انا سكت ليكي كتير كتير عشان اصلي تعالي يا ر*وح امكككك.
مسكت جيهان ونزلت فيها ضر*ب: اعاااااا اوعي يا متو*حشه الحقني يا طاهر.

 

 

 

طاهر مصدوم 😳.
قمر بعدت بالعافيه طاهر شالها: ابعد يالا بت انتي لو وقفتي قدمي تاني انا همو*تك يا ز*بالة.
جيهان بغضب: انا يلي هند”مك سلام.
قمر مصدومه وطاهر بص بغضب علي جيهان: انا عارف انه مش انتي وانه متفبر”كه.
قمر بذهول: ها اومال لي عملت كده.
طاهر تلقائي شدها لحضنه: بعدين هقولك.
قمر: يعني مش مصدق.
طاهر بهدؤء: قمر يلي قدمي غير يلي في الفديو .
(فقط وحصري في عشاق الروايات)
قمر دموعها نزلت وبصت للارض: انت يلي بتقول كده دلوقتي.
طاهر رفع وشها بايده: انتي مراتي وعندي احساس انك مش كده.
قمر بابتسامة: شكرا علي ثقتك فيا.
طاهر: تعالي ناكل حاجه.
قمر: يلا.
قاموا ياكلوا.
طاهر بمشاكسه: قمر ياقمر تيجي نتفرج علي فيلم.
قمر بابتسامة: ياريت.
قام يشغل فيلم ويتفرجوا وهي عملت فشار هو تلقائي اخدها في حضنه وسرحوا في الفيلم ولحظه جت اغنيه: تيجي نر”قص.
قمر بذهول: ا ازاي معرفش.
قام مسك ايديها وشد”ها وحط ايده علي و*سطها: بصي لعيني بس.
قمر بصت لعينه ور”قصوا شويه.
قمر: احم تصبح علي خير.
طاهر باقتضاب: رايحه فين.
قمر بضحك علي شكله: هنام في الاوضه دي.
طاهر: ليا يا اما هو هننا”م في اوضتنا يلا دا انا زي جوزك يعني.
قمر بضحك: ايه دا في برص ورك.

 

 

 

بص طلعت تجري علي الاوضه وقفلت: تصبح على و”شك.
طاهر بعصبيه: مجنونه والله ماشي يا جميل.
داخل ينام وهو فرحان وبيفكر في اللحظات دي وفي نفس الوقت كانت قمر بتفكر فيه نامو بسعادة.
تاني يوم.
جيهان بكر”اهيه: الفديو وكل حاجه دي تتنشر كلها مفهوم يا شادي.
شادي: مفهوم.
جيهان بخبث’: اما نشوف ولسه يا ست قمر.
طاهر قام وجهز لاقها بتحضر الفطار في نفسه: مش عارف لي متلغبط معاكي.
قمر كانت وقفه علي الكرسي: يارب شويه طول بس.
#بقلم_عشاق_الروايات.
طاهر بضحك: اوزعه😹.
قمر باقتضاض: لا مش اوز… اعااااا.
وقعت بين ايده سرح في وشها: خدي بالك شويه.
قمر باحراج: احم نزلني طيب 🙂.
نزلها وقعدوا يفطروا جاله فون: هخرج شويه وجاي.
قمر بابتسامه: اشطا وانا هروح اقابل صحبتي.
طاهر: خدي بالك من نفسك.
قمر: حاضر.
ابتسم بهدؤء وقام مشي.
بعد ساعه في شقه جيهان.
طاهر بغضب: مهما تقولي لي تكدبي.
جيهان بمكر: مش بكدب وكل حاجه حقيقه ولو مش مصدق حتي روح العنوان دا هتلاقيها قاعدة مع حبيب القلب.
طاهر: لو كلامك كدب هقت*لك يا جيهان.
جيهان: انا بحبك لي بتعمل كده.
قام مشي راح العنوان.
جيهان بخبث عملت مكالمه: نفذ حالا.

 

 

 

شادي: اعتبريه حصل وكله شاف.
جيهان قفلت و بتوعد: لسه يا قمر دي البدايه بس.
وصل المطعم.
انصدم شاف قمر قاعده مع حد وبتضحك وهو بيضحك قرب وانصدم من يلي سمعه.
الشخص : امتي تطلقوا وتخلص اللعبه دي و نتجوز يا يا قمري انا بحبك اوي.
طاهر بغضب…..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قمري)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى