روايات

رواية لن أسامح الفصل التاسع 9 بقلم يارا محمد

رواية لن أسامح الفصل التاسع 9 بقلم يارا محمد

رواية لن أسامح الجزء التاسع

رواية لن أسامح البارت التاسع

رواية لن أسامح
رواية لن أسامح

رواية لن أسامح الحلقة التاسعة

سهيله كانت ف أوضتها بتجهز علشان تروح الشركه خلصت لبس ونزلت لتحت وهي بتقرب عليهم سمعت كلام زين مع مراته وأبوها ولفت نظرها جمله زين الأخيرة.
سهيله: باستغ*راب مين ده اللي هيحدد معاد الفرح بتكلمه عن مين.
زين لما لاقاها مصدوم*ه وكمان لمحها علي السلم ابتسم بخب*ث ليها.
زين: بابتسامه فرحي أنا و ورد قررت اعمله هنا ف جنينه الفيلا وكمان عايزة اطلب منك انك انتي تشرفيلي ع الزينه والديكور.
سهيله: بصدم*ه أنا انتو قررته تتجوز*وا بجد.
زين: اه انتي مش انتي اللي كنتي بتشرفي علي زينه عيد ميلادي واحنا صغيرين ولا ايه وبعدين انا وورد قررنا نعمل الفرح ونفرح كلنا ايه رائيك
سهيله: بال*م ح ح حاضر هشرف علي التجهيزات كلها مش يالا ولا ايه.
زين: يالا بينا ورد عمي هروح الشركه مش هتاخر وارجع نتفق ع كل حاجه تمام.

 

 

زين وسهيله طلعوا من الفيلا والصم*ت مسيطر ع سهيله مش قادرة تتكلم من اللي سمعته وزين مستم*تع وهو شايفها كده ركبو العربيه بصم*ت وراحة الشركه وكل واحد راح لمكتبه زين را ح المكتب واندمج ف الشغل وسهيله راحت مكتبها بس مش قدرت تشتغل لان التفكي*ر مسيطر عليها مش قادرة ترك*ز.
سهيله: معقول نسان*ي والح*ب اللي شوفته في عيونه يومها اختف*ي ولا ورد دي مجرد واحده ينسان*ي بيها ده التفكير اللي كان ف بال سهيله واقتنعت بيه.
خلصوا شغلهم وخرجوا مع بعض وهما ف العربيه سهيله حبت تستف*ز زين وبابتسامه.
سهيله: قولي يا زين هو انت خطبت ورد لانك بتحبها ولا علشان تنسان*ي بيها أصله ف رجال*ه بتعمل كده علشان ينس*وا الح*ب القديم يستبدل*وه بواحد تاني كانت بتتكلم باستف*زاز وخلي زين يتعص*ب.
زين: بعص*بيه ايه اللي بتقوليه ده انا مش هسمحلك تقولي كده تاني انتي مجن*ونه.
سهيله: وقفت العربيه والتفتت ليه بص ف عيني وقولي انك مش نست*ني وانك لسه بتحبن*ي.
زين: بب*رود بصلها وبقس*وة أنا نسيت*ك يا سهيله وبكره*ك وهتج*وز ورد لاني بحبها ولأن حبها صادق ليا فقررت اتجوزها ده كل الحكايه أما انتي فطلعتك من دماغي من اول ما سبت البلد دي فاهمه ولا لا ومستح*يل ارجعلك شغلي العربيه وروحي يالا.
سهيله سمعت كلام زين وقلبها اتكس*ر وكلامه وجع*ها اوي ومع كل كلام زين دموع*ها كانت بتنزل شغلت العربيه وروحوا دخلت لاوضتها وبدأت تبك*ي أما زين غير هدومه وقعد مع ورد وعمه واتفقوا أنه الفرح بعد شهرين من دلوقتي .
عند سامر ومي وصلوا الشقه اللي امه ادتهم عنوانها ولقوها شقه ف حارة طلعوا ليها وغيرو هدومهم ومي اتكلمت بعصب*يه.

 

 

مي: بعصب*يه بقي انا مي الشناوي يتعمل فيا كده ومن مين من امك اللي مش محترمه حد فينا بس لا العيب مش ف امك العيب ف الغب*يه اللي عايزة الح*رق اللي كنت متجوزها أنا مش عارفه انت مش عايز تخلص منها ليه اسمع يا سامر سهيله تم*وت ف اقرب وقت وناخد شركتها وفلوس*ها يا اما تجيبها اذل*ها أنا براحتي.
سامر: اهدي يا مي هنخلص من سهيله بس الاول أزي*ح زين من طريقي إلى الأبد زين لازم يم*وت ف اسرع وقت.
مي: لا ده ساهل عادي عربيه لور*ي تخب*طه ونخل*ص منه.
سامر: وليه لوري تخب*طه عربيته هي اللي هتم*وته ونخل*ص منه وسهيله حسابها معايا بعدين.
مي: ناوي تعمل ايه انا مش عايزة ابقي هنا كتير سامع.
سامر: عمل اتصال والطرف التاني رد.
سامر: عايزك تخلص*ني من حد مضايقن*ي قابلني ف مخ”زن الشركه دلوقت.

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية لن أسامح)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى