روايات

رواية كتكوتي الفصل الرابع 4 بقلم سلسبيل أحمد

رواية كتكوتي الفصل الرابع 4 بقلم سلسبيل أحمد

رواية كتكوتي الجزء الرابع

رواية كتكوتي البارت الرابع

رواية كتكوتي الحلقة الرابعة

– زين
= ايوه
– هو انت مدايق مني ؟
= اها ، عايز بوسه عشان اتصالح
– انت بتهزر! بجد مدايق ليه؟
= عشان مقولتليش كتكوتي وقولتي زين
– يا زين مش بهزر بقي انت مدايق عشان هسيبلهم البيت؟
= ليلي انتي لو عايزه عماره كامله هجبلك مش بس بيت انا لو هبقي مدايق فا عشان حسيت انك عاوزاها وهما بيخدوها بالقوة لكن مدام هيريحك لما يخدوها يبقي اكيد مش زعلان انا اهم حاجه عندي انتي!
– وانا بحبك اوي!!
= يعني هاخد بوسه؟
– تؤ
= خلاص هبوسك انا
باسها بسرعه قبل ما تعترض وضحك وهي ضربته بخفه
– بس

 

 

= طيب خلاص تعالي فحضني
ابتسمت وقربت لي وهوا حاوطها بايده:
اشمعنه الحضن بقي؟؟
اتكلمت وهي دفنه راسها فحضنه: عشان امان
باس راسها بحب: انا بجد ربنا بيحبني انوه يخليكي تثقي فيا انا و تحسي معايا بالامان
– عشان انت الى حسستني ب ده يا زين كل حركه بعملها رد فعلك بيبقي عباره عن قلق و خوف عليا و..
= و اية ؟
– وحب!
= وانا عمر ما حد حبني غيرك
– الحمد الله.
ضحكت: مش بهزر!
– ولا انا! لو كان حد غيري حبك كان ما**ت هنهزر ولا اية
اتجرأت وباست خده وبعدين رجعت لحضنه بسرعه: بحبك
زين بعدم وعي وصدمه : انا خت بوسه دلوقتي؟
ليلي فضلت تضحك من رد فعله
بفرحه:متيجي نجيب ليلي صغيره؟
– اية!؟
= يبقي يلا
____________بعد فترة_____________
– طمني يا دكتور عندها اية ؟؟
= متقلقش ده في حاجه فالسكه
بصتلها بصدمه ممزوجه بفرحه: حاجه؟ بيبي!!
الدكتور ابتسم: فالحقيقه اتنين تؤام.
زين بصدمه اكبر: تؤام !!!!
شالها بحب وحضنها بقوه: مش مصدق!

 

 

= هيبقي عندي تؤام!!!
– هنبقي بابا و ماما!♡
و… فات تلت شهور على اجمل خبر في حياتهم”
– زين
= نعم يا روح زين
– عايزه شوكلاتة وشيبيسي واندومي و كراتيه و بسكويت
= طب ما اخدك السوبر ماركت اسهل
– بتتريق !
= ابدا مقدرش انتي لو عايزه عيوني هديهالك
__________________
– زين اصحي يا زين
= ها
– قوم هات لبن و جبنه وفينو ولانشون
= ليلي الساعه 1 بليل
– جعانه!
= حاضر
– بحبك يا كتكوتي.
= وانا كمان
___________________
– اللحقني !
= ايه في اي
– حاسه اني هولد
= دلوقتي! طب اصبري هكلم الدكتور
– مش قادره اتصرف هات تاكسي
= تاكسي اية الساعه اربعه الفجر تعالي اما اشيلك
..
– التؤام زي الفل مش هتولدي ولا حاجه
= ازاي يا دكتور
– توتر بس مش اكتر فا اكيد سبب لها الهاجس ده
زين بصلها بنفاذ صبر: وقعتي قلبي
= معلش بقي عيالك زي ما هم عيالي
ابتسم: يلا نروح.
“فالطريق”
– زين انت زهقت مني

 

 

= ابدا حد يزهق من القمر ده
– بجد؟
= اكيد بجد لو انا بتعب حبه صغيرين عشانك فا انتي بتتعبي وانتي شايله طفلين ولادنا.
بدموع: انا مازلت معرفش من غيرك كنت هعمل اي انت مفيش زيك ابدا
– وانا برضو عمري ما هلاقي زيك
ابتسمت ومسكت ايده: بس عارفه اني تعبتك هترتاح مني بعد ما اولد.
= تعبك راحه
__________بعد الولاده بأسبوعين__________
– زين صاحي
= محتاجه حاجه؟
– بامبرز لكارما و علي
= ده بتنزل تلج بره
– معلش يا حبيبي خد الجاكيت
= حاضر
قام وقعد يتكلم ف سره

 

 

( اما الراحه بعد الولاده دي غريبه بشكل)
– بتقول اية يا زين؟
= بقول بحبك اجبلك شوكلاتة؟
– اها وخلي بالك من نفسك يا زين
= زين بعد كل ده زين كمان
– يا كتكوتي متزعلش
= ماشي يا مامت الكتاكيت الصغيرين.

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية كتكوتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!