روايات

رواية كراميلا الفصل الرابع 4 بقلم منة محرم

رواية كراميلا الفصل الرابع 4 بقلم منة محرم

رواية كراميلا الجزء الرابع

رواية كراميلا البارت الرابع

رواية كراميلا الحلقة الرابعة

بعد شويه
كريم: بتحبني ايه يابابا ده انا معرفهاش اصلا لا وي جايه كمان تقول جوزي
حسين: كارمن عسل وبتحب الهزار ياحبيبي هي بتهزر مش اكتر
كريم: بس انا مبحبش كده وكمان انا معرفهاش علشان تقول كده
حسين: كبر دماغك يابني قولتلك بتهزر بقه ويلا انا جعان تعال نقفل المحل
كريم: طيب
بعد شويه
كارمن: تسلم ايدك ياحماتي
رنا: يابت اسكتي
كارمن: يوهه طيب ياجماعه انا عايزه اقولكو الموضوع الي محشور في زوري وعلشان كده جبت امي معايا
امل: موضوع ايه يا شبر ونص انتي
كارمن: لو سمحت يا جده عيالي متتريقيش
حسين: موضوع ايه يابنتي
كريم: هتلاقيه موضوع تافهه زيها
حسين: اتلم ياواد

 

 

كارمن: احم عمي مرات عمي انا جايه وبطلب منكو ايد ابنكو كريم
كريم بصدمه: نننننااااااعم ويترا اجي بشنطه هدومي يا انسه كارمن
بقلمي/menna moharam
حسين: اهدا يابني طيب يابنتي وانتي علي كده الشقه عليكي
كارمن: لا انا بتقدم بس لاكن الشقه والعفش اكيد مش عليا يعني ياعمي هو انا مش علشان اتقدمت يبقا الحاجات دي عليا يلا بقه نقرا الفاتحه بسم الله
كلهم: بسم الله
كريم: بااااااس انتو بتعملو ايه وانتي يابت انتي انتي شكلك شاربه حاجه قبل ماتيجي لا حاجه ايه انتي شكلك شاربه حاجات لمؤاخذه ياطنط
كارمن: اه عصير فراوله
رنا: لا ربيها يابني زي ما تحب ماليش دعوه بيها ده هي حته خطفاني
كارمن: عاا بتبعيني وبعدين انا بتقدم هو انت شوفتني جبت الماذون وجيت
كريم: ده الي ناقص
كارمن: العزومه الجايه ان شاء الله
امل: اهدو ياولاد

 

 

كريم: مستفزه ومكملش كلامه الباب خبط
حسين: افتح يا كريم تلاقي الجيران سمعت صوتنا
كريم بفرحه: ميرااا وحضنها
كارمن بصدمه: عااا طار من ايديي ابن امل وحسين
كريم: ازيك
حسين: مين دي يا استاذ كريم وازاي تحضنها كده
(بنت شعرها اصفر وعنيها بني ولابسه شورت قصير اووي وتشيرت قط وبتتكلم عربي كويس بس كارمن احلي برضوه 🫣)
كريم وهو باصص لكارمن: دي حبيبتي ميراااا ومش بحب غيرها
بقلمي/menna moharam
رنا: قولتلك متعلقيش قلبك بحد يابنتي
كارمن: انا ولا هامنني مش فقعلي مرارتي غير البت القلعه دي دخلت الحاره ازاي
رنا: عن ازنكو يا جماعه
امل: ماتخليكي اما نشوف الحوار ده كمان
كارمن: اه ياماما خلينا
رنا: اسكتي يا بت يا مستفزه ياام كرامه متنه
كارمن:يووه

 

 

حسين: ايه يابني اللبس الي هي لابسه ده
كريم: بابا دي من عايشه طول عمرها في امريكا ودي طبيعه لبسها وانا بحبها
حسين: بس يابني احنا معندناش حد يلبس كده وكمان في الحاره عايز الناس تاكل وشنا
بقلمي/menna moharam
عند كارمن
رنا: عجبك كده ياست كارمن
كارمن: وانا ايش عرفني انه بيحب يا ستي انا كنت عايزه اتجوز واحب واتحب اضربه ويضربني ويعزبني وكل يوم علقه واغضب وا
رنا: بس بسسسس حرام عليكي ايه القرف الي بسمعه ده ودي هتبقا حياه يابنتي
كارمن: اه يبقا اسمها حياه ماسويه ومحدش حنين عليا الله الله
رنا: الصبر من عندك
عند كريم
حسين: هي هتبات يابني معانا
كريم: ايوه يابابا علشان خاطري متحرجنيش معاها
حسين: طيب يابني

 

 

كريم: ميرا انتي هتباتي مع ماما في الاوضه وبكره ان شاء الله نبقا ناجر شقه مفروشه تقعدي فيها تمام يا حبيبتي
ميرا: تمام ياحبيبي
امل: ايه المرار الطافح ده انا داخله اناممم
ميرا: هي مامتك مضايقه مني يا بيبي
كريم: لا ياحبيبتي يلا قومي نامي بقه وبكره نشوف شقه ليكي تقعدي فيها علشان تبقي علي راحتك
ميرا: اوكيه
تاني يوم
كارمن وهي قاعده في البلكونه
كارمن: يارب الواد الي حلتي خطب احب انا مين دلوقتي حته الواد مازن ابن خالتي متجوز ومخلف واخوه حسن خاطب وبيحب خطبته مافيش غير حسام وده لسه في الحضانه وكمان اسمه حسام وخايفه ليطلع زي حسان حبيب خاين يارب اعمل ايه اتجوز عم احمد البقال بس ده مراته لسه ميته وعنده ٦١
رنا: مالك يا اخره صبري بتكلمي نفسك ليه
كارمن: ياماما عايزه احب واتحب عايزه اصحا علي وش جوزي وهو بيقولي بونچور علي الاناناس الي مخلي قلبي محتاس
رنا: اده اده هو انتي فاكره الجواز كده اومال فين ياعين امك الطبخ والغسيل وتنزلي السوق وتمسحي وتطبخي
كارمن وهو بتحط اديها علي ودنها: بس بس ياماما خلاص رفضت الفكره منها لله المسلسلات التركي خلتني عايزه اتجوز انهارده

 

 

رنا: طب شكلنا هنرجع تاني اسكندريه
كارمن بفرحه: بجد
رنا: اه والله
كارمن: طب والواد كيمو
رنا: يابت انتي بتحبي واحد ولا يعرفك ولا تعرفيه ولحد علمي من ساعت ما شافك وهو مش طايقك
كارمن: ياستي يعني انا الي ميته فيه انا بس قولت عريس والسلام وبعدين عم حسين كان بيكلمني عنه كتير هو الي حببني فيه منه لله كان بيقولي ابني وابني وابني لحد ما حبيته
رنا: طيب
كارمن: ماشي هنروح اسكندريه امتي
رنا: ممكن علي اول الاسبوع الجاي
بعد شويه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية كراميلا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!