روايات

رواية قمر الصقر الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم رانيا حمدان

رواية قمر الصقر الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم رانيا حمدان

رواية قمر الصقر الجزء الخامس والعشرون

رواية قمر الصقر البارت الخامس والعشرون

رواية قمر الصقر الحلقة الخامسة والعشرون

مليكه. انا بعرف امشي على فكرة لي تشلني ان شاء الله
ادم. تصدقي أن انا غلطان انا بكلم جاموسه زيك
مليكه. مش عاجبك طلقني ياخوي
ادم. مش لم نتجوز الأول وانا هولع فيكي
مليكه. مش هتقدر تجي جنبي اصلا
ادم. مليكه هشوف سليم وهعدي عليكي عند صقر
سلام
عند سليم وآدم
سليم. آدم في مصيبه
ادم. مصيبه اي ياوش الفقر انا داخل على جواز

 

 

سليم. يوسف هو اللي كان باعت عمار عشان يوقع ثقه قمر في صقر وكمان كان هيخد قمر ويسافر تركيا
ادم. بس اي واصل عمار ل يوسف
سليم. الليثى اتفق مع يوسف ان يدي سهم في الشركه بتعت قمر لو رجعت لي
ادم. ياولاد الكل*ب طب تعالى على فيلا صقر بسرعه
في الفيلا
قمر. صقر
صقر. نعم يا قلبي
قمر. ممكن تخدنا في حضنك عايزه انام
صقر. تعالي ياروحي
قمر بدموع . هو لي بيحصل فيه كده لي كل ما افرح شوي تحصل حاجه تخرب كل حاجه فجأه هو انا واحشه
صقر. بس مش عايز اشوف دموعك وانتي ست البنات كله محدش قدر يوقع صقر الشرقاوي غيرك انتي كيانه ياقمري مش عايزك ترجعي ضعيفه خلي ثقه في نفسك انتي مش اي واحده انتي مرت صقر الشرقاوي
تلفون صقر مش مبطل رن
صقر. الو يازفت
ادم. صقر انزل احنا في المكتب عندك في حاجه لازم تعرفه
صقر. طب اقفل وانا نازل
صقر. قمر ياروحي نامي شوي دلوقت انتي وانا هنزل أشوف سليم وآدم وهبعت ليكي مليكه والداده وفاء
تحت
صقر. داده وفاء خدي اكل واطلعي ل قمر انتي ومليكه
الداده. حاضر يابني

 

 

في المكتب
صقر اي الحاجه المهمه
سليم. قال كل حاجه لصقر
صقر. كده بقاا هو جاب آخره وانا فلست منو
طلع تلفون ورن على نريمان
صقر. نريمان تعالي على الفيلا بسرعه
نريمان. تحت امرك يا بيه
صقر. قبل ما تجي رن علي يوسف وقال انك جايه على هني
نريمان. حاضر ياصقر بيه
سليم . ناوي على أي ياصقر
صقر. ناوي على كل خير
ادم. ياجدعان انا عايز اتجوز قبل ما اموت مش هنفضل نعيش في الاكشن ده على طول
سليم بضحك. هتتجوز ياخوي بس الصبر 😂
صقر . كله هيخلص قريب ياادم متقلقش
وصلت نريمان وخبط على الباب
صقر. اتفضل
نريمان بخوف. تحت امرك يا صقر بيه
صقر. نريمان انا عارفه ان امك بتعني من مرض القلب وعايزه كمان عمليه وانتي بتعملي ده كله عشان كده صح
نريمان بدموع. ايوه والله انا حولت كتير اجيب فلوس بس كان كله رافض يسعدنا
صقر. انا هعمل العمليه ل مامتك في أكبر مستشفيات مصر بس بشرط
نريمان. موافقه على أي حاجه بس ماما ترجع زي الاول
صقر طلع تلفون وكلم شخص يخد مامت نريمان يوديها اكبر مستشفيات تعمل العمليه
نريمان. مش عارفه اشكرك ازي بس انا موافقه على أي حاجه وانا تحت امرك
صقر. انتي وسليم هتسافر تركيا بس قبل ما تسافر سليم انت تكلم الليثى وتقول انك موافق على الصفقه اللي طلبها منك وتخلي يجي في المكتب وسيب الباقي عليه وبعد كده انتي يانريمان هتكلمي يوسف وتقولي انو انا جاي تركيا لوحدي عشان في موارد هشرف عليه تنزل مصر من طريق المين هخليك تنزل مصر انت وصوفيا هانم عن طريقه وطبعا عشان حمياتك هخلي سليم معاكي

 

 

سليم ونريمان موافقين
صقر. طلعي تلفونك دلوقت وكلمي يوسف يلا
نريمان اتصلت علي يوسف
يوسف. هلا ياقطه كان عايز اي منك صقر
نريمان. انا مسافر تركيا الفجر
يوسف. لي ده أن شاء الله جاي تتفسحي ياروح امك
نريمان. لا حضرتك انا جايه هكون مشرفه على الصفقه بتعت جاك وده فرصه ليك انك تنزل عشان هتكون من طريق المين
يوسف. ماش ياقطه سلام ونتقابل في تركيا بقاا
صقر. تمام كده سليم تسافر انت ونريمان الفجر بطياره الخاص
سليم. اشطا ياكبير
صقر. سليم وصل نريمان المستشفى تشوف أمه قبل ما تسافر
وأنت ياادم خد خطيبتك وامشي يلا
ادم. انت بطير وراي بشياكه يعني ولا اي
صقر. عاجبك ولا مش عاجبك ياض
ادم. عجبني ياكبير
فوق
صقر. انسه مليكه آدم مستنياك تحت
مليكه. ماش سلام ياحبيبتي وخلي بالك من نفسك
قمر. حاضر ياصحبتي
الداده. وانا هستاذنا يابني
صقر. ماش يا داده
قمر. كان في حاجه ياصقر ولا اي
صقر. لا مفيش ياروحي بس حاجات في الشغل
قمر.. بجد في الشغل

 

 

صقر. ايوه طبعا في الشغل انا هدخل اخد دوش
عند ادم ومليكه
ادم. ساكت لي
مليكه. عادي
ادم. في حاجه مضيقاك
مليكه . آدم هو انت عايز تتجوزني وياريت تتكلم بجد
ادم. مش ممكن يكون حبيتك
مليكه….
ادم. مصدومه لي ايوه حبيتك من اول يوم شوفتك عند قمر وحبيت الكلام معاكي بصي انا مش هقول حاجه دلوقت غير لم تكوني على اسمي ياملاكي
مليكه. هااا
ادم بضحك على منزرها. هاا اي انزلي يلا وصلنا وفوقي كده ي امك تقول عملت فيكي حاجه 😂
عند سليم ونريمان الصمت كان سيد المكان
سليم. ممكن اسال سؤال
نريمان. اتفضل
سليم. اي خلكي تشتغلي عند واحد زي يوسف
نريمان. انا كنت بشتغل سكرتارية عند السيوفي ولم حضرتك خد الشركه يوسف اتفق معاها ان اكون عند صقر بيه مع ان مكنتش عايزه كده والله بس هو اجبرني ان اعمل كده وهددنا لو مرحتش هيقتل امي وانا مليش حد غيرها
سليم. اهدي طب خلاص كل هيتحل

 

 

عند صقر وقمر
قمر. صقري
صقر. بدل صقري يبق عايزه حاجه عايزه اي
قمر. ممكن نتفرج على كرتون 🥺
صقر…..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قمر الصقر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!