روايات

رواية قمري الفصل الثامن عشر 18 بقلم سهر عمار

رواية قمري الفصل الثامن عشر 18 بقلم سهر عمار

رواية قمري البارت الثامن عشر

رواية قمري الجزء الثامن عشر

رواية قمري
رواية قمري

رواية قمري الحلقة الثامنة عشر

قمر بصدمة: انتي
هي بغل: ايوة انا وهخلص عليكي دلوقتي
وفي هذة اللحظة دخل البوس عليها: سوزي اهدي لحد ميجي صقر
قمر ببكاء: ايوه انا عاوزة صقر
سوزي: اخرصي انتي حبالة حته خدامة لفيتي عليه علشان فلوسه
قمر بغضب: لا انا مش خدامة انا مراته
سوزي: كمان اتجوزك والله منا سيباكي واخذت تضرب في قمر ولم تعرف قمر الدفاع عن نفسها بسبب انها مقبله اليد والرجل اخذت تضرب في قمر حتي فقدت قمر الوعي
خرجت سوزي هي والبوس واغلقت الباب علي قمر
اتصل اياد بصقر فرد صقر
اياد: انت فين
صقر: رايح لقمر
اياد: انت عرفت مكانها
صقر: ايوة بقولك روح انت واحمد علي الشرطة وهات قوة وتعالي
اياد: انت عرفت طريقها منين
صقر بغضب: مش وقتة اخلص هبعتلك اللوكشن يالا

 

اغلق صقر وارسل المكان لاياد ولكن وجد الهااتف يبعت رسالة فتحها وجد فديو لسوزي وهي تضرب قمر بشدة
فرن هاتفة فرد صقر بسرعه
: اي رايك في الفيديو
صقر: مش هسيبك هقتلك
: لا خليك شاطر دي روحك معانا
صقر: عاوز اي وتسبها
: روحك
صقر: ماشي اجيلك فين
: تعالي ******
صقر: تمام
اغلق صقر الهاتف وهو يتجة نحو قمر
(معلومة صقر مرديش يبين انه عرف المكان عشان ميشكش انة بلغ البوليس)
الضابط: جهزو القوة بسرعة
اياد: بسرعة حياتهم في خطر
جهزت القوة بسرعة وذهب احمد واياد خلفهم بالعربية
وذهبو الي مكان صقر

 

وصل صقر الي المكان وقابله الحراس وفتشو ودخل الي البوس فعندما دخل صدم
صقر بصدمة: انت ازاي
البوس: اي متوقعتش
صقر: عمي طارق انت ازاي كدة انت كنت صاحب بابا
طارق: غبي انا الي دمرت ابوك ودلوقتي هدمرك عارف امك خنتك مع مين
صقر: مين
طارق بضحك: معايا اصل امك كانت كلبه فلوس واتجوزت ابوك علشان الفلوس بس يالا راحت لحالها
صقر: انا مش قادر اصدق انت انا كنت بحبك متوقعتش منك كدا ابدا
طارق: علشان غبي
صقر بغضب: فين قمر انطق
سوزي بغل: البت دي عملالك اي
صقر: حبتني من قلبها مش رخيصة زيك ولا حبت فلوسي حسابكم تقل اووووي قلتلك فين قمرررر
سوزي: قتلتها
صقر بصدمة: ايييي
سوزي: اه انا ومرميه عندك جوه
جري صقر بسرعه ودخل الغرفة وجد قمر ملقاه علي الارض وتنزف رفعها واخذ يضرب علي وجهها

 

صقر بخوف: قمرر ردي عليا علشان خاطري انا جيت قمر اوعي تموتي وتسبيني وضع ايده علي نبضها ولكن صدم عندما راي نبضها ضعيف قمر اتحملي علشاني
دخل طارق في هذة اللحظة: اتشاهد علي روحك
سوزي: لا احنا متفقناش علي كده
طارق: انتي اصلا دورك خلص
سوزي: يعني اي
طارق: انتهي دورك واطلق علي طلقة تجاه قلبها سقطت جثة هامدة
طارق: اي بتبصلها كده لي متخفش هتحصلها
فكان صقر ينظر الي قمر ويبكي وهي بين يديه
طارق: اتشاهد علي روحك
ولكن في هذه اللحظة دخل الضابط وامسك طارق
طارق بجنون: لاااا سبوني هقتله لازم اقتله لااااااااااا
اياد: صقر مالها فيها اي
صقر بصدمة: قمر بتموت هي مش هتموت صح
احمد: صقر فوق البنت بتخلص بين ايدك فوق

 

حملها صقر بسرعه وهو يبكي وادخلها السيارة ووضع راسها علي رجله وساق اياد بسرعة واحمد بسيارة صقر خلفهم
اياد: صقر شوف الدم دا منين
صقر وهو يفتش في قمر: في جرح في دماغها بس نزفت كتيرررر اوووي بسرعة
اياد: حاضر عشر دقايق وهنوصل
احضتضن صقر قمر وهو يبكي بعد ربع ساعة وصل اياد المستشفى وحمل صقر قمر ودخل بها
اياد بغضب: بسررررعة ترولي بسرعة اخلصو
اخذ الاطباء قمر بسرعة الي غرفة العمليات جلس صقر علي اقرب كرسي يبكي احتضنه اياد فبكي صقر بقوه
احمد: ان شاءلله خير يا صقر اهدي
هاتف احمد رن فرد
احمد: ايوة يا امي
نادية: انت فين يا ابني
احمد: انا في المستشفي
نادية بفزع: لي يا بني فيك حاجه
احمد: لا انا مع صقر
نادية: مستشفى اي
احمد: يا امي مت..
نادية بمقاطعة: مستشفي اي اخلص
احمد: مستشفى***********

 

اغلق احمد الهاتف مع امه وذهب ناحية صقر
احمد: صقر قوم نصلي وندعيلها
اياد: ايوة يا صقر يالا
صقر: يالا انا كمان نفسي اصلي
ذهب صقر واياد واحمد الي مسجد المستشفى وصلي
صقر ببكاء: يااارب خدني انا وهي لا انا مليش غيرها انا بحبها اوووي والنبي يارب اشفيها انا عارف اني ممكن اكون قصرت في حقك بس والله انا عبد من عبادك وبتوسل اليك اشفيها يارب
وبعد وقت انتهي صقر من الصلاة دخل صقر ومعه اياد واحمد الي المستشفى ولكن وجد ضجة فسال الممرضة
صقر: هو في اي قمر فين
الممرضه: قصدك البنت الي لسة داخله اوضه العمليات

 

صقر: ايوه
الممرضة بحزن: البقاء لله
ذهبت الممرضة وسقط صقر مغشي عليه
اياد واحمد: صقررررررر

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قمري)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!