روايات

رواية لن أسامح الفصل الثاني عشر 12 بقلم يارا محمد

رواية لن أسامح الفصل الثاني عشر 12 بقلم يارا محمد

رواية لن أسامح الجزء الثاني عشر

رواية لن أسامح البارت الثاني عشر

رواية لن أسامح
رواية لن أسامح

رواية لن أسامح الحلقة الثانية عشر

سهيله طلعت من الحفله منه*ارة وبتبك*ي من صدمت*ها ف زين أنه عمره ما حبها وكان مجرد اعجاب وخلاص بس هي حبته قوي وكانت مستعده أنه يطل*ق ورد ويتجوزها فجاه هي وبتفكر مع نفسها سمعت صوت هي كاره*اه ونفسها تخل*ص منه.
سامر: بخب*ث تؤتؤ حبي*ب القلب سابك ومسك أيدها وبغض*ب هو ده اللي طلبتي الطل*اق ف كل مرة عشانه ومسكها وخدها معاه.
سهيله: ببك*اء اوعي سيب ايدي يا متخل*ف سبني بقولك يا سامر واه هو ده اللي كل مرة اطلب الط*لاق علشانه سبني بعد عني.
سامر مش استحمل كلامها وأنها بتقاومه خدره*ا وهي اغم*ي عليها واخدها ف العربيه وطلع بيها علي مخ*زن علي طريق اسكندريه الصحراوي وحطها علي الكرسي وربط*٠ها.
أما عند زين الحفله خلصت و عابد لاحظ اختف*اء سهيله وبقل*ق سئل زين.
عابد: بقل*ق زين مش شفت سهيله مختف*يه من بدري من اول ما قلت كلامك وهي اختف*ت.
زين: لا مش شفتها وبعدين يا عمي سهيله مش بتحبني ده مجرد اعجاب وهيروح لحاله زي أنا كده واس*ف اني جرح*ت مشاعرها.
عابد: مش تتاس*ف يا بني هي كان لازم تفهم من الاول أنها مش بتحبك.
ف وسط ما هما بيتكلمه رقم غريب رن علي زين ولان زين مش متعود يرن علي ارقام غريبه مش رد عليه لكنه رن مرة تانيه وزين اضطر يرد.
زين: مين معايا.
سامر: قريبتك معايا لو كنت باقي عليها تنف*ذ اللي هقولك عليه.
زين: باستغ*راب قريبتي مين وانت مين.
سامر : بضحك أنا سامر طلي*ق سهيله وسهيله معايا لو كنت عايزاها تنف*ذ اللي مطلوب منك.
زين: وطلباتك ايه واوعي تمس شعره منها.
سامر: بغ*ل أملاك ابوها وتن*ازل علي الشركه كده يا اما هموت*ها هتصل بيك بعد شويه تقولي رائيك.
زين قفل الفون بتاعه وهو مص*دوم قرب منه عابد و ورد وشافوه بحالته دي وعابد سئله.
عابد: زين مالك متن*ح كده ليه حصل حاجه.
زين حكي لعمه كل حاجه وعابد قل*ق وخ*اف اوي ع بنته.
عابد: أنا مستعد أتن*ازل علي كل حاجه بس بنتي ترجعلي.
زين: مش تق*لق يا عمي هرجعها ومن غير ما سامر يطول حاجه من املاكك.
زين جهز ورق علي أنه عقود تن*ازل وبي*ع لأملاك عمه وخدهم معاه واستني اتصال من سامر.
أما عند سامر كان قاعد قدام سهيله اللي فاقت وبصت ليه بك*ره شديد.
سامر اول مابصلها ابتسم لها وقالها.
سامر: اهلا بيكي ف جحيم*ي عرفتي تنفدي من حادث*ه العربيه بس المرة دي أنا مش هرحم*ك زين اللي فرحانه فيه هيجي*بلي اوراق تن*ازل املاكك انتي وابوكي وتن*ازل علي الشركه وهبقي اموتك*م انتو الاتنين.
سهيله: سبني يا سامر والا أنا لأكون قت*لاك بأيديا وهنتق*م منك اش*د انتق*ام دخولك للسج*ن هيبقي علي ايدي.
سامر ابتسم ليها واتصل علي زين اللي قاله الاوراق جاهزة ويبعتله اللوكيشن وبعتهوله.
زين: اوعي تعملها حاجه يا سامر والا اقتل*ك.
سامر: ايه خايف علي حبيبتك ولا ايه مش تخ*اف هسلمهالك سليمه.
سهيله: أنا مش حبي*به حد وانت مش تيجي وتنفذله طلبه هو كده سامر من زمان بيستخ*بي ورا اي حاجه علشان يعمل اللي هو عايزه جب*ان يعني ومش راج*ل بمعني الكلمه
سامر اتعص*ب منها وقفل الفون والتفت ليها.
سامر: بغض*ب وعصب*يه عيدي اللي انتي قولتيه ده كده.
سهيله: بشجاعة بقول انك جب*ان وخاي*ف ومش راج*ل دائما تستخب*ي علشان تعمل اللي انت عايزة ف الخفا انت جب*ان ومثير للشفق*ه.
سامر مش استحمل كلامها وضربه*ا بالقل*م خلاها تن*زف د*م.
سامر: الض*ربه دي علشان توزني كلامك كويس سامعه.
سهيله: لا مش سامعه انت واحد جب*ان والدليل ضربك ليا دلوقتي معرفتش ترد ف ضربت*ني شخصيت*ك ضعي*فه.
سامر مش استحم*ل كلامها ضربه*ا بالكرسي وقع”ت بيه لورا وهي اتالم*ت جامد وسمع صوت كلاكس عربيه عرف أن زين وصل وابتسم بش*ر وف*ك سهيله واخدها.
سامر طلع ليه وابتسمله بش*ر.
سامر: بش*ر متاخرتش يعني الورق فين.
زين: معايا سيبها وهاديهولك.
سامر: هات الورق وخدها والا هفج*ر المس*دس ف دماغها.
زين حط الورق علي الطربيزة وسامر لسه ماسك سهيله شاف الورق ورمي سهيله عند زين .
اول ما سامر شاف الورق رفع المس*دس ناحيه زين وسهيله وقال.
سامر: بضحك ودعوا حياتكم بقي.
سامر مش كمل الكلمه ولقي صوت عربيه البولي*س مالي المكان.
زين: اللعبه انتهت خلاص انت خس*رت.
البوليس دخل خد سامر اللي قاومهم وضحك ليهم مش مهم المهم أنه ورق الأملاك معايا ومي هي اللي هتاخده.
زين: ما أنا مش قولتلك الورق مز*ور وتقدر تتأكد بنفسك.
سامر بص ف الورق واتضح أنه مزو*ر فعلا ج*ن جنون*ه ومسك مس*دس الظابط اللي ماسكه وصوبه ناحيه زين سهيله شافت سامر رافع الس*لاح ناحيه زين اتخض*ت .
سهيله: زين حاس*ب اا*ااه.

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية لن أسامح)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى