روايات

رواية كراميلا الفصل السابع 7 بقلم منة محرم

رواية كراميلا الفصل السابع 7 بقلم منة محرم

رواية كراميلا الجزء السابع

رواية كراميلا البارت السابع

رواية كراميلا الحلقة السابعة

كريم: والله هبله

كارمن: ماما يا ماما انا جبت بيبسي

رنا: انا في المطبخ تعالي

كارمن: ايه يا ست الستات والخمسات

رنا: ايه ياخفه

كارمن: ايه بتعملي ايه كده

رنا: مكرونه تعالي دوقيها كده

كارمن: ممم حلوه

رنا: عايزه ملح ولا حاجه

كارمن: اساليها وانا مالي هو انا الي عايزه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رنا: اسال مين

كارمن: المكرونه يا ماما

رنا: امشي ياكارمن امشي اطلعي برا

كارمن: اهو انتي الي قولتي وانا مش بخش مكان مطروده منه يعني انا كده مش هغسل المواعين ونبي انتي ست عسل

رنا: يااااااااارب البت دي هتشلني

بعد شويه

كارمن: ماما انا هافف عليا غزل البنات

رنا: الساعه تسعه يابنتي هتنزلي دلوقتي

كارمن: عادي هنزل اتفسح معايا شويه واشوف القاهره قبل ماامشي

رنا: هتتفسحي مع نفسك ياهبله

بقلمي/menna moharam

كارمن: اومال هجيب ناس تتفسح معايا

رنا: معاكي حق بس متتاخريش برا

كارمن: عيوني

بعد شويه

كارمن: ازيك يا حجوج قلبي

حسين: عامله ايه يا كراميلا

كارمن: الحمد لله

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حسين: راحه فين كده

كارمن: هخرج شويه زهقانه وعايزه كمان اكل غزل البنات اوي بقالي كتير مكلتش غزل البنات من ساعه موت بابا الله يرحمه

حسين: الله يرحمه بس الوقت اتاخر

كريم: مساء الخير يا بابا

حسين: جيت في وقتك خد كارمن اكلها غزل البنات

كارمن: لالا انا عايزه اتمشي شويه يا حجوج متقلقش عليا عن ازنكو

بعد شويه في الطريق

كارمن: بكام غزل البنات يا حج

– خدي من غير فلوس يا بنتي

كارمن: هههه ربنا يخليك

-هعملك واحده بخمسه

كريم: اعمل اتنين ياحج

كارمن: انتت

كريم: احم كنت بتمشي لقيتك

كارمن:ونفسك برضوه راحت للغزل البنات

كريم:ها اه

كارمن:طيب تمام

كريم:شكرا ياحج تسلم ايدك

بقلمي/menna moharam

بعد شويه

كارمن:ههههههه يابني انت بتاكل كده ليه

كريم وهو محتار مع غزل البنات لانها كانت كبيره اوي:مش عارف اعمل ايه اول مره اكل حاجه زي كده

كارمن: هههههه انت بهدلت نفسك اوي

كريم: والله وانتي كمان وبصي في حته علي شعرك ثواني اشلهالك

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

كارمن بكسوف علشان كان باصص لعيونها: احم شكرا

كريم: اسف

كارمن: تعرف ان بقالي كتير مكلتش غزل البنات

كريم وهو بياكل: اشمعنا

كارمن بدموع: كان بابا هو دايما الي يجبلي منه ونروح انا وهو بليل نجيبه

كريم: ممكن بلاش عياط كنا كويسين

كارمن وهي بتمسح دموعها: اسفه اني بحكيلك وبشيلك همي

كريم: لا يا كراميلا متقوليش كده

كارمن: كراميلا

كريم: قصدي كارمن اسف بس سمعت بابا وهو بيقولك كده

كارمن: انت خدت عليا اوي علفكره

كريم: والله علي اساس اني ميت عليكي

كارمن: علفكره انا لاعبه كارتيه ساعتين وممكن اضربك بوكس

بقلمي/menna moharam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

كريم: يخليني صابونه لوكس مش كده ما كنا كويسين

كارمن: ششش انا طالعه انام سلام

كريم: سلام يا مجنونه

كارمن وهي علي السلم

كارمن: شششش بس انتي قولتي تنسيه صح اخ مش اكتر وكام يوم وهمشي والحمد لله اني مش هشوفه تاني ششش انا محبتهوش لا محبتهوش متنسيش انه بيحب ومستحيل يحبني

يوم السفر

كارمن: عم حسينننن حجوج

حسين: يساتر ايه حد يخض حد كده

كارمن: عامل ايه هتوحشني

حسين: ليه راحه فين

كارمن: راجعه اسكندريه

حسين بزعل: ليه يابنتي حد مننا ضايقك علشان بخصوص كريم يعني

كارمن: لا ياعم حسين موضوع كريم كان هزار صدقني وبعدين انت عارف اني بحب الهزار والنعنشه

حسين: اومال ماشيه ليه

كريم: صباح الخير يا بابا

حسين: صباح النور

كارمن: طب يا حجوج انا قولت اسلم عليك قبل ما امشي عن ازنك

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حسين: هتوحشيني يابنتي اطلعي سلمي علي ام كريم قبل ما تمشي

كارمن: طبعا يا عمو هطلعلها مهي ماما عندها دلوقتي

حسين: طيب يا حبيبتي

كريم: هي راحه فين دي

كارمن: وانت مالك

كريم: ياساتر مش كنتي مشيتي

كارمن: لا ماانا سمعتك من علي اول الشارع

كريم: طيب ياختي

كارمن: يلا سلامو عليكو

كريم: ايه يا بابا مسافره فين

حسين: مسافره اسكندريه

كريم: ليه

حسين: مقلتش بس هي كانت جايه هنا تدرس في كليه الطب ولسه متخرجه

كريم: ممم ماشي انا رايح عند ميرا

بقلمي/menna moharam

حسين: مطولش عندها يابني ومتنساش انها بنت عيب

انا علشان كده كنت باعت معاك كارمن قبل كده

كريم: حاضر هستناها تحت البيت هي تنزلي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بعد شويه

كريم: يوووه مش بترد ليه دي لازم اطلعلها يعني

كريم طلع وفضل يخبط

الشاب: حاضر حاضر

كريم وهو بيمسكه من رقبته: انت ميننن

الشاب: اهدا اهدا اوعا كده انت مين

ميرا: مين يا حبيبي

كريم: حبيبك

ميرا: كريييم

كريم بصدمه: مين ده يا ميراا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية كراميلا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى